Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

..,en Kobe verzwijgt dat hij verliefd is op haar
Op Femke na heeft zowat iedereen dat door.

Hoe naïef kun je eigenlijk zijn?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat een beetje 'stijl' of 'etiquette' toch wel mag, een decaan moet er niet bijlopen alsof hij naar t strand of de fitness gaat.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Nancy!
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

De kleuterpraktijken van Silke en Ilias :roll:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

nounake schreef: do 11 nov 2021, 08:03 Stefaan ; kan er misschien iemand die man les in logopedie geven ? Hoe spreekt die zijn taal ? En dat voor een professor ....
De acteur is zeer slechthorend. Wellicht speelt dit ook wel mee.

Maar vandaag waren het toch weer de ijspegel en Nancy die de kroon spanden. Ik zou ze van pure ergernis kop en kop kunnen slaan. Of achter het behang plakken... 7 lagen minstens.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Voor mij ook met stip: Nancy!
Altijd dat gebral over het redden van het huwelijk... Alsof kleine Vic beter af gaat zijn met ongelukkige ouders.
Daarom erger ik mij ook aan Peter - hij wil alles doen om Vic te 'sparen', maar hij zou dan wel de moeder van zijn kind door het slijk halen?
Niet dat ik akkoord ben met alle vreemde bochten die Femke de laatste tijd neemt, maar dit is wel heel laag.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: vr 19 nov 2021, 18:29 hij wil alles doen om Vic te 'sparen', maar hij zou dan wel de moeder van zijn kind door het slijk halen?
Alsof Vic ermee geholpen zou zijn met een ongelukkige moeder. Eén ongelukkig maken zal onmiddellijk ook de nadere meetrekken in de miserie. Maar daar houdt meneer geen rekening mee! Alles voor z'n eigen willetje. Egoïstisch ventje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Tja, aan welk personage erger ik me NIET...
De grootste ergernis gaat momenteel toch naar Karen, wat is me dat allemaal? De manier waarop ze Tom kleineert, en hoe ze Robin zo ver gekregen heeft dat die het paswoord van Marianne verklapt, hoe ze zich gedraagt tijdens haar lessen, hoe wraakzuchtig ze is ten opzichte van Silke, en ga zo maar door. :wtf:
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Je vergeet nog wraakzuchtig ten opzichte van Peter. Ze is inderdaad op dit moment veruit het grootste kreng uit de serie. Eigenlijk is ze bezig (net zoals in de periode toen ze samen spande met Reinhilde) om zowat iedereen tegen zich in het harnas te jagen. Robin als eerste, Marianne als die ontdekt wat ze gedaan heeft, Tom idem dito als hij hoort hoe ze zijn moeder behandelt en Femke "opstookt", Stefaan als die verneemt wat voor kleuterspelletjes ze met zijn dochter speelt, zelfs Kobe - als die uiteindelijk mee de dupe van de vechtscheiding zal worden...

En voor wàt doet ze dit allemaal, als het niet uit pure boosaardigheid is ?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: za 20 nov 2021, 12:20 En voor wàt doet ze dit allemaal, als het niet uit pure boosaardigheid is ?
Ja, met al haar uitspattingen, bereid je maar voor op een noodlanding binnenkort. En ze doet het waarschijnlijk allemaal uit wraakzucht, wat geen goede bodem is voor al haar acties. En ook wel een beetje denk ik vanuit haar karakter waardooor ze overal voor meer gaat, voor de beste deal, voor haar eigen happy gaat. Maar zoiets kan vaak een uiting zijn van zich minderwaardig, maar ook onzeke voelen ! :wtf:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: za 20 nov 2021, 12:20 Je vereet nog wraakzuchtig ten opzichte van Peter.
En daar heeft ze alle recht toe. Of ben je vergeten wat hij tegenover haar heeft gedaan? Ik erger me daarom meer aan Tom die Peter doodleuk het kantoor binnenhaalt en Karin dagelijks op het smoel van degene die haar heeft laten royeren doet kijken en hem ook nog eens aan haar bureau laat zitten.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het is natuurlijk misselijk van Tom om Peter zomaar opnieuw binnen te nemen op kantoor zonder eerst met Karin te overleggen, zeker omdat hij dan aan haar bureau zit.
Maar die royering heeft ze toch aan zichzelf te danken dacht ik?
Dat gebeurt toch niet zomaar?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

satine schreef: za 20 nov 2021, 20:22 Maar die royering heeft ze toch aan zichzelf te danken dacht ik?
Ze heeft zowat een eeuwigheid geleden een deontologische fout gemaakt waarbij de ouders van Dries gedupeerd werden. Dat hij gerechtigheid wou is begrijpelijk, maar het is wel Peter die hem de nodige munitie gegeven heeft om Karin af te knallen (figuurlijk natuurlijk).
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: za 20 nov 2021, 23:23 ...maar het is wel Peter die hem de nodige munitie gegeven heeft om Karin af te knallen.
Dan nog is het Tom zélf die het gedrag van zijn lief méér dan genoeg vond, ook al omdat ze mensen vals beschuldigde van verkrachting e.d. En dat voor een advocate. Maar nu we het toch over "afknallen" hebben...

Opmerkelijk dat iemand die op iemand anders' hoofd een fles kapot slaat en daarna halfdood het bos in sleept, om het slachtoffer daar rustig en uit het zicht langzaam te laten sterven (*) - na een jaar of drie recht heeft op "eerherstel" - maar iemand die véél langer geleden een "deontologische fout" heeft gemaakt daar blijkbaar géén recht op heeft. Net zoals Nina na tien jaar geleden gefraudeerd te hebben, op haar beurt ook geen recht op eerherstel had. Zal wel weer de Thuis-logica zijn.

* dat dit uiteindelijk niet gebeurde was niet zijn verdienste, maar die van een toevallige passant die de hulpdiensten belde.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Wat betreft Kobe vs Karin heb je een punt, maar ik vermoed dat dat wel eens kan te maken hebben met een eed die Karin afgelegd heeft.
En vooral met "wat er in Thuis niet klopt met de werkelijkheid" ;)
0 x
Plaats reactie