Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Of mss een speciale optie in het huurcontract, dat je korting kan krijgen als je slaapkamers niet gebruikt.
Frank en Cois hadden dan de optie 1 slaapkamer; Cois, Julia en co die met 3 slaapkamers; Herman en Bram die met 2 slaapkamers.
En Tim zal z'n huurcontract al eens moeten aanpassen hebben.
Matthi schreef:Darkknight heeft iets gevonden wat totaal niet klopt: De noorderzon is helemaal veranderd t.o.v toen Femke het net kocht.
Niet mooi van Femke dat ze ons niet op de hoogte bracht van de veranderingen.
idd, de twee locaties zijn in Leuven. De eerste locatie van De Noorderzon was een restaurant in een steegje aan de Vismarkt.
En de huidige locatie is het theatergebouw het Wagehuys in de Brusselsestraat
ja wat ik me al afvroeg
de fandango (het homocafé) is dat een echt café of ook een verzonnen zaak?
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
dylan schreef:ja wat ik me al afvroeg
Dat is een verzonnen zaak.
Probeer maar eens te zoeken via Google en je zal geen holebi of homo zaak vinden die zo heet.
Op zoek naar echte holebi zaken bezoek deze site http://holebi.info/ en klik dan in menu op holebi-gids en kies daar cafe/bar
Ook via andere holebisites kan je info vinden over holebi-zaken/horeca, maar deze site kwam eerst in me op.
dylan schreef:ja wat ik me al afvroeg
Dat is een verzonnen zaak.
Probeer maar eens te zoeken via Google en je zal geen holebi of homo zaak vinden die zo heet.
Op zoek naar echte holebi zaken bezoek deze site http://holebi.info/ en klik dan in menu op holebi-gids en kies daar cafe/bar
Ook via andere holebisites kan je info vinden over holebi-zaken/horeca, maar deze site kwam eerst in me op.
ja dat weet ik wel al hoor
vanwaar was die gevel dan en is dat een echt homo-café?
Stottermaus schreef:
Sandertje schreef:Het notariaat, maar het gebouw niet. Daar kon Peter mee doen wat hij wou en dus verkocht hij het aan Tom.
Is het notariaat niet gewoon Peter zijn kantoor? (Excuses als dit een domme vraag is )
hij kocht het notariaat en correcteer me als ik mis ben maar kdenk dat het iets is zoals met de vestigingswet voor apothekers.