Ik vraag het mij ook al de hele tijd af...Amiche schreef:Goh!
En ook nog ns niet gespoilerd, terwijl al het andere wel de revue gepasseerd is!?
Ik meende ook dat hij met auto en al de zaal binnen ging rijden en had dit zeker niet verwacht.
Dat met die DVD is erg raar. Wanneer had hij kans om er mee te rommelen? Toon m.n. had van alles gefilmd en blijkbaar is dat door Lowie aan elkaar gezet incl oude beelden, maar Luc is daar nooit meer echt bij geweest of kon er aan komen. Er is geen verklaring voor te bedenken die hout snijdt, maar goed, dat is geen unicum in Thuis.
Luc Bomans (Mark Willems)
-
Lazylady
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik vraag me eigenlijk af of het eigenlijk wel de bedoeling is van Luc om dood te gaan, en niet weer één van zijn zovele manipulatieve spelletjes.
Als hij echt dood wil, dan doet hij toch gewoon? Waarom dan die video? Waarom wacht hij tot hij ziet dat Toon naar buiten komt?
Volgens mij wilt hij gewoon weer reactie uitlokken en schuldgevoelens afschuiven naar de mensen in zijn omgeving.
Als hij echt dood wil, dan doet hij toch gewoon? Waarom dan die video? Waarom wacht hij tot hij ziet dat Toon naar buiten komt?
Volgens mij wilt hij gewoon weer reactie uitlokken en schuldgevoelens afschuiven naar de mensen in zijn omgeving.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik veronderstel toch dat het zijn bedoeling is om dood te gaan. Allez, toch wat veel risico om te hopen dat Toon nog gaat ingrijpen.hannanaske schreef:Ik vraag me eigenlijk af of het eigenlijk wel de bedoeling is van Luc om dood te gaan, en niet weer één van zijn zovele manipulatieve spelletjes.
Maar ik veronderstel dat z'n voornaamste bekommernis was om dat feestje van Frank en Simonne te crashen. Want na die video en die zelfmoordpoging zal er wel niet veel meer gefeest worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

-
ikke
- x 435
Ik deel de mening van Julia! Luc was zich beter elders gaan ophangen,geen medelijden met Luc, de pretbederver!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Inderdaad. Je hoeft geen groot talent te zijn om tot de conclusie te komen dat dit alles de bedoeling was. Dat hij werd gevonden e.d.ikke schreef:Ik deel de mening van Julia! Luc was zich beter elders gaan ophangen,geen medelijden met Luc, de pretbederver!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5

Dat zou ik toch een groot risico vinden in zijn plaats als ik niet écht dood wou. Het had geen halve minuut later mogen zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Berekend risico! Dat heeft ie goed gedaan, jammergenoeg!Crackers schreef:Dat zou ik toch een groot risico vinden in zijn plaats als ik niet écht dood wou. Het had geen halve minuut later mogen zijn.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Bwa, denk toch ook dat hij echt zelfmoord wou plegen. Als berekend risico moet je wel echt geschift zijn. Voor hetzelfde geld hadden ze niet eens door dat hij iets van plan was.
Dat hij het feestje van z'n broer compleet wou verpesten was toch de belangrijkste beweegreden.
We vergeten het mss wel eens, maar hij is wel degelijk alles kwijt sedert eind vorig seizoen.
Dat hij nu gered is door Frank helpt hem niet echt veel vooruit want hij is nog steeds al z'n geld kwijt.
Dat hij het feestje van z'n broer compleet wou verpesten was toch de belangrijkste beweegreden.
We vergeten het mss wel eens, maar hij is wel degelijk alles kwijt sedert eind vorig seizoen.
0 x
-
ikke
- x 435
En hij wou ook echt het feest van Simonne en Frank verpesten. Dat is perfect geslaagd.lord F. schreef:Bwa, denk toch ook dat hij echt zelfmoord wou plegen. Als berekend risico moet je wel echt geschift zijn. Voor hetzelfde geld hadden ze niet eens door dat hij iets van plan was.
We vergeten het mss wel eens, maar hij is wel degelijk alles kwijt sedert eind vorig seizoen.Dat hij nu gered is door Frank helpt hem niet echt veel vooruit want hij is nog steeds al z'n geld kwijt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, dat is dan toch wel een zeer hoog risico dat hij daar wou lopen. Dat is geen berekend risico hoor; voor hetzelfde geld...
Enfin hij ademt nog, dat is iets maar nog niet alles.
Enfin hij ademt nog, dat is iets maar nog niet alles.
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Uiteraard, anders zet je het niet op video. Ook de plaats en timing (jubilee en de schuur) wijst in die richting. Ik hoop dat ik geen verkeerde dingen zeg, maar iemand die echt dood wil, zal dat in alle anonimiteit doen. Wie een schreeuw zoekt naar aandacht en hulp, zal een poging wagen en hopen dat iemand op tijd is om er zo eruit te raken.Kwast schreef:Inderdaad. Je hoeft geen groot talent te zijn om tot de conclusie te komen dat dit alles de bedoeling was. Dat hij werd gevonden e.d.ikke schreef:Ik deel de mening van Julia! Luc was zich beter elders gaan ophangen,geen medelijden met Luc, de pretbederver!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar dat klinkt toch ongeloofwaardig > zichzelf ophangen in de veronderstelling dat hij wel gered zal worden? Probeer dat zelf maar eens. 
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Iemand die zelfmoord wil plegen doet dit omdat hij/zij geen uitweg meer ziet en de pijn niet langer meer aan kan. Mensen uit de omgeving kunnen dat als egoïstisch ervaren, maar ik geloof nooit dat de persoon in kwestie mensen bewust wil opzadelen met schuldgevoelens. Zij willen alleen dat het lijden stopt.Frazer schreef:Uiteraard, anders zet je het niet op video. Ook de plaats en timing (jubilee en de schuur) wijst in die richting. Ik hoop dat ik geen verkeerde dingen zeg, maar iemand die echt dood wil, zal dat in alle anonimiteit doen. Wie een schreeuw zoekt naar aandacht en hulp, zal een poging wagen en hopen dat iemand op tijd is om er zo eruit te raken.Kwast schreef:Inderdaad. Je hoeft geen groot talent te zijn om tot de conclusie te komen dat dit alles de bedoeling was. Dat hij werd gevonden e.d.ikke schreef:Ik deel de mening van Julia! Luc was zich beter elders gaan ophangen,geen medelijden met Luc, de pretbederver!
Tuurlijk zijn er ook mensen die zich gewoon erg slecht voelen en die schreeuwen naar hulp en aandacht, omdat ze die in hun omgeving gewoon niet krijgen.
Wat Luc probeert is gewoon geschift. Die kerel is echt gestoord! Hij probeert zijn eigen daden weg te moffelen en zijn verantwoordelijkheid af te schuiven door andere mensen nog es een schuldgevoel aan te praten.
Zichzelf van een dader in een slachtoffer transformeren, dáár is Luc zéér goed in.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Djenner
- Poster rang 2

Kort samengevat:
Luc was bij iedereen ( weer eens) alle krediet verloren
Luc probeert zelfmoord te plegen
Het mislukt
Zelfs Frank was aangedaan en Lowie geeft hem meteen weer een kans.
Daaruit concluderen velen: die mens is toch niet zo gevoelloos want als je zelfmoord wil plegen, moet je wel heel diep zitten.
Velen geven hem opnieuw een kans want men zou niet willen dat hij dit nog eens probeert.
En zo is Luc Bomans aan zijn zoveelste thuisleven begonnen, met de propere lei.
Luc was bij iedereen ( weer eens) alle krediet verloren
Luc probeert zelfmoord te plegen
Het mislukt
Zelfs Frank was aangedaan en Lowie geeft hem meteen weer een kans.
Daaruit concluderen velen: die mens is toch niet zo gevoelloos want als je zelfmoord wil plegen, moet je wel heel diep zitten.
Velen geven hem opnieuw een kans want men zou niet willen dat hij dit nog eens probeert.
En zo is Luc Bomans aan zijn zoveelste thuisleven begonnen, met de propere lei.
0 x