Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 3
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Ze gaan naar dezelfde school, zo zal ze hem zeker al eens gezien hebben. (mocht het Lowie zijn natuurlijk).
0 x

- Amiche
- Poster rang 2
Aangenaam zag ik er toch niet in. Ze was vooral blij dat ze even stoom kon afblazen na dat nare nieuws.
Ik zie overigens niet waarom het Danny moet zijn - die is vooral met Paulien bezig geweest. Hij houdt zich niet met muziek bezig en het lijkt me ook wel erg ver gaan om Emma te lokken door zo'n naam te kiezen.
Lowie heeft niks met gitaren en is ook niet zo welbespraakt als die persoon. Adil heeft ook niets met gitaren en kent Emma niet. Ik zie Jana niet echt zo'n stunt trekken en bovendien zou Emma dan boos worden, want zij meende zeer beslist dat het een jongen is. Een volwassen man zou haar ook doen schrikken, ze vond het toch immers raar dat 'hij' alleen woont?
Ik denk dat het toch eerder iemand van school is.
Ik zie overigens niet waarom het Danny moet zijn - die is vooral met Paulien bezig geweest. Hij houdt zich niet met muziek bezig en het lijkt me ook wel erg ver gaan om Emma te lokken door zo'n naam te kiezen.
Lowie heeft niks met gitaren en is ook niet zo welbespraakt als die persoon. Adil heeft ook niets met gitaren en kent Emma niet. Ik zie Jana niet echt zo'n stunt trekken en bovendien zou Emma dan boos worden, want zij meende zeer beslist dat het een jongen is. Een volwassen man zou haar ook doen schrikken, ze vond het toch immers raar dat 'hij' alleen woont?
Ik denk dat het toch eerder iemand van school is.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5
Ik vond dat Emmatje dat goed gedaan heeft op de begrafenis. Het is en blijft haar vader hé.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
En ze heeft zich (weer eens) erg sterk gehouden! Pluim voor Emma! 

0 x
-
- x 435
- Sans
- Poster rang 1
Ik denk het wel, Emma's slaapkamer toch?
En nog ff zeggen dat ze het echt super gedaan heeft tijdens die begrafenis.. vond het mooi, ondanks alles.. chapeau.
En nog ff zeggen dat ze het echt super gedaan heeft tijdens die begrafenis.. vond het mooi, ondanks alles.. chapeau.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Mooie slaapkamer btw, vond die versiering aan de muur supertof!
"bedankt dat ge er waart" lijkt al weer een stap dichterbij "verdenking Danny", toch?
Moderator bericht:
"bedankt dat ge er waart" lijkt al weer een stap dichterbij "verdenking Danny", toch?
Moderator bericht:
De postings over Gui Tarstar zijn verplaatst naar diens topic bij de spoilers:
http://www.thuisforum.be/viewtopic.php? ... 34#p330434
http://www.thuisforum.be/viewtopic.php? ... 34#p330434
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Sans
- Poster rang 1
Emma was nogal onvriendelijk tegen Tom.. en later aan tafel kon er zelfs wel een kus af als bedankje voor de kado.. Die draait ook met de wind.. Maja het is dan ook een héél moeilijke periode geweest.. en het is waarschijnlijk nog niet helemaal verwerkt.. heeft natuurlijk zijn tijd nodig.. Judith heeft het er ook niet makkelijk mee. Benieuwd of dit ergens naartoe leid.. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Toch ben ik nog altijd ongerust over dat gechatter.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
^^De dreigende muziek die altijd te horen is bij die chatsessies zegt genoeg.
0 x
-
- x 435
Nu is het toch meer dan duidelijk dat dit geen vrouw is, en inderdaad, die muziek...
0 x
-
- x 435
Dat kan natuurlijk ook gewoon om ons op het verkeerde spoor te zetten zijn.Omega schreef:^^De dreigende muziek die altijd te horen is bij die chatsessies zegt genoeg.
0 x
- Izzy
- Nog geen rang
Ik gok op Adil. Hij was toch te laat om liedjes te draaien voor Paulien? 

0 x
-
- x 435
Gokken "moet" eigenlijk in dit topic: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=16&t=901195Izzy schreef:Ik gok op Adil. Hij was toch te laat om liedjes te draaien voor Paulien?

0 x
-
- x 435
Typisch pubers, haar reactie tov Judith was beneden alle peil. Een beetje begrip voor die ongerustheid kon er toch wel vanaf zeker? Vader dood of niet, verjaardag of niet, van mij kon ze een hele avond in haar kamer zitten en geen laptop en iPad onder haar ogen voor een hele week. 

0 x