Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
Tja, Danny verraden door zijn vingerkes! Ja zeg. Ge moet echt op alles letten. (incluis een black WE)
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Ik hoop ook maar dat Danny het overleeft, want het zou anders verschrikkelijk zijn hé. Mag er niet aan denken dat ze niet meer leeft... Ik heb vrijdag uren nodig gehad om in slaap te geraken. Zat constant aan Emma te denken!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Waarom zou Danny dit niet overleven? En waarom zou het verschrikkelijk zijn als hij het niet haalt?
Karma is a bitch
Karma is a bitch

0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk dat ik me compleet misschreven heb.
Ik bedoelde "Ik hoop maar dat Emma het overleeft"...
Vind jij het dan niet erg, mocht Emma door hem sterven? OK, ik weet het fictie is, maar toch.

Vind jij het dan niet erg, mocht Emma door hem sterven? OK, ik weet het fictie is, maar toch.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als Emma zou sterven zou ik dat vreselijk vinden - ook al is het maar fictie. (Ook omdat we allemaal weten dat dit soort dingen IRL echt wel gebeuren...)
Maar Danny... daar zou ik geen traan om laten!
Maar Danny... daar zou ik geen traan om laten!
0 x
-
- Nog geen rang
Ik ook niet! En jammer genoeg is ook zoiets geen fictie: een pedofiel/psychopaat die bij de politie werkt...!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
- Prieeltje
- Poster rang 1
Vraag me af of Danny van in het begin deze intentie had met Emma. Want als hij 'verliefd' op haar was, waarom dan ook nog die constante aandacht voor Paulien? Lijkt me niet helemaal te kloppen met zijn bezitterige gedrag over Emma....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 5
Wel, dat hij maar lang genoeg in leven blijft om dat uit te leggen (nu iedereen hier hem precies dood wil).Prieeltje schreef:Vraag me af of Danny van in het begin deze intentie had met Emma. Want als hij 'verliefd' op haar was, waarom dan ook nog die constante aandacht voor Paulien? Lijkt me niet helemaal te kloppen met zijn bezitterige gedrag over Emma....

Ben ook even verloren gelopen in de chronologie van de gebeurtenissen. Even overlopen :
1. einde relatie met z'n vorige vriendin
2. Paulien versieren / onschuldig chatten met Emma
3. verder Paulien versieren / afspreken met Emma / kado kettinkje
4. afspraak + blauwtje Paulien / s avond zit Emma op commando te strippen voor hem voor haar webcam
5. Emma overtuigen om weg te lopen van huis
6. Emma opsluiten/verkrachten
enzoverder.
Vraag me toch af waar het beginnen foutlopen is bij hem gezien je niet met een kap op in de bib zit te chatten met iemand als het er dan nog allemaal onschuldig aan toe gaat. Of heeft hij dat blauwtje bij Paulien zo slecht verwerkt dat hij dat op Emma uitwerkt?
Enfin, dat hij vanavond maar overleeft zodat hij dat kan uitleggen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Heb zijn uitleg niet nodig. RIP als dat ook maar mogelijk is.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Eigenlijk zou het het beste zijn als hij sterft. (niet omdat hij dood moet ofzo) Maar voor Emma en Judith.
Een fatsoenlijk proces komt er sowieso toch niet, Tim heeft bij de ontdekking van Danny te veel fouten gemaakt, hup advocaatje, al die bewijzen zijn weg.
Er kan ook niet meer van heterdaad gesproken worden bij de betrapping van Tim, want hij was eigenlijk niet meer in functie.
Misschien kan je nog DNA-stalen vinden, ja, maar dan nog, advocaten kunnen het op een procedurefout houden als die worden gevonden, want Tim is daar zonder huiszoekingsbevel naar binnen gegaan.
Principieel blijft het Emma's woord tegen dat van Danny.
Dus, liever dood dan maar, voor de gemoedsrust van Emma en Judith. Ten minste, als de eerste het overleeft.
Een fatsoenlijk proces komt er sowieso toch niet, Tim heeft bij de ontdekking van Danny te veel fouten gemaakt, hup advocaatje, al die bewijzen zijn weg.
Er kan ook niet meer van heterdaad gesproken worden bij de betrapping van Tim, want hij was eigenlijk niet meer in functie.
Misschien kan je nog DNA-stalen vinden, ja, maar dan nog, advocaten kunnen het op een procedurefout houden als die worden gevonden, want Tim is daar zonder huiszoekingsbevel naar binnen gegaan.
Dus, liever dood dan maar, voor de gemoedsrust van Emma en Judith. Ten minste, als de eerste het overleeft.
0 x
-
- x 435
Volgens mij kwam daar niet veel overtuiging van hem aan te pas. Dat was volledig Emma haar keuze.lord F. schreef:5. Emma overtuigen om weg te lopen van huisPrieeltje schreef:Vraag me af of Danny van in het begin deze intentie had met Emma. Want als hij 'verliefd' op haar was, waarom dan ook nog die constante aandacht voor Paulien? Lijkt me niet helemaal te kloppen met zijn bezitterige gedrag over Emma....
Wat wel in zijn nadeel zal spelen is dat hij misbruik heeft gemaakt van zijn functie om het onderzoek te saboteren. Het was bijna onmogelijk om nog de procedures te volgen aangezien de dader dat als hoofdinspecteur professioneel verhinderde. Het zou mij eigenlijk niet verwonderen dat Danny's beslissingen om Tim eerst van de zaak te halen en later te ontslaan kunnen ongeldig verklaard worden. Daarbovenop kan Emma nog een verklaring tegen hem afleggen, zullen er nu wel sporen van geweld op haar te vinden zijn en kan Tim wel nog als simpele getuige dienst doen. Hij heeft immers gezien hoe Danny Emma probeerde te doden. Dus zo negatief moeten we nu ook weer niet zijn.Evaaa schreef:Eigenlijk zou het het beste zijn als hij sterft. (niet omdat hij dood moet ofzo) Maar voor Emma en Judith.
0 x
-
- Poster rang 5
En ook wel beter dat hij blijft leven zodat hij de gevolgen draagt van hetgeen hij gedaan heeft.
Maar soit, dat gaan we nu snel weten van Emma zelf zeker?
Welja, daar vraag ik me nu af wanneer het bij hem omgeslagen is dat hij haar opgesloten heeft.tvx1 schreef: Volgens mij kwam daar niet veel overtuiging van hem aan te pas. Dat was volledig Emma haar keuze.
Maar soit, dat gaan we nu snel weten van Emma zelf zeker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sans
- Poster rang 1
Mja een echte verrassing was het niet dat Danny de dader bleek te zijn.. Dat voorgevoel had ik al maanden.. Wat er met hem gebeurt interesseert mij niet echt, al zou ik ook wel zijn uitleg willen horen.. en dat gaat niet als hij dood is.. Ik vind het vooral ook erg voor Tim.. Goh hoe moet die zich voelen nu dat hij ontdekt heeft dat zijn collega en vriend een pedofiel/moordenaar is. Ik hoop dat hij en Emma er allebei levend vanaf komen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Moderator bericht:
Alles wat niet in de aflevering zelf getoond wordt, zijn spoilers.
Ook wat in de eindgeneriek komt en in 'Thuis volgende week'.
Vermits de aflevering van vandaag binnen minder dan een uur begint, laat ik mijn bezem in de kast staan, maar gelieve hier voortaan rekening mee te houden.
Ook wat in de eindgeneriek komt en in 'Thuis volgende week'.
Vermits de aflevering van vandaag binnen minder dan een uur begint, laat ik mijn bezem in de kast staan, maar gelieve hier voortaan rekening mee te houden.
0 x