Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef: Die vier weken moeten ongeveer kloppen. Ze is een week voor de seizoensfinale weggelopen. Het nieuwe seizoen is vier weken bezig en ze is al een week thuis. Een week in het vorige seizoen en drie weken in het nieuwe maakt in het totaal vier. De zomerstop bestaat helemaal niet in het thuisverhaal. Het is niet zo dat Marianne en Mayra daar drie maand onderaan de trap gelegen hebben tot de laatste wakker werd en de hulpdiensten heeft gebeld.
En dat Peggy daar 3 maanden in het water heeft staan rondlopen met Lucas.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Klopt allemaal en jullie hebben een punt, maar dan moet die redenering doorgetrokken over de gehele lijn en niet enkel wanneer het past.
Dat er geen zomertijd is, geen probleem, kan ik volgen maar gebruik die dan ook niet in verhaallijnen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lord F ken ik nu al lang genoeg om te weten dat ie zevert, maar van de andere "zageventen" ben ik dat helemaal niet zeker.
Waarom gebruiken jullie dit topic niet om ECHTE fouten te melden?
Bij mijn weten is dit topic bedoeld om fouten zoals: "een personage komt 't ene moment een kamer binnen met een rode outfit en een moment later zie je die met een totaal andere outfit in diezelfde kamer, in dezelfde scène".. Dat is toch veel makkelijker om te zien dan zoeken naar "spijkers op laag water"???
:denk: :denk: :denk:
Fouten in de verhaallijnen en weglaten van vakanties ed, zijn geen echte fouten, maar noodzakelijke "vergetelheden". Stel je voor dat ze van ieder personage van minuut tot minuut juist weergeven wat ze doen, waar ze zijn! Hoe onuitstaanbaar langdradig en saai zou "Thuis" dan zijn?! 'k Mag er niet aan denken! :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:En dat Peggy daar 3 maanden in het water heeft staan rondlopen met Lucas.
En het meest verwonderlijke was dat ze er verdorie droog uitkwam! :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jamesbond schreef:Klopt allemaal en jullie hebben een punt, maar dan moet die redenering doorgetrokken over de gehele lijn en niet enkel wanneer het past.
Dat er geen zomertijd is, geen probleem, kan ik volgen maar gebruik die dan ook niet in verhaallijnen.
Voor zover ik weet wordt die ook helemaal niet gebruikt in de verhaallijnen.
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Jana die een omnipas heeft voor de bus? Op je 18 lijkt een buzzypas me logischer en vooral voordeliger ipv een omnipas die vanaf 26jaar is ;-)
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Prieeltje schreef:Jana die een omnipas heeft voor de bus? Op je 18 lijkt een buzzypas me logischer en vooral voordeliger ipv een omnipas die vanaf 26jaar is ;-)
Ja, dat zag ik gisteren ook. :P
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Olijfje is geadopteerd en is nu 18 (?). Vroeger moest je minimaal 30 zijn om kinderen te mogen adopteren, dus moet Olijfjes ma al bijna 50 zijn. Zo ziet ze er toch niet uit.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

johan1969 schreef:Olijfje is geadopteerd en is nu 18 (?). Vroeger moest je minimaal 30 zijn om kinderen te mogen adopteren, dus moet Olijfjes ma al bijna 50 zijn. Zo ziet ze er toch niet uit.
Ik vind van wel ! 50+ers zien er tegenwoordig heel goed uit .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

En je moest maar 25 zijn, dus je mag er al meteen 5 jaar af trekken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zeg, er zijn vrouwen van 50 die er verdorie nog heel tof uitzien hoor. De tijd dat je 50 was en met een zwarte schort rondliep is al lang voorbij.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

De actrice is trouwens 44. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zie je wel! Ik heb er een van 43 en still looking good al zeg ik het zelf.
Maar wat ik werkelijk wou zeggen is eigelijk dat het overgrote deel van onze klote media alleen maar focust op -40 jarigen.
En eigelijk is dat wel te vatten, als ze zelf +40 zijn hebben ze ook een groot risico om ontslagen te worden. En dat wens ik ze echt van harte toe dat ze eens aan de lijve ondervinden wat het is.
Wat mij betre'ft, ik ben altijd zelfstandige geweest, tot my dying day.
0 x
Potentia Principatum
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Een gigantische fout:
Ann maakt ruzie met Marianne en loopt dan weg. Als ze de huiskamer binnenkomt hoor je zeer luid op de babyfoon "Anneke, blijf hier!". Mayra hoort dit natuurlijk, maar vervolgens vraagt ze 'Wat is er gebeurt?'. Die babyfoon was superluid en Mayra zit daar de hele dag. Ze kon dat hele gesprek natuurlijk meevolgen. :doh:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

jorah69 schreef:Een gigantische fout:
Ann maakt ruzie met Marianne en loopt dan weg. Als ze de huiskamer binnenkomt hoor je zeer luid op de babyfoon "Anneke, blijf hier!". Mayra hoort dit natuurlijk, maar vervolgens vraagt ze 'Wat is er gebeurt?'. Die babyfoon was superluid en Mayra zit daar de hele dag. Ze kon dat hele gesprek natuurlijk meevolgen. :doh:
Ik denk het niet. Marianne neemt altijd die babyfoon vast als een soort walkytalky dus ik veronderstel dat die niet altijd aanstaat.
0 x
Plaats reactie