Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door satine »

Wallanderjunior schreef:maar Marianne mag best nadenken hoe het zo ver gekomen is
Dat klinkt alsof het Marianne haar schuld is ;) en dat vind ik niet.
Blijkbaar is er sinds David ten tonele verschenen is, opeens vanalles mis met de relatie van Geert en Marianne, maar ze zitten met twee in die relatie.
En zoals Christel zei: als er sleur op je relatie komt/dreigt te komen, los je dat op met goede gesprekken en samen dingen ondernemen.
Niet door dan maar met je vriendin op te trekken.

(wat Geert waarschijnlijk ook alleen op tafel gooide om zelf zonder schuldgevoel van 'zijn mannenavond' te kunnen genieten.
Ik zou zijn gezicht willen zien als Marianne hem zegt dat zij al iets afgesproken heeft, terwijl hij dacht met hààr iets te gaan drinken) :mrgreen:
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Goh ja, maar in een relatie moet je ook je eigen vrienden hebben buiten je partner. En dat hadden zij hier niet. Misschien dat Geert eens blij is om een vriend te hebben waarmee hij op stap kan gaan. En het zou inderdaad niet slecht zijn als Marianne ook eens op stap ging met een vriendin. De sleur komt er net in als je altijd bij mekaar bent.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jaja, Marianneke is hard to get zo te zien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ilsemieke schreef:De sleur komt er net in als je altijd bij mekaar bent.
Dat kan kloppen, maar ze laten toch ook wel duidelijk zien dat Geert en Marianne juist helemaal niet vaak meer bij elkaar zijn. Er is bovendien wel een verschil tussen altijd alleen maar samen dingen doen, of alleen nog maar 's avonds uitgeput langs elkaar op de bank ploffen en wat zappen tot het tijd is om te gaan slapen. :)

En Marianne haar reactie vanavond was ongeveer even zoutloos als die van Geert een paar dagen geleden, toen zij de gezapigheid van hun relatie op het woord wilde gooien. Die 2 zijn echt niet goed bezig... :doh:
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Geert zijn gevoelens praktisch op de bar legt in de Zus&Zo, terwijl hij met Marianne niet fatsoenlijk lijkt te kunnen praten. Wat hij tegen David vertelde kwam in mijn ogen 10x overtuigender over dan dat taartje wat hij meebracht voor Marianne. Zelfs Jenny leek lichtjes onder de indruk van zijn woorden. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een casanova is dat toch zeg! Ongelofelijk. Geert is echt een enorme romanticus. Nancy achter bloemen sturen, typisch een praktische oplossing. Logisch dat Marianne gepikeerd is, hoewel... het gaat toch ook om het gebaaar? Ik vind het wel een beetje gezemel van Marianne.

Hoe is het toch mogelijk dat Geert op zijn leeftijd nog niet weet hoe hij een vrouw moet adoren. Ongelofelijk. :wtf:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Wat een casanova is dat toch zeg! Ongelofelijk. Geert is echt een enorme romanticus. Nancy achter bloemen sturen, typisch een praktische oplossing. Logisch dat Marianne gepikeerd is, hoewel... het gaat toch ook om het gebaaar? Ik vind het wel een beetje gezemel van Marianne.

Hoe is het toch mogelijk dat Geert op zijn leeftijd nog niet weet hoe hij een vrouw moet adoren. Ongelofelijk. :wtf:
Ik heb de indruk dat ze in "Thuis" graag de dokters als imbecielen laten overkomen.
Geert was eigenlijk wel een lieve, attente echtgenoot.. waarom moet ie nu zo stom doen?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik heb werkelijk geen idee. Ik vind dit gedrag ook niet zo bij hem passen om eerlijk te zijn. Ik heb sowieso het idee dat ze sommige karakters uit de serie compleet aan het verprutsen zijn. Jammer. Ik vond Geert altijd wel een beetje saai maar wel lief. Gewoon zo een geval waar je niet snel mot mee hebt, die de boel rustig overziet en niet meteen begint te tieren of op de propppen komt met een macho alterego zoals vrijwel alle venten nu in Thuis zijn.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waar dit allemaal zo ineens vandaan komt, begrijp ik ook niet helemaal eigenlijk. Een paar maanden geleden zei hij nog tegen Marianne dat hij niets of niemand tussen hen zou laten komen, en nu vindt hij het blijkbaar al lastig om gewoon zijn ogen open te houden in haar buurt. Dat geldt ook voor Marianne trouwens, die Geert ineens de saaiste man op aarde lijkt te vinden, wat hij ook doet of voorstelt. :eh:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

zal allemaal wel passen in de verhaallijn zeker.... misschien nog voor dit seizoen, maar het kan ook al zijn, dat de problemen in de relatie Marianne - Geert, moeten dienen naar spannende zaken volgend seizoen?
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Ann+ schreef:zal allemaal wel passen in de verhaallijn zeker.... misschien nog voor dit seizoen, maar het kan ook al zijn, dat de problemen in de relatie Marianne - Geert, moeten dienen naar spannende zaken volgend seizoen?
en dan hoop ik dat Marianne en Geert hun problemen niet laten rotten; ik vind dat ze bij mekaar passen
ben benieuwd welke verrassing Geert vanavond uit zijn hoed tovert :angel:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:
Ann+ schreef:zal allemaal wel passen in de verhaallijn zeker.... misschien nog voor dit seizoen, maar het kan ook al zijn, dat de problemen in de relatie Marianne - Geert, moeten dienen naar spannende zaken volgend seizoen?
en dan hoop ik dat Marianne en Geert hun problemen niet laten rotten; ik vind dat ze bij mekaar passen
ben benieuwd welke verrassing Geert vanavond uit zijn hoed tovert :angel:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, en of Marianne gelijk krijgt met haar dagje shoppen, etentje en rondje opera. :razz:
Ik hoop ook dat ze uit hun problemen komen. Zou jammer zijn als die 2 uit elkaar zouden gaan...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik heb op Facebook een uiterst leuke foto gezien.... wat op die foto staat komt goed van pas als Marianne en Geert hun geld vergeten als ze gaan shoppen. :dance:
0 x

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Kleiduifschieten, hoe komt die gozer erop :idea:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Kleiduifschieten, hoe komt die gozer erop :idea:
Joost mag het weten, maar hij had er wel succes mee! Dat kopje van Marianne, toen Geert daar heel koelbloedig de ene na de andere kleiduif naar beneden haalde.. :lol:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Hij is om advies bij David gegaan, maar ik had dus gedacht dat het wel een sauna of zoiets zou worden, al verwen moment
0 x
Gesloten