annekeHU schreef:
volgens mij heeft ze gewoon een gedeelte van Mayra's bloed uit de tube gehaald, en dat in een andere tube gedaan, en vervolgens haar naam op het etiket gezet, zodat zij ook de uitslag van dat bloedonderzoek krijgt.
Want Judith gaat uiteraard ( gezien haar beroepsgeheim ) niet aan Ann vertellen dat Mayra zwanger is.
Op het begeleidende brief zag je ook dat het HCG-gehalte moest onderzocht worden, de hoogte van dat getal geeft aan, hoe lang Mayra al zwanger is... en het zou natuurlijk in Ann haar voordeel zijn, als dit hoog is, want dan zou ze kunnen beweren, dat Mayra haar bedroog , nog voor ze uit mekaar zijn gegaan. Uiteraard weten wij dat dit niet waar is, Mayra is zwanger van Waldek en dat is gebeurd, zo'n 2 weken terug... toen waren ze al uit elkaar.
(PS Ik ben geen medicus, dus als mijn uitleg over HCG hierboven niet correct is, sorry dan...)
Super dank voor deze uitleg.
Want ik wist echt niet wat ik moest denken na die laatste scéne van Ann met dat bloed van Mayra
Maar deze uitleg lijkt me heel aannemelijk
Benieuwd wat Ann gaat doen als ze zwart op wit ziet staan dat Mayra zwanger is.
Ze gaat dan misschien zoals eerder hier al iemand opmerkte concluderen dat Mayra
is vreemd gegaan terwijl ze nog samen waren, waardoor ze zal denken dat dit een
extra troef is om het volledige alleenrecht over Sandrine te krijgen.
Anderzijds
Denk ik dat Ann er beter gerust in zou zijn als Mayra zwanger is
dan is de kans volgens mij erg groot dat ze de strijd om Sandrine laat vallen
omdat ze eerder al twee keer zei (eerst tegen Waldek en daarna tegen Judith)
dat ze het niet alleen zou aankunnen met een kind, en met Sandrine er dan
nog bij zou ze er dan alleen komen voor te staan voor twee kinderen.