Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ja, hoe heeft ze die schouder zo blauw gekregen? Daarvoor moet je al erg vindingrijk zijn.
En ze bracht zichzelf al in de problemen door te zeggen dat die "schrammen" op haar armen waren van Geert die haar geschopt had. Tenzij je je dan weer moet voorstellen dat Geerts schoenen erg scherpe punten hebben.
In haar plaats had ik die letsels toch van een aanneembare uitleg voorzien.
Ik snap eigenlijk niet waarom Marianne zichzelf ook nog eens gesneden heeft. Het nut van de gekneusde polsen en schouder is duidelijk maar die snijwonden passen er echt niet bij. Die kloppen helemaal niet met het verhaal dat ze afschildert. Niet zoals het aan Peter verteld heeft (en die is natuurlijk te blind om dat in te zien), niet zoals het aan de politie verteld heeft en niet zoals ze het aan Ann en Tom vertelde. Het lijkt er op dat ze hierdoor bij die laatste twee al door de mand is gevallen.
Volgens mij zijn die sneden van de rand van de tafel en zullen ze aan die rand van de tafel nog wel bloed vinden... Neen? Een oudere huid barst sneller, dus ik denk dat het wel door de rand van de tafel kan komen.
Maar was er niet in een of andere James Bond film zo een gast die messen aan zijn schoenen had? Ik kan me vergissen hoor.
Maar mss is het dat wel, alhoewel ik de schoenen van Geert nooit zo heb gezien! Marianne toch, ge gaat door de mand vallen meiske!
Soapseut schreef:Volgens mij zijn die sneden van de rand van de tafel en zullen ze aan die rand van de tafel nog wel bloed vinden... Neen? Een oudere huid barst sneller, dus ik denk dat het wel door de rand van de tafel kan komen.
Dat denk ik ook - het zag er ook niet echt als snijwonden uit, maar meer gebarsten.
Dat Mayra niet in de psychiatrie belandde bewijst hoe geslepen en berekend ze in alle omstandigheden blijft.
Marianne en Peggy daarbij vergeleken zijn als rotverwende kinderen wiens pop afgepakt is.
Op zich niet zo raar dat ze er tegenop ziet om met zo'n rollator te gaan lopen. Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat ze toch over een soort drempel moeten om daaraan toe te geven. En het excuus: "dat is voor oude mensen", heb ik ook al vaker gehoord van mensen die zelf eigenlijk ook niet meer piepjong zijn.
De manier waarop Marianne haar mouwen naar beneden trok om haar "verwondingen" te verbergen, doet toch een beetje vermoeden dat ze in de gaten krijgt dat ze niet goed bezig is. Het zou tijd worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..