Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Volgens wat ik hier op het forum vind, zou Karin in maart 2019 voor een jaar geschorst zijn ivm de loodvergiftigingszaak.
Heeft ze achteraf nog een tweede schorsing opgelopen? :denk:
Anders is het wel vreemd dat daar met geen woord meer over gerept wordt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: zo 21 nov 2021, 15:15 Volgens wat ik hier op het forum vind, zou Karin in maart 2019 voor een jaar geschorst zijn ivm de loodvergiftigingszaak.
Heeft ze achteraf nog een tweede schorsing opgelopen?
Anders is het wel vreemd dat daar met geen woord meer over gerept wordt.
Dat is dan niet de tweede keer dat er iets belangrijks doodgezwegen werd/wordt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Past helemaal niet in de verhaallijnen hé.

Als Karin weer officieel advocaat zou zijn, dan zou Peter nooit halftijds bij Tom kunnen gaan werken, want dan kon Karin ook pleiten voor de rechtbank. In dat geval was er ook niemand om af te luisteren, stel je voor. Weg haar favoriete bezigheid :think:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik erger mij groen en blauw, maar dan niet zozeer aan de personages maar wel aan 't geen men ons durft voor te schotelen. Eigenlijk vind ik de dwaze verhaallijnen en scènes een regelrechte belediging aan het adres van de kijkers.
4 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Silke met haar opdrachten voor Elias :roll:
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

ikke schreef: zo 21 nov 2021, 17:48 Eigenlijk vind ik de dwaze verhaallijnen en scènes een regelrechte belediging aan het adres van de kijkers.
Idem dito alweer vandaag. Zitten ze daar met drie te brainstormen over deze zogezegd "meesterlijke zet" van Peter. Femke in paniek, ik wil Vic niet kwijt. Terwijl je zonder enige kennis van familierecht zo al vanop kilometers afstand kan weten dat geen enkele rechter (tenzij stomdronken) deze piste van Peter ooit serieus zou nemen. De "veilige thuishaven" Withoeve genaamd is ineens een toxische omgeving omdat Kobe daar rondloopt? Alsof hij daar voor de break-up nooit rondliep, maar toen was dat niet erg? Femke's drugsverleden was nooit een probleem voor mister ijspegel, tot ze ineens met Kobe een relatie heeft? Wat een onzin.

Ik snap ook niet zo goed dat deze doorgaans heel argwanende kerel nog altijd niet doorheeft dat al die slimme tegenvoorstellen van zijn bijna ex-vrouw gestuurd worden door zijn eeuwige vijand Karin. Is hij dan vergeten dat zij zowat de enige resterende bloedverwant is van Kobe? De vrouw die hem (terecht) niet kan luchten is nu ineens degene die met hem meevoelt en hem - aldus Tom - daarom uitnodigde om bij hen thuis te komen eten. Serieus ?
4 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar sluit ik me helemaal bij aan...

En ik erger me echt ongelofelijk aan Tom. Peter is zijn vriend, dus dat hij hem wil steunen begrijp ik wel, maar sinds wanneer betekent dit dat hij klakkeloos mee moet blijven gaan in Peter's giftige gedoe richting Femke? Peter is stikjaloers, dus die heeft een reden (ook al vind ik die walgelijk, na alles wat hij zelf uitgestoken heeft tot hiertoe), maar wat beweegt Tom er toe om als een soort hersenloos slaafje achter Peter aan te hobbelen en hem te blijven ondersteunen in het kapot maken van zijn ex?
Hij zou er beter de rem eens een beetje proberen op te trekken en Peter tot rede brengen...
Ook het aanbieden van dat huis van Karin, terwijl die net had gezegd dat ze Kobe daar in wilde laten wonen. :crazy:
Volgens mij woont Tom met de verkeerde samen. :doh:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, ik begreep gisteren dan ook niet goed waarom Karin dat niet meteen doorhad en ook zei.
Peter heeft jaren geleden de spons al geveegd over wat er in het verleden gebeurd is. En dan nu dit?
Verder ziet hij zichzelf vooral handelen 'in het belang van Vic' - en dat zou dan volgens hem zijn dat het kind zijn mama mag zien op woensdagnamiddag?
Want die gaat zijn mama en familie verder niet missen?
En waarom, omdat er dan geen opvang is op school??? :twisted:
Ik begrijp dat Peter zich in zijn kruis getast voelt, maar dit is er los over.
Hij doet zijn naam van ijspegel weer alle eer aan.

En Tom is een sok, dat is hij al jaren.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: di 30 nov 2021, 10:40 En Tom is een sok, dat is hij al jaren.
:lol:
Da's wel waar natuurlijk :mrgreen:
satine schreef: di 30 nov 2021, 10:40 ik begreep gisteren dan ook niet goed waarom Karin dat niet meteen doorhad en ook zei.
Peter heeft jaren geleden de spons al geveegd over wat er in het verleden gebeurd is. En dan nu dit?
Verder ziet hij zichzelf vooral handelen 'in het belang van Vic' - en dat zou dan volgens hem zijn dat het kind zijn mama mag zien op woensdagnamiddag?
Want die gaat zijn mama en familie verder niet missen?
Precies. Terwijl in hun vorige "overeenkomst" - die door hem zelf is opgesteld en door hen beiden pas een paar weken geleden getekend is - nog een hele 2-wekelijkse volksverhuizing beschreven stond, zodat Vic toch maar koste wat kost continue in die "toxische omgeving" kon verblijven. :roll:

Waarom iemand ook maar 1 gram waarde hecht aan deze nieuwste belachelijke bokkensprong van Peter, is mij ook echt een compleet raadsel. :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Peter...bron van alle ellende en uitkraaien boven alles als een gekrenkte eisenstellende haan! Maar ook Femke...zo'n slof was ze toch niet in het verleden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

daffy duck schreef: di 30 nov 2021, 17:22 Maar ook Femke...zo'n slof was ze toch niet in het verleden.
Wat mij verbaast is dat Karin daar ook met een mond vol tanden stond. Zij als advocaat zou toch moeten weten dat dit document zo goed als waardeloos is? Dus had ze dit ook meteen kunnen zeggen.

Maar nee, ik denk dat ze die wending eerst aan haar privé klasje zal voorleggen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Tom. Dat zeer intelligente mensen weleens wereldvreemd kunnen zijn is toch redelijk gekend. Maar Tom is niet uitzonderlijk hoogbegaafd en in het dagelijkse leven gewoon oliekoetjedom dat hij zelfs nog maar eraan denkt te durven opperen dat zijn vriendin haar eigendom aan haar aartsvijand zou verhuren.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: di 30 nov 2021, 22:51 ...dat hij zelfs nog maar eraan denkt te durven opperen dat zijn vriendin haar eigendom aan haar aartsvijand zou verhuren.
Dom als hij is denkt hij dat ze hem intussen vergeven heeft.

Want hij cancelde enkele dagen geleden toch zijn restaurantbezoek met Peter omdat Karin quote "vond dat Peter in de huidige situatie wel wat steun kon gebruiken" en hij dus beter bij hen kon komen eten. Waarna Tompoesje dat ook zo aan zijn maat communiceerde.

Rosa. Baat een zogezegd goed draaiende wijnshop uit maar slaagt erin om - ook al is het bijna putje winter - de bestellingen allemaal met de bakfiets in weer en wind rond te brengen. Véél dozen wijn zetten ze daar dan toch niet bepaald om, anders zou dit nooit lukken.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Gisteren was dat toch met stip 'de zatte bende'.
Dat ze drinken is hun probleem, dat mag van mij gerust - maar dan mogen dronken mensen wel geloofwaardig overkomen vind ik.
En de luide en betweterige Viv doet de laatste tijd echt pijn aan mijn ogen en oren.
En dan heb ik het niet over haar groen gedoe of haar facturen, ze is gewoon zo beeldvullend dat het storend is.
2 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Volledig akkoord! Wat een gezever en hoe slecht gespeeld ...het was opgefokte vrolijkheid en 't lag er duimen dik bovenop dat ze allemaal een rol speelden , hetgeen toch niet de bedoeling kan zijn met acteurs...
0 x
Plaats reactie