Da's waar, maar die Piet was toch ook een geval apart vond ik.johan1969 schreef:Cois was tenminste ne brave !
Julia heeft niet bepaald chance...
Da's waar, maar die Piet was toch ook een geval apart vond ik.johan1969 schreef:Cois was tenminste ne brave !
Misschien zit Julia in haar "overgang"?nounake schreef:Op haar leeftijd zou ze zich wel wat minder puberaal mogen gedragen !!! Niet erg geloofwaardig voor een moeder van 2 volwassen dochters![]()
Ik weet niet of het 'chance' is of dat ze zulke figuren aantrekt.satine schreef:Da's waar, maar die Piet was toch ook een geval apart vond ik.johan1969 schreef:Cois was tenminste ne brave !
Julia heeft niet bepaald chance...
Idd en haar ultra-positief gedrag begint mij ook de keel uit te hangennounake schreef:Op haar leeftijd zou ze zich wel wat minder puberaal mogen gedragen !!! Niet erg geloofwaardig voor een moeder van 2 volwassen dochters![]()
De Luc is wel nog cool en marianne speelt ook niet slecht...jessie V. schreef:Mag ik eens vragen wat er van Thuis bij jou niet de keel uit hangt?
Inderdaad, nu echte werkloosheid dreigt, heeft ze zo'n grote mond niet meer!!!!!martha schreef:Nog niet zo lang geleden dreigde Julia van op te stappen als Femke in de Noorderzon kwam werken en nu is ze bang van haar werk te verliezen
Ik vond Julia vroeger een toffe, tegenwoordig zie ik haar niet graag meer bezig. Zelfs mevr. Zuurpruim (nostalgie --> Big&Betsy) vond ik nog toffer dan de huidige Julia.
Ik denk dat ze wel in de Noorderzon zal blijven werken al dan niet onder een andere baas.Kimmeke schreef:Vraag mij af wat de makers van thuis met haar van plan zijn. Paulien is al weg,de sluiting van de Noorderzon (?) wat schiet er dan nog over alleen de Luc
geen enkele, zeker niet in deze topicjohan1969 schreef:En wat is Jenny haar functie nog ?