In en Uit
					Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
	Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- Thuisforum
 - Administrator

- x 9
 - x 63

- Seraph
 - Poster rang 1

- 
				tvx1
 - x 435

Re: In en Uit
Ik was verkeerd. We kregen hem nu al te zien. Hij speelt dus een potentiële overnemer van Sanitechniek. Ik vraag mij af of het een gastrol of een blijvende rol is.tvx1 schreef:Hmm... De cast vervoegen in mei ? Dat zou betekenen dat we hem zo rond oktober ten vroegste op het scherm zullen zien. Ik ben benieuwd wie hij gaat spelen! Een geheime broer van Frank en Luc die "ons moe" al die jaren angstvallig verzwegen heeft ?Mona'ke schreef:In GVA stond er vandaag een klein artikel dat Geert Willems, broer van Mark Willems (Luc), de cast komt vervoegen vanaf mei.
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Ik denk wel dat hij een tijdje gaat blijven, zeker als hij Sanitechniek effectief koopt.
Heeft er iemand de naam van het personage onthouden?

Heeft er iemand de naam van het personage onthouden?
	0 x

- annekeHU
 - Poster rang 4

Ik dacht ergens(facebook?)   gelezen te hebben dat het om een eerder kleine gastrol ging..
De naam van het personage: Het was niet "Van Roosbroek" maar wel iets dat er op leek.

De naam van het personage: Het was niet "Van Roosbroek" maar wel iets dat er op leek.
	0 x

- 
				robmolle
 - Nog geen rang

- 
				Taliver67
 - Poster rang 1

- 
				thomaaas
 - Nog geen rang

Is het iemand anders al opgevallen dat Leo de laatste weken al meer over Nina en Dominique heeft gesproken dan het voorbije jaar samen? Een comeback in de maak? (was't zelfde met Kasper en Lowie, iedereen sprak opeens terug over hen en daar stonden ze!)

0 x

- Crackers
 - Poster rang 5

Zou wel eens kunnen. Dan kan Peter gelijk met Nina trouwen in plaats van met Peggy of Femke want die zullen niet meer willen.

0 x

Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

- 
				Lazylady
 - x 435

Nee, dat denk ik ook nietCrackers schreef:Zou wel eens kunnen. Dan kan Peter gelijk met Nina trouwen in plaats van met Peggy of Femke want die zullen niet meer willen.
	0 x

- GroteThuisfan!!!
 - Poster rang 1

- x 2
 - x 1

Ik denk van wel, dan kunnen ze de trouw komen saboteren,Lazylady schreef:Nee, dat denk ik ook nietCrackers schreef:Zou wel eens kunnen. Dan kan Peter gelijk met Nina trouwen in plaats van met Peggy of Femke want die zullen niet meer willen.
	0 x

NERGENS BETER DAN THUIS!!! 
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥

Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- 
				exsencon
 - x 435

Maar Leo weet niet naar waar hij zijn brief moet sturen. Frankrijk, Spanje,Zuid-Afrika, Australië? We zouden eigelijk een pool moeten hebben van in het buitenland verblijvende personages zodat we er af en toe eentje uit kunnen pikken.
Een confrontatie tussen Nina en Femke zou anders best wel spannend zijn.

0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Waren Nina en Dominique niet naar de Kaaimaneilanden gevlucht ?exsencon schreef:Maar Leo weet niet naar waar hij zijn brief moet sturen. Frankrijk, Spanje,Zuid-Afrika, Australië? We zouden eigelijk een pool moeten hebben van in het buitenland verblijvende personages zodat we er af en toe eentje uit kunnen pikken.
	0 x

- 
				Bas4444
 - Nog geen rang