Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Tom. Karin is zijn partner, zowel zakelijk als privé. En dan gaat hij achter haar rug (voor de zoveelste keer) en zonder dit met haar te bespreken haar aartsvijand een job aan bieden en laat hij hem alweer aan haar bureau zitten. Zelfs mijn diepvries heeft meer empathie en mensenkennis.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hier ook Tom! Hij gaat rechtstreeks tegen Femke in op die manier. Hij geeft Peter alle kansen om er positief uit te komen: huis huren met een tuin, job aanbieden,...hij is al even apatisch als Peter als het om kinderen gaat. Maar ja, in de tijd was hij ook niet de vader van het jaar!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Nancy die zich ergert aan Otto en Didi in het gat steekt om te gaan reclameren bij Waldek. Als je zoals die van de withoeve op het platteland gaat wonen dan neem je verdorie de geluiden van het platteland erbij :yup: Als ik iedere keer zou gaan reclameren als de koeien ergens staan te beurelen of een haan kraait in de verte om maar niet te praten over de kippen die hun ei al kakelend leggen dan zou ik oververmoeid zijn :lol:
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

martha schreef: do 09 dec 2021, 16:08 koeien ergens staan te beurelen
Een koe loeit of is beurelen een synoniem voor loeien?
0 x
Klara_ts
Nog geen rang

Bericht door Klara_ts »

Sam. Wat een egoïstisch ondankbaar kreng is me dat. Ziet iedereen rond haar als persoonlijk slaafje.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Voor mij ook Sam , zo behandel je je (uitgeput) personeel niet :thumbdown:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik erger me aan Viv met haar fanatiek gedoe altijd: Joren afraden om aan dat rijexamen te beginnen want zij vindt het niet kunnen dat hij in zo'n stinkbak moet rijden en dus komt zij met elektrische fietsen en bakfietsen er mee voor de dag maar blijkbaar heeft zij nog nooit gehoord van een elektrische auto of een elektrische camionette alhoewel ik niet weet of een elektrische camionette wel bestaat.
Laatst gewijzigd door apestaart op vr 10 dec 2021, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Viv en haar stinkbak! Maar ze was wel blij om door Bob met de bende in dronken toestand naar huis te worden gevoerd en jawel : in een stinkbak. Kan Joren, die zonnepanelen in een elektrische fiets vervoeren. Leuk zicht zal dat zijn, even komisch als Rosa met haar wijnflessen! :D
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

apestaart schreef: do 09 dec 2021, 22:53 blijkbaar heeft zij nog nooit gehoord van een elektrische auto of een elektrische camionette alhoewel ik niet weet of een elektrische camionette wel bestaat.
Jazeker, die bestaat wel degelijk :yup: ;)

Ook ik vind Viv ergerlijk. Vanwege haar gezeur over het milieu ineens (wat inderdaad met haken en ogen aan elkaar hangt en alleen als het haar uitkomt), maar ook vanwege haar schreeuwerige gedrag tegenwoordig. Ze is zo "aanwezig" dat ik er persoonlijk moe van word.

En Sam, om de gekende redenen. Blijkbaar vindt ze het niet eens nodig om even te overleggen met haar personeel voordat ze gewoon thuis blijft om te verbouwen, en dan vervolgens ook nog kwaad worden als iemand zich totaal (en terecht) genegeerd en niet gehoord voelt.
Die vrouw meent echt dat de evenaar door haar achterste loopt volgens mij. Wat een ego... :crazy: :sick:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Sam, zo behandel je Angèle niet. Angèle heeft ook haar kantjes, maar zij houdt het café wel open terwijl Sam verbouwt en Simonne shopt
2 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Angèle, zelfs als ze overwerkt is en slechtgezind dan behandel je de klanten niet zo :boo: Ik persoonlijk zou nooit meer één stap in dat café zetten als ik zo behandeld werd
apestaart schreef: do 09 dec 2021, 16:29 Een koe loeit of is beurelen een synoniem voor loeien?
inderdaad : is dialect voor loeien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: vr 10 dec 2021, 13:34 Angèle, zelfs als ze overwerkt is en slechtgezind dan behandel je de klanten niet zo :boo: Ik persoonlijk zou nooit meer één stap in dat café zetten als ik zo behandeld werd
Daar heb je ook wel gelijk in. :yup:
Hoewel ik begreep dat Angèle boos was op Sam, vond ik het ook niet netjes dat ze zich zo gedroeg tegenover de klanten. Die kunnen er uiteindelijk ook niks aan doen.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ilias, die hoewel collega van Angèle, het toch nodig vond om Sam te melden dat Angèle het café had gesloten. Alsof hij ook niet thuis kon studeren voor zijn examens? Nee, liever dus in een druk café :dance:
0 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Eddy! met stip!
Uitlachen en pesten, dat is zowat het enige waar hij zich nog mee bezig houdt op het werk, neuten en klagen en zagen, en nu die situatie met Joren, hoe hij die jongen onder druk zet om te zwijgen over het ongeval! :naughty: :thumbdown:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Tom. Misschien hebben ze bij de VRT nog wel ergens een afgedankte Samson liggen. Die kan Tom's plaats innemen als schoothondje van Peter.
0 x
Plaats reactie