Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 1
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Dat is toch niet verkeerd of fout of iets dat niet klopt?
In die stelling kan je ook zeggen waarom we Jens niet in Portugal zien en de begravenis van zijn vader. Of waarom we niets horen van Julie die bij Katrien is.
Ik vind het eigenlijk een goede manier om iemand tijdelijk uit een soap te halen. Ik denk dat Rosa net zoals Jens en Julia tijdelijk uit de reeks is.
In die stelling kan je ook zeggen waarom we Jens niet in Portugal zien en de begravenis van zijn vader. Of waarom we niets horen van Julie die bij Katrien is.
Ik vind het eigenlijk een goede manier om iemand tijdelijk uit een soap te halen. Ik denk dat Rosa net zoals Jens en Julia tijdelijk uit de reeks is.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Caligula
- Poster rang 5
Ze heeft een schedelfractuur en hersenoedeem, dat is en blijft een serieuze zaak.Dat is wat gezegd geweest is.
Dus dat klopt wel hoor.
Dus dat klopt wel hoor.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat ook klopt is dat er niemand naar haar om kijkt blijkbaar en dat er nooit over haar gesproken wordt. Jens zit in Portugal, Rosa ligt in een ziekenhuis vlakbij en is ernstig gewond. Waarom Katrien hierbij halen. Onzinnig commentaar!
Bovendien is er aan gegeven dat dit bericht inderdaad op de verkeerde plaats staat.
Bovendien is er aan gegeven dat dit bericht inderdaad op de verkeerde plaats staat.

0 x
-
- Poster rang 1
Wat ik vreemd vind is dat je jens nog wel in het liedje ziet maar Julia niet.
Of heb ik daar telkens overgezien?
Of heb ik daar telkens overgezien?
0 x
-
- Nog geen rang
wat ik me afvraag over de zus en zo: ik meen me te herinneren dat rosa en jenny dat kochten samen met leo om echt iets van zichzelf te hebben en nimeer afhankelijk te zijn van anderen.. al hun spaargeld daarin en zo.. en nu blijkt dat gebouw niet van hen? lijkt me heel raar zij hebben daar toen al die verbouwingen aan gedaan
of heb ik dat toen helemaal verkeerd begrepen (vind er niet direct iets van terug)
of heb ik dat toen helemaal verkeerd begrepen (vind er niet direct iets van terug)
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ze zijn destijds met z'n 3en een huurcontract aangegaan met de eigenaar van het pand, en waren blij dat ze niet meer afhankelijk waren van Marianne. Dat spaargeld hebben ze gebruikt om de boel op te knappen en er hun zaken in te kunnen vestigen. Ik meen me te herinneren dat de toenmalige eigenaar daardoor ook iets met de huurprijs deed (in ieder geval voor een tijdje), maar van dat laatste ben ik niet helemaal zeker meer.knijn schreef:wat ik me afvraag over de zus en zo: ik meen me te herinneren dat rosa en jenny dat kochten samen met leo om echt iets van zichzelf te hebben en nimeer afhankelijk te zijn van anderen.. al hun spaargeld daarin en zo.. en nu blijkt dat gebouw niet van hen? lijkt me heel raar zij hebben daar toen al die verbouwingen aan gedaan
Vorig jaar besloot hun eerdere huurbaas echter om het pand te verkopen en Luc heeft het toen gekocht (omdat Jenny&Co niet genoeg geld hadden), vandaar dat ze nu van hem huren. Dat is tenminste hoe ik het meegekregen heb allemaal...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Sinds wanneer kan een hoofdinspecteur een inspecteur van de zaak halen? Volgens mij kan alleen een commissaris dat.
En zag ik vandaag nu meer dan 1 flik in Thuisstad

0 x
-
- x 435
Ja, ik vond dat ook maar vreemd. En zeker dat Tim zich zo gemakkelijk liet doen. Als Tim ook maar één zin tegen de (hoofd)commissaris zou zeggen over het feit dat Danny zonder reden belangrijke pistes negeert zou die al meteen viel minder mogen piepen. Daarnaast klopt het volgens mij ook niet dat een dergelijke zaak, waar een mensenleven in direct gevaar is en er dus absoluut geen tijd te verliezen is, moet opgelost door enkel twee simpele wijkagenten. Normaal zou hier toch al lang de Cel Vermiste Personen ingeschakeld moeten geweest geworden zijn.Evaaa schreef:Sinds wanneer kan een hoofdinspecteur een inspecteur van de zaak halen? Volgens mij kan alleen een commissaris dat.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,zeer vreemd, zelfs niet uit te leggen met besparingen. Nog iets: ze doen weeral een huiszoeking in een dokterspraktijk zonder vertegenwoordiger van de Orde. Die advocaten gaan hun geluk niet opkunnen. Het limburgse drugproces is er niks bij.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Vreemd of niet, als alles correct moest zijn zoals in het dagelijkse leven, dan zouden ze Emma pas terugvinden binnen 15 jaar. En heeft ze gans die tijd opgesloten gezetten, door diene zot. Dat is al genoeg gebeurt, en anders was ze al vermoord. Het blijft een serie natuurlijk.
0 x
-
- x 435
Da's cru!maartenB schreef:Vreemd of niet, als alles correct moest zijn zoals in het dagelijkse leven, dan zouden ze Emma pas terugvinden binnen 15 jaar. En heeft ze gans die tijd opgesloten gezetten, door diene zot. Dat is al genoeg gebeurt, en anders was ze al vermoord. Het blijft een serie natuurlijk.
Ik denk dat "De Politie" ook niet tevreden zou zijn met deze uitspraak. Ik ook niet.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... c7fa8751a2
0 x
-
- Poster rang 1
Tja, sorry. Maar niet elke verdwijningszaak loopt goed af. Ik bedoel maar, veel mensen klagen hier steen en been dat het te langdradig is. Maar als het realistisch moet overkomen dan is er een redelijke kans dat ze niet terug gevonden wordt.Of dat ze vermoord word of dat ze haar vinden. Maar dan moet je ook geduld hebben, dat is ook niet op altijd op X aantal dagen opgelost.Er zijn genoeg nieuwsverslag over mensen die al een jaar vermist zijn, onlangs nog een paar in het nieuws geweest.
Ik zeg niet dat de politie zijn werk niet doet, maar de kans bestaat altijd dat ze de persoon niet vinden. Dus ik vind deze verhaallijn zeker niet te langdradig.
Wat betreft het onderzoek dat Danny voert, dat is toch compleet verkeerd? Maar net omdat hij de dader is loopt het verkeerd. Ik denk dat dit ook een beetje de bedoeling is van de makers, als je alles correct zou doen dan had Danny al lang door de mand gevallen.
Ik zeg niet dat de politie zijn werk niet doet, maar de kans bestaat altijd dat ze de persoon niet vinden. Dus ik vind deze verhaallijn zeker niet te langdradig.
Wat betreft het onderzoek dat Danny voert, dat is toch compleet verkeerd? Maar net omdat hij de dader is loopt het verkeerd. Ik denk dat dit ook een beetje de bedoeling is van de makers, als je alles correct zou doen dan had Danny al lang door de mand gevallen.
0 x
-
- x 435
Ik vind vooral je uitspraak, dat een vermiste in realiteit pas na 15 jaar gevonden wordt, heel erg fout. Vooral zaken die mislopen worden in realiteit in de pers breed uitgesmeerd. Zaken die snel opgelost werden, die zijn niet zo interessant.maartenB schreef:Tja, sorry. Maar niet elke verdwijningszaak loopt goed af. Ik bedoel maar, veel mensen klagen hier steen en been dat het te langdradig is. Maar als het realistisch moet overkomen dan is er een redelijke kans dat ze niet terug gevonden wordt.Of dat ze vermoord word of dat ze haar vinden. Maar dan moet je ook geduld hebben, dat is ook niet op altijd op X aantal dagen opgelost.Er zijn genoeg nieuwsverslag over mensen die al een jaar vermist zijn, onlangs nog een paar in het nieuws geweest.
En ik kan mij heel goed vinden in de ergernis van echte politiemensen. In realiteit gaan ze niet te werk zoals ze ons in "Thuis" voorhouden. Dat is wat niet klopt in "Thuis".
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu vind ik wel dat ze in het Nieuwsblad over het (al of niet opzettelijk) geklungel van Danny mogen spreken ipv Tim.
Maar dat ze daar bij de politie niet mee opgezet zijn daar kan ik wel inkomen . Iets wat elke dag wordt bekeken door meer dan 1 miljoen mensen...tja het gaat om perceptie hé. En ik kan me best voorstellen dat er een aantal zijn die dat voor realiteit aanzien. Zo van: het was toch op TV.
Maar dat ze daar bij de politie niet mee opgezet zijn daar kan ik wel inkomen . Iets wat elke dag wordt bekeken door meer dan 1 miljoen mensen...tja het gaat om perceptie hé. En ik kan me best voorstellen dat er een aantal zijn die dat voor realiteit aanzien. Zo van: het was toch op TV.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Wel, het rare is dat je de indruk krijgt dat de criminelen in tv-series/soaps veel intelligenter/ambitieuzer zijn dan in het echte leven.Caligula schreef:Nu vind ik wel dat ze in het Nieuwsblad over het (al of niet opzettelijk) geklungel van Danny mogen spreken ipv Tim.

Zoals bij de moord op de kasteelheer een paar jaar geleden waarbij z'n lijk teruggevonden werd vlakbij het huis van z'n schoonvader. Door tv-series zou je al rap de reflex krijgen om te denken dat die schoonvader geflikt is omdat hij nooit zo dom kan zijn om dat lijk vlakbij z'n eigen huis te begraven. Maar blijkbaar is een moordonderzoek in het echte leven toch iets simpeler.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!