Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker

Bericht door Christel »

Al bij al vind ik al dat personeel daar niet bepaald zakelijk ingesteld eigenlijk, met Dorien en Sam op kop. Alleen Daisy lijkt consequent met haar werk bezig te zijn, de rest doet maar wat :)
Wat Ann deed, door zo ineens haar werk bij de Fit en Fun naast zich neer te leggen omdat ze weer besloten heeft dat het toch niet echt haar ding is nu, is op z'n zachtst gezegd niet erg "zakelijk ingesteld" van haar. Van de andere kant is Sam's reactie daarop ook niet echt slim te noemen. Hij moet ook gelijk weer weg en laat de hele toestand in de steek... En dan Dorien nog met haar nieuw project opstarten, terwijl zo al alles in het honderd loopt :roll:
Op deze manier een zaak opstarten en draaiende houden, lijkt me onmogelijk. En het zou slimmer zijn als Ann, in elk geval voorlopig, een andere leidinggevende aanstelt daar, die wél weet waar hij mee bezig is... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:Al bij al vind ik al dat personeel daar niet bepaald zakelijk ingesteld eigenlijk, met Dorien en Sam op kop. Alleen Daisy lijkt consequent met haar werk bezig te zijn, de rest doet maar wat :)
Wat Ann deed, door zo ineens haar werk bij de Fit en Fun naast zich neer te leggen omdat ze weer besloten heeft dat het toch niet echt haar ding is nu, is op z'n zachtst gezegd niet erg "zakelijk ingesteld" van haar. Van de andere kant is Sam's reactie daarop ook niet echt slim te noemen. Hij moet ook gelijk weer weg en laat de hele toestand in de steek... En dan Dorien nog met haar nieuw project opstarten, terwijl zo al alles in het honderd loopt :roll:
Op deze manier een zaak opstarten en draaiende houden, lijkt me onmogelijk. En het zou slimmer zijn als Ann, in elk geval voorlopig, een andere leidinggevende aanstelt daar, die wél weet waar hij mee bezig is... ;)
Marianne misschien ,nu ze haar krant toch wil verkopen... Maar dan alleen om te leiden en de boekhouding ofzo te doen, want achter een toog staan dat is niets voor haar he! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

allez, k zie het al aankomen dat Ann uiteindelijk het kindje van Peggy zal adopteren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
lord F. schreef:allez, k zie het al aankomen dat Ann uiteindelijk het kindje van Peggy zal adopteren.
Als dat waar is, hé.......... :?
Ja, daar sluit ik me bij aan... Adoptie is zo al ontzettend moeilijk, laat staan als de biologische moeder (en familie!) en adoptie familie zowat bij elkaar om de hoek wonen.. :?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het draagmoederschap misschien ? Hoewel in theorie dat wel vooraf geregeld wordt en dat er in dit geval geen vader is. :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nee, maar het kan natuurlijk nog simpeler >> ik zag al in het filmpje van morgen dat Ann en Peggy gezellig samen in de sauna zaten.
Dus mogelijks gaat het nog zo uitdraaien dat Peggy haar lesbische kant plots bovenkomt. :) Maar in dat geval zou je je kunnen gaan afvragen of iedere vrouw in Thuis vroeg of laat niet lesbisch blijkt te zijn. :)
0 x
thuisfan_nl
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door thuisfan_nl »

Amai, ik vond het vandaag serieus spannend. Goede cliffhanger! Natuurlijk hadden we al allemaal het vermoeden dat Ann aan Peggy zou vragen om het kind af te staan...Maar ik vond het toch spannend hoe lang Ann het volhield om neutraal te blijven... :D 'k ben benieuwd morgen!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het heel onprofessioneel van Ann, en ik denk niet dat je zomaar je kind kan laten adopteren aan wie je zelf kiest, zelfs met onderlinge toestemming.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik vond het zeker wel spannend! :)
Maar van de andere kant is het inderdaad heel onprofessioneel van Ann, en ik denk zelfs dat ze er serieus problemen mee kan krijgen, mocht Peggy er werk van maken...
Ik ben zeker wel benieuwd hoe deze verhaallijn verder gaat verlopen, want ik kan me toch écht niet voorstellen dat Ann dadelijk nog adoptiemoeder wordt van het kind van Peggy...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar wel een erg menselijke reactie die Peggy niet echt verwacht had. :)
Volgens mij gaat er nog iets bloeien tss Ann en Peggy, in welke "vorm" dan ook.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als An echt dat kindje van Peggie gaat adopteren krijg je de rare situatie dat Marianne de oma wordt van het biologische kleinkind van Rosa. Hoe gaat dat eruit zien?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het zou inderdaad nogal ironisch zijn, als Marianne oma zou worden van Rosa's kleinkind. :shock: :mrgreen:
Rieka schreef:ik hoop dat de scenaristen met iets beters afkomen.
Ik hoop met je mee! Maar na gisteren heb ik daar ook weer wat meer hoop op, omdat Marianne al begon over een normale adoptie-procedure...
Laatst gewijzigd door Christel op za 04 okt 2008, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Het wordt eens tijd dat "Dokter Ann" acteerlessen gaat volgen vind ik persoonlijk, ik erger me er weer aan nu ze meer in het verhaallijn voorkomt.
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
linda schreef:Het wordt eens tijd dat "Dokter Ann" acteerlessen gaat volgen vind ik persoonlijk, ik erger me er weer aan nu ze meer in het verhaallijn voorkomt.
Ik heb het gisteren niet gezien, maar over 't algemeen vind ik Monika Van Lierde een prima actrice.
Ik heb het gisteren wel gezien, en ik kan niet zeggen dat ik er wat mis mee vond eigenlijk... Smaken verschillen altijd denk ik, en dan hangt het vaak ook nog wat af van de verhaallijn die iemand moet spelen, maar ik vind haar ook prima acteren over het algemeen.
Haar "uitbarsting" van een paar dagen geleden tegenover Marianne en Claire, vond ik bijvoorbeeld zelfs erg goed gebracht! :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Monica van Lierde is een prima actrice.
0 x
Gesloten