Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1724
- Contacteer:
Re: Peter Vlerick
ja, voor een notaris kan hij vrij naïef en goedgelovig zijn.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Rieka
- x 435
ONGELOOFLIJK!daffy duck schreef:ja, voor een notaris kan hij vrij naïef en goedgelovig zijn.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik heb toch wel een beetje medelijden met hem. Gisteren was Femke wel erg kalm hé, die hele laatste scène zij ze geen woord.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Wat kan ze zeggen? Dat werd op het Femke topic ook al gezegd. Ze zal alles alleen maar erger maken als ze iets zegt. Wat ze ook zegt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Naïef en goedgelovig, of gewoon dom en zwak? Bij Peter heb ik inmiddels niet meer het idee dat hij gewoon goedgelovig is, maar eerder dat hij gewoon niet alleen kan zijn en dat daarvoor alles moet wijken. Dat bleek ook wel na die hele toestand met Madeleine. Hij keurde duidelijk af wat Nina gedaan had, totdat ze ermee dreigde om definitief te vertrekken. Toen draaide hij ineens compleet bij en smeekte haar zowat om te blijven. Ineens was alles wat Nina gedaan had, geen probleem meer. Vervolgens was hij zelfs bijna getrouwd met haar, maar toen Femke weer op de stoep stond had hij maar een paar weken nodig om Nina voor Femke in te ruilen. Dat huwelijk werd geannuleerd alsof het niks was. Als ik Femke was dan zou ik toch niet zo blij zijn met mijn "aanwinst", want echt stabiel kun je Peter niet noemen vind ik.daffy duck schreef:ja, voor een notaris kan hij vrij naïef en goedgelovig zijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Omega
- x 435
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Peters gedrag de laatste tijd enorm veranderd is. Minder diplomatisch en soms zelfs wat dreigend.
0 x
- eefjje
- Nog geen rang
Eigenlijk is peter wel zielig hij kan niet zonder een vrouw:eerst Sofie ,Sofie is dood hij begint iets met Femke ,Femke is weg,en hij begint iets met Nina
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Naja, da's toch menselijk eigenlijk ... niemand is graag alleen! En snap zijn houding tegenover Rafaël wel, heb ook geen goed gevoel bij die jongen.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ik kan me voorstellen dat Peter toch genoeg begint te krijgen van die Rafael, als hij dat nog niet zou hebben. Bij ieder gesprek tussen hem en Femke, komt zij weer met Rafael aanzetten. Hij is zo leuk en zo goed bezig. Ze heeft al herhaaldelijk tegen hem gezegd dat hij uit haar leven moest verdwijnen en steeds zoekt ze hem weer op. Ze reageert niet erg op zijn voorstel aan Paulien om naar Barcelona te gaan. Ik had gehoopt dat ze door haar reactie daarop iets zou laten doorschemeren. Ik weet ook niet zeker of zij daar van weet.
0 x
-
Rieka
- x 435
Gisteren was het Peter die over Raf begon...niet Femke, en dat heeft ze hem ook duidelijk gezegd.jessie V. schreef:Ik kan me voorstellen dat Peter toch genoeg begint te krijgen van die Rafael, als hij dat nog niet zou hebben. Bij ieder gesprek tussen hem en Femke, komt zij weer met Rafael aanzetten. Hij is zo leuk en zo goed bezig. Ze heeft al herhaaldelijk tegen hem gezegd dat hij uit haar leven moest verdwijnen en steeds zoekt ze hem weer op. Ze reageert niet erg op zijn voorstel aan Paulien om naar Barcelona te gaan. Ik had gehoopt dat ze door haar reactie daarop iets zou laten doorschemeren. Ik weet ook niet zeker of zij daar van weet.
Maar ik kan wel begrijpen dat ie zich ongemakkelijk voelt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Notarissen zijn ook maar mensen én mannen.Christel schreef:Naïef en goedgelovig, of gewoon dom en zwak? Bij Peter heb ik inmiddels niet meer het idee dat hij gewoon goedgelovig is, maar eerder dat hij gewoon niet alleen kan zijn en dat daarvoor alles moet wijken. Dat bleek ook wel na die hele toestand met Madeleine. Hij keurde duidelijk af wat Nina gedaan had, totdat ze ermee dreigde om definitief te vertrekken. Toen draaide hij ineens compleet bij en smeekte haar zowat om te blijven. Ineens was alles wat Nina gedaan had, geen probleem meer. Vervolgens was hij zelfs bijna getrouwd met haar, maar toen Femke weer op de stoep stond had hij maar een paar weken nodig om Nina voor Femke in te ruilen. Dat huwelijk werd geannuleerd alsof het niks was. Als ik Femke was dan zou ik toch niet zo blij zijn met mijn "aanwinst", want echt stabiel kun je Peter niet noemen vind ik.daffy duck schreef:ja, voor een notaris kan hij vrij naïef en goedgelovig zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Voor mij valt Peter niet meteen onder de noemer 'mannen' - hij is gewoon een droogstoppel met een diploma.
Een onverzorgde droogstoppel dan nog.
Een onverzorgde droogstoppel dan nog.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Vind ik ook...
Ik kan me overigens ook wel voorstellen dat die droogstoppel meer en meer een probleem begint te krijgen met Rafael. Eigenlijk maakt hij van die foto met Femke nog weinig praat...
Ik kan me overigens ook wel voorstellen dat die droogstoppel meer en meer een probleem begint te krijgen met Rafael. Eigenlijk maakt hij van die foto met Femke nog weinig praat...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
wat niet is, kan komenChristel schreef:^ Vind ik ook...
hij heeft die foto gezien en keek snel een andere kant op
die mens moet wel een droogstoppel zijn, hoe dikwijls zit hij niet in vermufte huizen of papieren
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Die mocht niet aan onze afbeeldingcollectie ontbreken:

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.