Luc Bomans (Mark Willems)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Ik denk toch dat alle scenes met Luc achter elkaar in korte periode opgenomen zijn. Ze gaan toch niet iedere keer weer al die toeters en bellen aanleggen voor een paar minuten opnames. De hele rits zal wel grotendeels achter elkaar zijn opgenomen.
Zo denk ik dat ook de scenes met Marianne zo veel mogelijk achter elkaar zijn opgenomen.
Zo denk ik dat ook de scenes met Marianne zo veel mogelijk achter elkaar zijn opgenomen.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ja, ik las onlangs ergens zoiets over Jana en Marianne. Omdat ze minder tijd hebben voor opnames, dat hun opnames samengezet worden zoveel mogelijk op één dag en dus ook zoveel mogelijk in eenzelfde decor (in het geval van Marianne is dat nogal makkelijk.jessie V. schreef:Ik denk toch dat alle scenes met Luc achter elkaar in korte periode opgenomen zijn. Ze gaan toch niet iedere keer weer al die toeters en bellen aanleggen voor een paar minuten opnames. De hele rits zal wel grotendeels achter elkaar zijn opgenomen.
Ik veronderstel dus dat dat voor LUc ook zal gelden (en zo blijf ik toch een beetje ontopic)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Luc is nog steeds niet bij bewustzijn. Moest hij weten hoe de sfeer is in de Zus&Zo, dan had hij eerder zijn middenvinger bewogen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik hoop dat Luc vlug weer de oude wordt. Als hij niets zegt en niet met zijn vingertje dreigt, is de lol er ook af 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zoals hij gisteren opgevoerd werd, deed hij mij aan The Voice of Europe" denken... 
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik niet. Voor mij heeft het personage Luc nu echt wel afgedaan.Crackers schreef:Ik hoop dat Luc vlug weer de oude wordt. Als hij niets zegt en niet met zijn vingertje dreigt, is de lol er ook af
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Weer vooruit lopen op de zaken >> we zullen wel zien zeker wat de makers nog met Luc van plan zijn? 
Voor de acteur is het in ieder geval eens een gans andere rol dan wat hij normaal moet doen.
Voor de acteur is het in ieder geval eens een gans andere rol dan wat hij normaal moet doen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Lowieke, dat was geen glimlach dat was een grimas, Luc's handelsmerk als hij weer eens snode plannetjes aan het smeden was.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Luc spreekt! En het eerste woord dat hij zegt is de super,super,super cliché uit Thuis: sorry! Prachtig niet? 
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Inmiddels weten wij dat als iemand met een foefel-verleden als dat van Luc "sorry" zegt, hij bedoelt: sorry dat uitgekomen is dat ik de boel andermaal belazerde.Caligula schreef:Luc spreekt! En het eerste woord dat hij zegt is de super,super,super cliché uit Thuis: sorry! Prachtig niet?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hij heeft zich mss versproken hé. In zijn toestand....
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Zo te zien zal hij voorlopig nog niet uit kunnen leggen wat hij precies met dat "sorry" bedoelde 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zei hij wel sorry?
Volgens mij hoopte Frank dat hij dat hoorde.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!