Kasper

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Ok, chef. :wink:
dat hoor ik liever :lol: :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:
johan1969 schreef:Zou Kasper dan toch een laptop krijgen.

Wel grappig hoe hij gelijk kreeg van zowel Femke als Youssef. :wink:
ze hadden er beter ineens bijverteld dat ze daar dan ook hard voor gewerkt hebben - wat Femke zei klonk wel alsof 1000 euro niks is.
€1000,- is toch ook relatief weinig geld voor een laptop als je weet hoeveel die spullen vroeger kostten ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:
satine schreef:

ze hadden er beter ineens bijverteld dat ze daar dan ook hard voor gewerkt hebben - wat Femke zei klonk wel alsof 1000 euro niks is.
€1000,- is toch ook relatief weinig geld voor een laptop als je weet hoeveel die spullen vroeger kostten ?
dat ga ik zeker niet tegenspreken, maar het normaal vinden om zoiets 'zomaar' cadeau te krijgen, is nog een ander paar mouwen :wink:
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Kasper is nogal hebberig geworden, in vergelijking met de tijd dat hij niet eens zakgeld wou.
Maar ik vind het ook niet normaal dat Rosa dan wel toelaat dat Kasper op de laptop van Femke bezig zit.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:
frank schreef:
satine schreef:

dat ga ik zeker niet tegenspreken, maar het normaal vinden om zoiets 'zomaar' cadeau te krijgen, is nog een ander paar mouwen :wink:
bwa, geen computer hebben is tegenwoordig toch ook maar raar. Waldek en Rosa zouden evengoed ook een PC kunnen kopen waar ze zelf ook op kunnen werken, maar als ze daar geen interesse voor hebben is een laptop dan een goeie oplossing gezien die goedkoper is.
Allez, op die leeftijd van Kasper had ik toch ook allang een PC. :) Denk dat ik m'n eerste nog gekregen heb op m'n plechtige communie. ;)
(Toegegeven, Internet was toen enkel nog bekend als fenomeen in het Amerikaans leger ;) )
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

En kreeg je die computer dan ook op eenvoudig verzoek, zoals Kasper het graag zou willen? :shock: :wink:

Het gaat mij er niet om dat die jongen een computer wil, dat vind ik de normaalste zaak van de wereld, ik vind alleen dat Rosa gelijk heeft, eerst een spiksplinternieuwe brommer voor zijn verjaardag, en niet zolang daarna zou hij graag hebben dat er een eigen laptop of pc uit de lucht komt vallen.
Nu weet ik maar al te goed dat dit - op die leeftijd - absoluut geen abnormaal verschijnsel is, maar dat wil niet zeggen dat Rosa en Waldek daarin meteen moeten volgen - hij mag daar zelf ook iets voor over hebben (hij zou al eens kunnen proberen met een beter rapport misschien?) :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij is Kasper ook de dader van de opengedraaide venstertjes van de auto van Jenny.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Volgens mij is Kasper niks meer en niks minder dan een verwend nest, bah bah bah zo'n irritant ventje! :x
Alles willen (en alles krijgen ook ma das ni zijn fout) wat anderen ook hebben :?
Dacht da we van een ex-zigeunerke toch wa meer 'waarde-hechten-aan-zaken; blij zijn met wat je hebt; etc...'mochten verwachten :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Volgens mij is Kasper niks meer en niks minder dan een verwend nest, bah bah bah zo'n irritant ventje! :x
Alles willen (en alles krijgen ook ma das ni zijn fout) wat anderen ook hebben :?
Dacht da we van een ex-zigeunerke toch wa meer 'waarde-hechten-aan-zaken; blij zijn met wat je hebt; etc...'mochten verwachten :roll:
Tot nu toe heeft hij ook nog steeds alles gekregen wat hij wilde he? De poging van Rosa om hem eens te laten werken voor iets, was dus zeker niet verkeerd! Jammer alleen dat Waldek daar een stokje voor wilde steken en daarin bijval kreeg van Youssef en Femke (terwijl Femke wel zelf voor haar laptop gewerkt heeft, maar dat niet ter sprake bracht). Het wordt gewoon tijd dat ze Kasper op gaan voeden, in plaats van hem telkens zijn zin te geven. Hij heeft nu gewoon het gevoel alsof alles uit de lucht gevallen komt... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef: Dacht da we van een ex-zigeunerke toch wa meer 'waarde-hechten-aan-zaken; blij zijn met wat je hebt; etc...'mochten verwachten :roll:
maakt dat verschil, of het om een 'ex-zigeunerke' gaat, of om een Vlaamse puber? :P
Proberen gaat mee, ik vind dat de fout hier vooral bij Waldek ligt, Kasper kan je toch niet kwalijk nemen dat hij zijn kans waagt :lol:
Pubers zijn nu eenmaal pubers he! :wink:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Betrapt! :lol: Kasper die eindelijk een vriendinnetje lijkt te hebben Nona (heet ze, gezien in de aftiteling) en meteen betrapt wordt door Martine (zijn lerares) en Rosa (zijn mama)...
Dat vriendinnetje zag er op t eerste gezicht niet echt een brave uit, dus mss geraakt Kasper wel op t slechte pad! :wink:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

ik kreeg al meteen een déjà-vu :roll:

en ik weet niet aan wie zij mij het meest deden denken, aan Billy en Saartje uit de Kampioenen, of aan Sam en Femke - zou Nona ook een broer hebben die auto's pikt als hobby? :wink:

'k hoop toch dat het een beetje origineel blijft 8)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mij deed ze denken aan die meisjes van de Veronicas. :wink:
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

ja johan, ze trekt er wel op ja!

tziet er weer een rebelse uit...

en Kapser blijft maar over zijn brommer doordrammen, echt een meisjeskenner is het toch nog niet :lol:
0 x
Marijke
Nog geen rang

Bericht door Marijke »

Haha da vond ik nou ook ze :lol:
0 x
Gesloten