Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Caligula »

Wel,ja het feit dat Julia ook kan lezen doet er ook niet toe. Het was niet goed,en Femke mag dat zeggen punt. Nu is het best om na de kritiek ook constructief te zijn.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

lord F. schreef:En wat moest ze dan zeggen tegen Julia? "De reacties waren unaniem slecht maar we gaan ons daar niks van aantrekken want die kennen er toch niks van!"? :)

Ze weten allebei wel dat een slechte kookshop het einde van die kookshops kan betekenen.

Wat Femke in het verleden uitgestoken heeft maakt hier trouwens ook niks uit.
Ze had gewoon die evaluaties aan Julia moeten geven en meer niet, eenmaal gelezen zal Julia wel dezelfde conclusie getrokken hebben zonder de hulp van Femke.

Als Femke zich wat meer bewust geweest zou zijn van haar verleden en er uit had geleerd, dan had ze misschien een beetje meer nagedacht over hoe te communiceren met Julia over die geflopte workshop en dan had ze het misschien tactvoller aangepakt. Verder heeft Femke duidelijk een gebrek aan empathie en zelfreflectie, ze kent de situatie van Julia, en ze weet eveneens hoe zijzelf reageert in crisissituaties, dus ze had kunnen voorzien dat er vroeg of laat iets zou mislopen met Julia.
Caligula schreef:Wel,ja het feit dat Julia ook kan lezen doet er ook niet toe. Het was niet goed,en Femke mag dat zeggen punt. Nu is het best om na de kritiek ook constructief te zijn.
Tuurlijk mag ze dat zeggen, maar het heeft gewoon geen nut.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lolplayer schreef:Ze had gewoon die evaluaties aan Julia moeten geven en meer niet, eenmaal gelezen zal Julia wel dezelfde conclusie getrokken hebben zonder de hulp van Femke.
Dat is niet voldoende hé. Zo kun je niet werken. Het gaat er om te zeggen dat het fout liep en dat moet Julia uit de mond van haar baas kunnen horen. Helemaal geen kritiek of commentaar dat gaat gewoon niet. Nu zal Julia beter oppassen want het is en blijft een goede kok uiteraard. Femke heeft ook niet gezegd:het was niet goed,ge moogt opstappen.
En het verleden doet hier echt niks aan toe. Trouwens het verleden van Julia is nu ook niet bepaald een successtory.
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

En anders zou Julia niet beter oppassen ? :problem:

Kritiek kan ook tot frustratie en faalangst leiden, en Femke zou dat moeten weten, ze was zelf altijd voor het minste gefrustreerd als ze commentaar kreeg van Leo of Sam.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Natuurlijk moet Femke er iets van zeggen. Niet goed is niet goed. Maar de toon waarop vond ik niet juist. Te hoog van de toren geblazen. Het had best anders gekund.
Julia heeft altijd prima werk afgeleverd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Natuurlijk moet Femke er iets van zeggen. Niet goed is niet goed. Maar de toon waarop vond ik niet juist. Te hoog van de toren geblazen. Het had best anders gekund.
Julia heeft altijd prima werk afgeleverd.
Dat vind ik ook...
Bovendien had Femke haar punt al direct duidelijk gemaakt maar bleef erop doorgaan, wat ik ook nogal overbodig vond. Het is inderdaad niet zo dat Julia er altijd met de pet naar gooit, dan was het een ander verhaal geweest...
Femke zei dat ze begrip heeft voor de situatie met Paulien, maar dat merkte ik eerlijk gezegd totaal niet uit haar woorden, laat staan uit haar manier van doen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Idd haar manier met de handen in de zij, daarna van hoog naar Julia neerkijken met de armen gekruisd en die strenge blik. Femke toch, je krijgt het hoog in je bolletje hoor.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Blij dat ik niet de enige ben die dit vindt.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Toch een beetje triestig vind ik, dat ze eigenlijk totaal niet beseft dat ze daar ondanks bewezen onkunde om een zaak te leiden door Peter wordt neergeplant enkel en alleen om zijn wraakplannen tot een goed einde te brengen. En om dan zo hoog van de toren te blazen omdat Julia één fout maakt is er over. En ja, ze is misschien wel de baas van Julia maar van je baas mag je toch verwachten dat hij/zij nog competenter is dan jijzelf. Tot nu toe kwam alle initiatief inderdaad van Julia om LEV en de Withoeve producten te promoten en Femke zit er bij en kijkt ernaar, meer niet.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze zou er goed aan doen als ze de volgende keer nog eens iemand de mantel uitveegt, dat onder vier ogen te doen en niet waar anderen (Simonne) bij zitten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel ik vind nog altijd dat Femke het volste recht had om Julia terecht te wijzen. En als dat tot faalangst leidt dat zegt dan meer over Julia dan over Femke hé. Femke is ondanks al haar problemen (er er zijn er heel wat geweest) altijd op haar pootjes terecht gekomen wat me dan weer aan een katje doet denken... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Wel ik vind nog altijd dat Femke het volste recht had om Julia terecht te wijzen. En als dat tot faalangst leidt dat zegt dan meer over Julia dan over Femke hé. Femke is ondanks al haar problemen (er er zijn er heel wat geweest) altijd op haar pootjes terecht gekomen wat me dan weer aan een katje doet denken... :whistle:
Niemand zegt dat ze haar niet had mogen terecht wijzen. Alleen de manier waarop was wat overdreven. En daar ga ik mee akkoord.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dus gaat Femke als ik het goed begrepen heb zich concentreren op de producten zoals haar lieftallige partner suggereerde. Wat gaat dan de rol van Julia zijn? Iets in mekaar steken met de streekproducten?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Dus gaat Femke als ik het goed begrepen heb zich concentreren op de producten zoals haar lieftallige partner suggereerde. Wat gaat dan de rol van Julia zijn? Iets in mekaar steken met de streekproducten?
Femke en Peter zullen wel beseffen dat Julia doorgaans een creatieve en waardevolle werkneemster is. Hun enige, trouwens.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is ook zo. Dus na een rechtzetting, anders en beter.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie