William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Lazylady »

Ja maar, 't is THUIS hé Caligula. Niet vergeten. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En Thuis 60 plussers zijn dan nog verschillend van niet-Thuis 60 plussers? Jezus! :lol:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Witte kousen, nee donkerblauwe, er klopt teveel niet. Vanaf nu denk ik dat hij zich uitgeeft
voor iemand anders. Om aan Mariannes geld te geraken ? Zijn er banden met Hélène ?
Kom op met die seizoensfinale :twisted:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Als jullie mijn leeftijd hebben bereikt wens ik jullie van harte toe dat jullie alles haarscherp herinneren wat 50 jaar geleden gebeurd is. Santé! :lol:
Maar ja , natuurlijk en zeker van die onbenulligheden, of tenminste wat in de ogen van de één onbenullig was is het misschien niet voor een ander die het ook meemaakte.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ranske schreef:Witte kousen, nee donkerblauwe, er klopt teveel niet. Vanaf nu denk ik dat hij zich uitgeeft
voor iemand anders. Om aan Mariannes geld te geraken ? Zijn er banden met Hélène ?
Kom op met die seizoensfinale :twisted:
Misschien is HET evenement wel dat William gewoon ne brave verliefde oudere man is :lol: en wat die verhuis betreft, dat heeft te maken met de carrière van de actrice ( maar meer mag daar hier niet over gezegd denk ik want dat is misschien off topic ? )
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:En Thuis 60 plussers zijn dan nog verschillend van niet-Thuis 60 plussers? Jezus! :lol:
Nee, maar in Thuis is niets toevallig. Zoiets gebeurt niet zomaar. En trouwens, mijn vader is eind in de 60 en hij heeft mij al meer dan eens verbaasd met zich dingen van 50+ jaar geleden haarscherp te herinneren. Er zijn zeker mensen die dat kunnen.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik liet het ook al vallen in een ander topic, dat die aanvankelijk kleine details niet zomaar aan bod worden gebracht. Het wijst op iets, maar wat is nu nog een vraag maar wellicht binnenkort een weet :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:En Thuis 60 plussers zijn dan nog verschillend van niet-Thuis 60 plussers? Jezus! :lol:
Nee, maar in Thuis is niets toevallig. Zoiets gebeurt niet zomaar. En trouwens, mijn vader is eind in de 60 en hij heeft mij al meer dan eens verbaasd met zich dingen van 50+ jaar geleden haarscherp te herinneren. Er zijn zeker mensen die dat kunnen.
Dat is niet abnormaal, dementerenden herinneren zich makkelijker iets dat lang geleden is dan pakweg een kwartier geleden.
Waarmee ik niet wil sugereren dat je pa dementerende is, hé, TVX1?! ;)
Maar we wijken, me dunkt, eens temeer af van het onderwerp...
William is nog goed bij zinnen en ik vertrouw hem hoe langer hoe minder.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Trouwens, sommige dingen herinner ik me haarscherp en toch blijken ze achteraf toch anders geweest te zijn.
Achter dat van die kousen zou ik niet teveel zoeken.

Wat me wel opviel: 'ken je nog dat ijssalon met de spiegels?' en meteen zijn antwoord 'De Tivoli?' Er moet dus toch wel iets van herinnering zitten. Het is één ding om de vriendschapsbanden uit die tijd te gaan opzoeken en vanbuiten te leren om iemand wijs te maken dat je iemand anders bent maar je kan toch moeilijk alle details te weten komen?

En het feit dat er van hem geen familie bij was hoeft niet mysterieus te zijn. Uiteindelijk waren ook enkel de kinderen + aanhang van marianne er. Als William nu geen kinderen heeft kunnen ze niet komen natuurlijk.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Dat is niet abnormaal, dementerenden herinneren zich makkelijker iets dat lang geleden is dan pakweg een kwartier geleden.
Juist! :angel:
Maar het probleem is eigelijk vrij eenvoudig. William herinnert zich dingen die Marianne zich niet herinnert en vice-versa. That's all. Het is alleen omdat wij er iets achter zoeken dat het raar overkomt. En een vrouw herinnert zich nu eenmaal andere dingen dan een man.(gelukkig maar).
0 x
Potentia Principatum
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

In Thuis is niets algemeen gekeuvel. Deze scene is vast en zeker bedoeld om spanning op te bouwen voor de volgende move.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Amiche schreef:In Thuis is niets algemeen gekeuvel. Deze scene is vast en zeker bedoeld om spanning op te bouwen voor de volgende move.
denk dat ze William in deze scene bewust verdacht hebben proberen maken... ik verdenk de makers er zelfs van dat ze bewust de William = Henri theorie de wereld hebben ingestuurd, de avond dat Helene belt met Henri, een half uur later stond heel internet al vol met de William = Henri - theorie
Wat me wel opviel: 'ken je nog dat ijssalon met de spiegels?' en meteen zijn antwoord 'De Tivoli?' Er moet dus toch wel iets van herinnering zitten. Het is één ding om de vriendschapsbanden uit die tijd te gaan opzoeken en vanbuiten te leren om iemand wijs te maken dat je iemand anders bent maar je kan toch moeilijk alle details te weten komen?
correct :thumbup: het lijkt me veel logischer dat William is voor wie hij zich uitgeeft, ze zijn tenslotte getrouwd en dat zal wel onder zijn eigen naam zijn, zeker? overname van een andere identiteit etc, lijkt me allemaal te ver gezocht.
als William is voor wie hij zich uitgeeft blijft de vraag is hij Henri... dat denk ik ook niet, omdat er geen enkele directe aanwijzing voor is, eerder wel het tegenovergestelde
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:correct :thumbup: het lijkt me veel logischer dat William is voor wie hij zich uitgeeft, ze zijn tenslotte getrouwd en dat zal wel onder zijn eigen naam zijn, zeker? overname van een andere identiteit etc, lijkt me allemaal te ver gezocht.
als William is voor wie hij zich uitgeeft blijft de vraag is hij Henri... dat denk ik ook niet, omdat er geen enkele directe aanwijzing voor is, eerder wel het tegenovergestelde
En ik deel je mening.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik ook :clap: :clap: :clap: En stillekes hoop ik dat we gelijk hebben :razz:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nu, het blijft wel zo dat z'n uitleg over Maggie wat magertjes was, dat hij wel heel toevallig Marianne terug herkende in Oostende na haar zowat 50 jaar niet meer gezien te hebben, dat hij blijkbaar naast geen familie ook geen vrienden heeft, dat hij ondanks het feit dat Marianne redelijk onuitstaanbaar is daar nooit iets tegenin brengt en dat het wel handig is dat hij een ranch ofzo heeft in Tosacane, lekker ver weg om daar iets achter te zoeken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten