Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Jules »

Als hij dood is, hebben ze de acteur daar wel echt een indrukwekkend afscheid laten nemen. Dat was zo goed geacteerd dat mijn hart er bijna van stil stond. En dat is eigenlijk een reden waarom ik vermoed dat hij inderdaad dood is. Vonden jullie dan niet dat dit er een beetje uitzag als het afscheid van de acteur aan zijn publiek, na al die jaren?

Caligula, jazeker herinner ik me Christopher Reeves. Ik ben opgegroeid met Superman en was er niet goed van toen ik hoorde over dat ongeluk. Maar ik bedenk net: die heeft vanuit zijn rolstoel nog jarenlang geacteerd en geregisseerd. Straks krijgen we nog Luc die vanuit zijn rolstoel als een spin in een web vanalles zit te bekokstoven en te manipuleren. Want als hij het overleeft, is het om te manipuleren en te bekokstoven, niet om zijn leven te beteren.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Graag ontopic blijven.
Er zijn andere subfora waar dit uitgebreid kan besproken worden.

En speculaties alleen in de speculatie-topics.

:text-thankyouyellow:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jules schreef:Straks krijgen we nog Luc die vanuit zijn rolstoel als een spin in een web vanalles zit te bekokstoven en te manipuleren. Want als hij het overleeft, is het om te manipuleren en te bekokstoven, niet om zijn leven te beteren.
Daar zou je dan wel eens gelijk in kunnen hebben!
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:Bij ophanging in geval van zelfmoord is dood door verstikking (obstructie van halsaders, slagaders en luchtpijp) de meest voorkomende doodsoorzaak. Door de (te) korte valhoogte heeft het lichaam onvoldoende snelheid om de nekwervel te breken.

Dood door verstikking duurt veel langer dan de breuk van de nekwervel, dit kan 8 minuten duren...
De nekwervel breekt heus wel hoor. Hij kan dat gewicht echt niet aan (gemiddeld 70kgx9,8m/s²)
EN, moest het niet zo zijn en de nek breekt niet, dan is het resultaat niet veel beter. 2 minuten zonder zuurstof voor de hersenen will do the job, en de rest kan dan nog wel marcheren, maar tja..
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Thuisforum schreef:Graag ontopic blijven.
Er zijn andere subfora waar dit uitgebreid kan besproken worden.

En speculaties alleen in de speculatie-topics.

:text-thankyouyellow:
Voor speculaties kunnen jullie hier terecht.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Iets wat ik vreemd vind en waarvan ik toch had verwacht dat het hier geopperd zou geweest zijn. Hoe heeft Luc in hemelsnaam die DVD's kunnen verwisselen? Meer nog, hoe kon hij eigenlijk weten dat de Kabouters een verrasings-DVD hadden gemaakt?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Op pagina 168 van dit topic wordt gezegd dat Waldek hier misschien iets mee te maken heeft.
Hij wou inderdaad Luc helpen, misschien dacht hij dat het gewoon verontschuldigingen waren en zag hij er verder geen graten in?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, idd, dat houdt mij ook bezig, als je de voorgaande episodes bekijkt is het practisch onmogelijk.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Op pagina 168 van dit topic wordt gezegd dat Waldek hier misschien iets mee te maken heeft.
Hij wou inderdaad Luc helpen, misschien dacht hij dat het gewoon verontschuldigingen waren en zag hij er verder geen graten in?
Ja,maar toen Luc op de DVD verscheen leek Waldek me even verbaasd als al de anderen.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dan zullen we moeten wachten tot volgend seizoen - misschien komen we het dan te weten.
Misschien... ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kan me ook niet inbeelden dat Waldek daaraan mee geholpen heeft. De videoboodschap verpestte immers het feestje en ik ga er toch vanuit dat dat toch niet de bedoeling zou geweest zijn van Waldek.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Als Waldek hier inderdaad iets mee te maken heeft, dan ben ik er zeker van dat hij geen flauw idee had wat er op die DVD stond.
Alleszins niet deze boodschap.

Maar ik herhaal alleen wat Spoed gepost heeft. ;)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Spoed schreef:Als ik er nu over nadenk, wat hield de schrijvers tegen om er een bloedbad van te maken?

Ik bedoel, die mensen in de achtergrond - waarvan één als Barbara zijnde op het forum zit - konden toch even goed slachtoffer worden, want het zijn geen sleutelfiguren. Hier en daar iemand in levensgevaar, dat zou wel spannender geweest zijn. Want eigenlijk weet iedereen dat Luc niet sterft.
Christel schreef:
lord F. schreef:Ik ga ervan uit dat Toon Luc gaat "redden" van z'n zelfmoordpoging. ;)
We zagen Toon toch Luc naar binnen zien gaan met een sportzak.

En ik dacht eerst nog dat hij de boel daar in de fik zou gaan steken en dat nog aan te kondigen in z'n videoboodschap. :)
Dat dacht ik ook.. :mrgreen: Zo'n grote tas ook die hij bij had! Ik dacht eigenlijk dat daar een heel arsenaal aan brandbare stoffen in zou zitten ofzo... :razz:
Wij dachten dat hier ook, maar dat zou ik toch wel heel wrang gevonden hebben in het kader van de actualiteit van de dag (aanslagen in tunesië, in koeweit, in frankrijk, in somalië) :shock:

En opmerking van mijn dochter bij de knoop van de strop : jawadde, het is enkel in de jeugdbeweging of de zeevaartschool dat ze nog zo'n professionele knopen kunnen maken, :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En is Luc nooit op een boot geweest? Ik zo het begot niet weten, maar van knopen ken ik wel wat en het zag me er idd een dito strop uit.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:En is Luc nooit op een boot geweest? Ik zo het begot niet weten, maar van knopen ken ik wel wat en het zag me er idd een dito strop uit.
Of hij is van Gent afkomstig? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten