Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dus toch dat parvovirus. Hopelijk herstelt Pips er goed van.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Dat hoop ik ook ja. Voor 1 keer is het niet echt leuk om gelijk te krijgen :nope: maar er werd vooraf ook al gezegd dat er een heel verhaal over impulsaankopen van dieren aankwam met Pips. Hopelijk kijkt een bepaald minister ook mee en wordt er eindelijk eens iets gedaan tegen die sjoemelende broodfokkers want Hannah en Pips zijn echt niet de enige slachtoffers.
3 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik erger mij vooral (maar niet alleen ) aan dat personnage van Chris : overal hoort die wat hij niet moet horen en de klanten aan de bar vertellen ook ALLES op duidelijke toon zodat iedereen kan mee luisteren ??? heel geloofwaardig de laatste tijd ... :whistle:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

nounake schreef: zo 23 jan 2022, 10:54 vertellen ook ALLES op duidelijke toon zodat iedereen kan mee luisteren...

Dat is toch een beproefd recept in Thuis, véél verwikkelingen kunnen enkel evolueren als iemand iets heeft afgeluisterd.

Bijvoorbeeld in de zaak-Jacques, maar ook hoe Karin een goeie strategie voor Femke kon opstellen ?

Nu zal Chris er zo wel achter komen dat Joren "zogezegd" Zihame heeft aangereden en hij zal het zo wel communiceren aan Harry, die op zijn beurt onze lieve jongen zal aanpakken. Allez - daar lijkt het naartoe te gaan.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: zo 23 jan 2022, 15:45 Nu zal Chris er zo wel achter komen dat Joren "zogezegd" Zihame heeft aangereden en hij zal het zo wel communiceren aan Harry, die op zijn beurt onze lieve jongen zal aanpakken. Allez - daar lijkt het naartoe te gaan.
En wat zou Chris er nu in hemelsnaam bij te winnen hebben dat Harry Joren aanpakt? Chris lijk mij niet het type die er plezier in schept om personen op die manier zomer tegen elkaar op te zetten. Hij lijkt mij eerder het type die informatie gebruikt om er gewin uit te halen. Dan zie ik hem nog eerder Joren en/of Eddy gaan chanteren om onfrisse klusjes voor hem uit te voeren.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: di 25 jan 2022, 21:06 om personen op die manier zomer tegen elkaar op te zetten.
ben ik niet zo zeker van! Gastje is niet te vertrouwen op alle vlakken! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: di 25 jan 2022, 23:05
tvx1 schreef: di 25 jan 2022, 21:06 om personen op die manier zomer tegen elkaar op te zetten.
ben ik niet zo zeker van! Gastje is niet te vertrouwen op alle vlakken!
Ja, hij is zeker niet te vertrouwen. Maar hij doet duidelijk enkel zaken waar hij zelf iets bij wint. Dat Harry Joren gaat aanpakken levert Chris niets op. Denk dan ook niet dat hij daarop uit is. Hij is veel meer geslepen dan dat.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 26 jan 2022, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: di 25 jan 2022, 21:06 En wat zou Chris er nu in hemelsnaam bij te winnen hebben dat Harry Joren aanpakt?
Omdat wij niet gezien hebben OF Zihame is aangereden en ALS ze is aangereden, door wie dat was. Dus kan het even goed Chris geweest zijn, toch? In dat geval heeft hij er (net als Jacques indertijd) belang bij om derden verdacht te maken.

Bovendien is Joren familie van Sam en kan hij op die manier Harry tegen Sam opzetten, wat hem ongetwijfeld goed zou uitkomen.
tvx1 schreef: di 25 jan 2022, 23:08 Maar hij doet duidelijk enkel zaken waar hij zelf iets bij wint.
Vind ik een straffe uitspraak. Tenzij je zelf de scenarist bent, kan jij toch niet weten waarom hij dingen doet?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We gaan toch niet op de man spelen. hé? Ieder zijn mening.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: di 25 jan 2022, 23:55 Omdat wij niet gezien hebben OF Zihame is aangereden en ALS ze is aangereden, door wie dat was. Dus kan het even goed Chris geweest zijn, toch? In dat geval heeft hij er (net als Jacques indertijd) belang bij om derden verdacht te maken.
Ik zou eerder zeggen dat aangezien die zaak al geseponeerd is, hij er geen baat bij heeft dat deze terug wordt opengegraven indien hij de schuldige zou zijn.
Tiboko schreef: di 25 jan 2022, 23:55
tvx1 schreef: di 25 jan 2022, 23:08 Maar hij doet duidelijk enkel zaken waar hij zelf iets bij wint.
Vind ik een straffe uitspraak. Tenzij je zelf de scenarist bent, kan jij toch niet weten waarom hij dingen doet?
Ik kan toch nog altijd zien wat ik zie zeker? Van wat ik totnogtoe te zien kreeg van Chris komt die mij over als iemand die heel geslepen uit is op eigen gewin. Iemand die uit kennis voordeel haalt. Er voor zorgen dat Harry Joren gaat aanpakken is niet iets waar ik een voordeel voor Chris zie.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 26 jan 2022, 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het puppyverhaal van Frank
4 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik krijg de zenuwen van die man. De hysterie ten top :twisted:
3 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Marianne - vroeger zo'n trotse vrouw, met een doel in het leven.

Nu zien we haar enkel nog als degene die de was en plas doet, alle dagen kookt en verder haar kleinzoon naar de training brengt. Wat is er geworden van deze intelligente vrouw, die iedereen (en vooral Karin) regelmatig op hun plaats zette. Echt zielig, zoals ze die slijmerige epiloog schreef... :doh:
1 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Sam! Wat een vreselijke irritante dram madame is dat seg!
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idd, ze moet toch snappen dat Tim bezorgd is om haar. Haar stopwoordje 'echt he ?' komt me al de keel uit.

Angele vind ik ook niet sympathiek meer, de cruise afkraken (slecht weer) omdat zij liever was meegeweest ...
0 x
Plaats reactie