Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door Captain Cuckoo »

Omega schreef:^^Ik denk dat de makers eerder willen aantonen 'kijk, een autist kan ook hoogfunctionerend zijn en veel talenten hebben. Maar bij Bob hebben ze inderdaad wat overdreven. Vooral dat tangogedoe vind ik overdreven en niet echt passen bij de rest van zijn karakter.
Behalve dat hij er enkele keren in de Zus en Zo bij liep als het oercliché van de tangodanser, was van tango dansen door Bob en partner weinig te merken. Schone schijn. Wie weet zijn die geroemde talenten gedurende die 2u53' met Jana ook van dat niveau. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Behalve dat hij er enkele keren in de Zus en Zo bij liep als het oercliché van de tangodanser, was van tango dansen door Bob en partner weinig te merken. Schone schijn. Wie weet zijn die geroemde talenten gedurende die 2u53' met Jana ook van dat niveau. :whistle:
Wel niet volgens Jana hé en zij kan het toch wel weten. En wat zijn tango betreft, Mayra was toch alvast onder de indruk.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Seraph schreef:Is het eigenlijk ooit bevestigd dat hij autisme heeft?!

Tangoleraar, rijinstructuur, zijn toch zeer intieme activiteiten met mensen. Ja, zijn precisie, maar dat hoeft niet meteen uit te wijzen op een autistisch spectrum stoornis.
Nee, daar is nog helemaal niets over gezegd in de reeks. Het is pure speculatie van enkele forummers.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Jana heeft gezegd .... dat kan ook zijn om Toon iets wijs te maken en bedgekraak kan eveneens gesimuleerd worden.

Mayra was onder de indruk .... betekent voor mij ook niet zo veel - het is nu ook weer niet dat zij een groot danseuse e/o kenner is.

Uitgaand van wat ik zie is de man geen Anton du Beke en zijn sensualiteit is tot nu toe ook niet veel meer als - drop-drin-druit-draf.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wie is Anton du Beke? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Amiche schreef:Jana heeft gezegd .... dat kan ook zijn om Toon iets wijs te maken en bedgekraak kan eveneens gesimuleerd worden.

Mayra was onder de indruk .... betekent voor mij ook niet zo veel - het is nu ook weer niet dat zij een groot danseuse e/o kenner is.

Uitgaand van wat ik zie is de man geen Anton du Beke en zijn sensualiteit is tot nu toe ook niet veel meer als - drop-drin-druit-draf.
Helemaal mee eens. Eerdere "prestaties" van über macho Toon werden nooit in de verf gezet met een dergelijk overdreven klank- en lichtspel. Waarom die van Bob wèl? Heeft die iets te bewijzen misschien?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja maar ze werden wel expliciet verwoord door Toon zelve hé, zodus echt allemaal waar?
Nu verwacht ik ons Bobke toch binnenkort weer ten tonele want ik kijk wel uit naar zijn volgende "prestatie" :lol:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Wordt het niet stilaan tijd dat de bedprestaties van Thuis een apart topic krijgen?
Dan hoeft niet iedereen dit te lezen, want dat blijft hier maar duren... :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hola, met Bobs prestaties bedoelde ik niet alleen dat hé. Nee, ik had het gewoon over zijn volgende verschijning, met zijn ietwat vreemde uitleg,zijn timing enz. Nu als daar nog wat anders bijkomt mag het gerust maar dat was niet specifiek de bedoeling.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet niet of jullie het opgemerkt hebben maar Bob heeft zich nu eens getoond net van zijn "robot" kant maar van zijn menselijke kant. Hij is echt bezorgd om Jana en ziet ze graag.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Ik weet niet of jullie het opgemerkt hebben maar Bob heeft zich nu eens getoond net van zijn "robot" kant maar van zijn menselijke kant. Hij is echt bezorgd om Jana en ziet ze graag.
Zelfs vlotjes bereid uitzonderlijk zijn middagmaal tussen 12u59 en 13u01 te nuttigen. Hoe losbandig, Bob! :think: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat uitstellen van zijn middagmaal was wel even schrikken. Maar het is wel een liefje eigenlijk :razz:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vind ik ook. Hij komt heel empathisch over, zowel naar Jana als naar haar omgeving... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Christel schreef:Vind ik ook. Hij komt heel empathisch over, zowel naar Jana als naar haar omgeving... :)
Omdat hij één keer met samengeknepen billen zijn middagmaal 60 minuten uitstelt zou ik hem nog niet zo direct als "heel empatisch" afschilderen. :denk: Goe bezig, Bob, dàt natuurlijk wel.
0 x
Gesloten