Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
En Femke niet vergeten: in het begin was zij een arrogante en opstandige tiener die bovendien Sofie zat op te stoken.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vond vooral hoe de nieuwe gezinnen (harry,nora/stefan, silke, niels,ilias, zihame) geintroduceerd werden, heel chaotisch en moeilijk te volgen. Dat Kobe nu vervangen wordt door n andere acteur is ook heel storend.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Femke. "Het is niet omdat gij niet meer in de buurt van Vic moogt komen, dat wij mekaar niet meer kunnen zien. Je bent echt een goeie vreind geworden".
Wanneer gaat eindelijk die 5 cent vallen dat Kobe helemaal geen "goeie vriend" wil zijn? De arme kerel is smoor op haar...
Kobe. Die een huurder van de barrel (Stefaan dus) afsnauwt omdat hij net te horen heeft gekregen dat Femke akkoord gaat met de voorwaarde van Peter. Heel professioneel.
Wanneer gaat eindelijk die 5 cent vallen dat Kobe helemaal geen "goeie vriend" wil zijn? De arme kerel is smoor op haar...
Kobe. Die een huurder van de barrel (Stefaan dus) afsnauwt omdat hij net te horen heeft gekregen dat Femke akkoord gaat met de voorwaarde van Peter. Heel professioneel.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Stefaan ; kan er misschien iemand die man les in logopedie geven ? Hoe spreekt die zijn taal ? En dat voor een professor ....
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Klopt, hij heeft zo'n heel lelijk Mechels/Leuvens (?) dialect en spreekt binnenmonds. En dat voor een decaan ? Hij gaat ook gewoon in n wollen trui werken op de unief ???nounake schreef: do 11 nov 2021, 08:03 Stefaan ; kan er misschien iemand die man les in logopedie geven ? Hoe spreekt die zijn taal ? En dat voor een professor ....
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Is dat zo ongebruikelijk dan? Moeten die mensen in uniform verschijnen normaal gesproken?johan1969 schreef: do 11 nov 2021, 08:10 Hij gaat ook gewoon in n wollen trui werken op de unief ???

Hij ziet er toch altijd netjes uit, vind ik, ook in zijn wollen trui...
Inderdaad... Ik kan Femke helemaal niet meer volgen, moet ik zeggen. Die is toch niet dom?Tiboko schreef: do 11 nov 2021, 01:03 Femke. "Het is niet omdat gij niet meer in de buurt van Vic moogt komen, dat wij mekaar niet meer kunnen zien. Je bent echt een goeie vreind geworden".

Ik vind het echt zo ongelofelijk vreemd hoe ze met Kobe omgaat, dat ik er geen touw meer aan vast kan knopen.
Wat wil ze nou??
Hoe dan ook vind ik dat ook ergerlijk, maar ik weet niet wat ik het vervelendste aan haar gedrag vind: het feit dat ze Kobe aan blijft moedigen op deze manier, of het feit dat ze zo blind lijkt te zijn voor andermans gevoelens dat het niet meer geloofwaardig is.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik zie ook niet in waarom 'de decaan' niet gewoon een trui mag dragen.
Altijd strak in het pak, om duidelijk de afstand tussen de studenten en de 'oversten' te benadrukken, die tijd is toch al lang voorbij?
En Femke - inderdaad! Waar die mee bezig is, is mij ook een compleet raadsel.
Want ze wil Kobe dus wel blijven zien en 'vrienden en meer' zijn, maar ze gaat hem wel weg houden van Vic?
Dat ze dan gewoon tegen Peter zegt dat ze met die voorwaarde niet akkoord kan gaan.
Wettelijk gezien houdt dat ook geen steek. Zeker niet als er blijkbaar in die papieren staat dat Kobe alleen voor professionele doeleinden op de Withoeve mag komen.
Ik weet niet meer hoe het precies verwoord was.
Maar dit rond de pot gedraai is gewoon belachelijk.

Altijd strak in het pak, om duidelijk de afstand tussen de studenten en de 'oversten' te benadrukken, die tijd is toch al lang voorbij?
En Femke - inderdaad! Waar die mee bezig is, is mij ook een compleet raadsel.
Want ze wil Kobe dus wel blijven zien en 'vrienden en meer' zijn, maar ze gaat hem wel weg houden van Vic?
Dat ze dan gewoon tegen Peter zegt dat ze met die voorwaarde niet akkoord kan gaan.
Wettelijk gezien houdt dat ook geen steek. Zeker niet als er blijkbaar in die papieren staat dat Kobe alleen voor professionele doeleinden op de Withoeve mag komen.
Ik weet niet meer hoe het precies verwoord was.
Maar dit rond de pot gedraai is gewoon belachelijk.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Stefan, het zonnetje in huis. In dit geval in de wijngaard.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waarom ligt het er alweer zooooo dik op dat Nora aan Waldek gaat gekoppeld worden en "de decaan" aan Rosa - net zoals Harry nu met Thilly moet gaan en we vroeg of laat (ahja - want Stan & dokter Ann zijn weg) wéér een homo koppel moeten hebben met Niels en Joren.
Flauw hoor en dat op single's day
)))
Flauw hoor en dat op single's day

2 x
-
- Nog geen rang
- x 5
Kobe! Vind er bijna niets sympathiek meer aan, zo onbeschoft dat die kan zijn. Daarnaast wordt hij toch elke vijf botten op een andere vrouw verliefd? Kan het niet meer serieus nemen, en al zeker niet als ik me herinner dat hij ooit ook Peter heeft willen binnendoen 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
dat is inderdaad hilarisch! Samen vrienden, samen gaan vissen, samen werken in de Withoeve...en nu plots als gewelddadig bestempeld worden. En Femke die dit zomaar aanvaardt! Dus hier Femke en Peter. Ook omdat ze Kobe blijkbaar niet met rust kan laten.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik kan het verkeerd voor hebben, maar dit lijkt me hoe langer hoe méér op "paying back" naar Peter toe dan "ik kan ineens niet meer zonder jou". Die crush op Kobe, die zomaar ineens uit het niets komt? Mag voor Kobe hopen dat ik me vergis, maar...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Toen ik nog naar de hogeschool en unief ging (lang geleden) droegen de docenten en zeker de rector altijd n kostuum. Toch minstens een das !
Ook wel heel cliché dat Stefaan op Niels afgeeft omdat hij met zijn handen werkt, maar zelf kan hij nog geen vuurtje aansteken !!!
Verhaal ivm Kobe en Femke is ook wel raar. Kobe is haar 'beste vriend', blijkbaar dan toch friends with benefits ... En Kobe verzwijgt dat hij verliefd is op haar ...
Ook wel heel cliché dat Stefaan op Niels afgeeft omdat hij met zijn handen werkt, maar zelf kan hij nog geen vuurtje aansteken !!!
Verhaal ivm Kobe en Femke is ook wel raar. Kobe is haar 'beste vriend', blijkbaar dan toch friends with benefits ... En Kobe verzwijgt dat hij verliefd is op haar ...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Zoals je zelf zegt: lang geleden... Tijden veranderen - gelukkig maar!johan1969 schreef: vr 12 nov 2021, 11:35 Toen ik nog naar de hogeschool en unief ging (lang geleden) droegen de docenten en zeker de rector altijd n kostuum. Toch minstens een das !
0 x