Heeft ze achteraf nog een tweede schorsing opgelopen?

Anders is het wel vreemd dat daar met geen woord meer over gerept wordt.
Dat is dan niet de tweede keer dat er iets belangrijks doodgezwegen werd/wordt.satine schreef: zo 21 nov 2021, 15:15 Volgens wat ik hier op het forum vind, zou Karin in maart 2019 voor een jaar geschorst zijn ivm de loodvergiftigingszaak.
Heeft ze achteraf nog een tweede schorsing opgelopen?
Anders is het wel vreemd dat daar met geen woord meer over gerept wordt.
Idem dito alweer vandaag. Zitten ze daar met drie te brainstormen over deze zogezegd "meesterlijke zet" van Peter. Femke in paniek, ik wil Vic niet kwijt. Terwijl je zonder enige kennis van familierecht zo al vanop kilometers afstand kan weten dat geen enkele rechter (tenzij stomdronken) deze piste van Peter ooit serieus zou nemen. De "veilige thuishaven" Withoeve genaamd is ineens een toxische omgeving omdat Kobe daar rondloopt? Alsof hij daar voor de break-up nooit rondliep, maar toen was dat niet erg? Femke's drugsverleden was nooit een probleem voor mister ijspegel, tot ze ineens met Kobe een relatie heeft? Wat een onzin.ikke schreef: zo 21 nov 2021, 17:48 Eigenlijk vind ik de dwaze verhaallijnen en scènes een regelrechte belediging aan het adres van de kijkers.
Precies. Terwijl in hun vorige "overeenkomst" - die door hem zelf is opgesteld en door hen beiden pas een paar weken geleden getekend is - nog een hele 2-wekelijkse volksverhuizing beschreven stond, zodat Vic toch maar koste wat kost continue in die "toxische omgeving" kon verblijven.satine schreef: di 30 nov 2021, 10:40 ik begreep gisteren dan ook niet goed waarom Karin dat niet meteen doorhad en ook zei.
Peter heeft jaren geleden de spons al geveegd over wat er in het verleden gebeurd is. En dan nu dit?
Verder ziet hij zichzelf vooral handelen 'in het belang van Vic' - en dat zou dan volgens hem zijn dat het kind zijn mama mag zien op woensdagnamiddag?
Want die gaat zijn mama en familie verder niet missen?
Wat mij verbaast is dat Karin daar ook met een mond vol tanden stond. Zij als advocaat zou toch moeten weten dat dit document zo goed als waardeloos is? Dus had ze dit ook meteen kunnen zeggen.daffy duck schreef: di 30 nov 2021, 17:22 Maar ook Femke...zo'n slof was ze toch niet in het verleden.
Dom als hij is denkt hij dat ze hem intussen vergeven heeft.heidiw schreef: di 30 nov 2021, 22:51 ...dat hij zelfs nog maar eraan denkt te durven opperen dat zijn vriendin haar eigendom aan haar aartsvijand zou verhuren.