Wie weet is ze eigenlijk wel gestopt met de pil. Ze kan dat evengoed gezegd hebben om van zijn gezaag af te zijn en ondertussen gewoon de pil blijven voornemen zijn.Captain Cuckoo schreef:De pil stoppen en zo zwanger geraken om van Peter zijn gezaag (en dat van Nancy) af te zijn lijkt mij een eerder wankele basis voor hernieuwd moederschap.Caligula schreef:De pil stoppen om van zijn gezaag af te zijn? Een risicovolle onderneming zou ik zeggen! Ze heeft dat al eens gedaan en het was meteen prijs. Mss nu ook wel, wie weet.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Femke heeft wel heel duidelijk aan het begin van dit seizoen gezegd dat ze voor een 2de kind wilde gaan. Peter had daar al lang niets meer over gezegd! Maar natuurlijk als zij dan het licht op groen zet, dan is hij ook maar weer Peter die geen geduld heeft. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Goed het probleem is weer (voorlopig) opgelost. Nu kan het natuurlijk best zijn dat als Femke zich relax voelt het er zomaar van gaat komen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze heeft het hem eindelijk eens met klare woorden duidelijk gemaakt. Uit zichzelf zou hij dat nooit hebben kunnen bedenken.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij er weer over begint. In sommige opzichten is hij toch vrij hardleers
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij er weer over begint. In sommige opzichten is hij toch vrij hardleers
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een understatement denk ik, maar feit is: Femke ziet hem graag en daar kun je niks aan doen.jessie V. schreef: In sommige opzichten is hij toch vrij hardleers
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind wel dat Femke er steeds maar "sjieker" uitziet. Ja toch.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Femke heeft toch wel een zakeninstinct hoor. Fijn deal dat ze sluit met Frank, iedereen content, zo moet het zijn
0 x
Potentia Principatum
-
Arciat
- Nog geen rang
Iedereen content? Afwachten hoe Sam daarover zal denken. Maar dat is niet Femke's probleem.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar. Mss moet Femke ook eens gaan praten met Sam. Vermoedelijk heeft Frank toch wel een volmacht om dergelijke beslissingen te nemen. Dat is niet helemaal duidelijk natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Ik hoop dat Femke nu inziet dat ze beter een volwaardige kinderopvang zoekt voor Lucas. Als Nancy hem te pas en te onpas blijft meenemen naar haar werk gaat dat vroeg of laat eens minder goed aflopen.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

En ik hoop dat Femke stilaan inziet wat voor iemand Peter eigenlijk is/kan zijn.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Ik denk dat de spreekwoordelijke frank gevallen is na haar telefoontje met Mayra.smurfin schreef:En ik hoop dat Femke stilaan inziet wat voor iemand Peter eigenlijk is/kan zijn.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Femke heeft Peggy ook al eens afgemot hé.smurfin schreef:En ik hoop dat Femke stilaan inziet wat voor iemand Peter eigenlijk is/kan zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Linne
- Poster rang 2

Peter, uit zijn lood geslagen met die abortus van Femke papt aan met Peggy. Dat is één.
Daags voor zijn huwelijk met Peggy maakt hij Femke zwanger vragend hem van het huwelijk te doen afzien.
Dat is twee en laf. Femke weigert en ze kregen alle drie de lange pijn i.p.v. de korte. ( soap
)
Daags voor zijn huwelijk met Peggy maakt hij Femke zwanger vragend hem van het huwelijk te doen afzien.
Dat is twee en laf. Femke weigert en ze kregen alle drie de lange pijn i.p.v. de korte. ( soap
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Dat is dan een teken dat ze het verdient!lord F. schreef:Femke heeft Peggy ook al eens afgemot hé.smurfin schreef:En ik hoop dat Femke stilaan inziet wat voor iemand Peter eigenlijk is/kan zijn.
0 x