Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 5
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Bram ziet er minder betrouwbaar uit dan Guy en Rafael zeker? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ik hoop dat ze enkel over cel praatten om hem wat schrik aan te jagen, want ik zie begot niet in waarom ze hem in de cel zouden moeten stoppen. Als ze hem vanavond in de cel stoppen ga ik luidkeels protesteren! Da's verdorie één van mijn favorieten!satine schreef:Ik vind het wel apart dat er bij Bram direct over 'cel' gesproken wordt.
De naam van die 'maten' en dat meisje zijn toch te achterhalen, als dat echt nodig is?
0 x
-
- x 435
die politie in thuis blinkt ook niet uit in intelligente akties, er is geen enkele reden om Bram in de cel te stoppen!Rieka schreef:Ik hoop dat ze enkel over cel praatten om hem wat schrik aan te jagen, want ik zie begot niet in waarom ze hem in de cel zouden moeten stoppen. Als ze hem vanavond in de cel stoppen ga ik luidkeels protesteren! Da's verdorie één van mijn favorieten!satine schreef:Ik vind het wel apart dat er bij Bram direct over 'cel' gesproken wordt.
De naam van die 'maten' en dat meisje zijn toch te achterhalen, als dat echt nodig is?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ze hebben geen poot om op te staan. Als ze Bram in de cel stoppen, dan moeten ze dat met Guy ook doen. Ze kunnen Bram wel 24 uur vast houden, maar ik zou dat puur machtsmisbruik vinden van Boons en Gitta. Spijtig genoeg hebben ze nu eenmaal dat recht. Ik denk wel eerder dat het puur was om hem wat angst aan te jagen zodat hij vlugger met de namen van die vriendinnetjes op de proppen zou komen.Rieka schreef:Ik hoop dat ze enkel over cel praatten om hem wat schrik aan te jagen, want ik zie begot niet in waarom ze hem in de cel zouden moeten stoppen. Als ze hem vanavond in de cel stoppen ga ik luidkeels protesteren! Da's verdorie één van mijn favorieten!satine schreef:Ik vind het wel apart dat er bij Bram direct over 'cel' gesproken wordt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- willem criel
- Nog geen rang
bram kan wel wat afkoeling gebruiken. Hij is ook geen heilige boon he
0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Crackers
- Poster rang 5
tuurlijk niet, dat hoor je mij niet beweren. Hij zal al een beetje bekend zijn bij de lokale politie daar (ruitenwissers afkraken e.d.) maar er was geen enkele reden om hem wél een beetje te laten afkoelen in de cel en Guy niet.willem criel schreef:bram kan wel wat afkoeling gebruiken. Hij is ook geen heilige boon he
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Er is/was inderdaad geen enkele reden om Bram vast te houden - wij weten dat, maar de politie niet hé ! Wat ze gisterenavond deden was veel erger : niet eens de moeite doen om een getuige te zien die kan bevestigen dat Bram er niets mee te maken heeft. En terzijde : Bram heeft wel een goede smaak wat vriendinnetjes betreft. 

0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Je bedoelt: een goede smaak wat one night stands betreft.eddy en nancy schreef:En terzijde : Bram heeft wel een goede smaak wat vriendinnetjes betreft.

Hij was op het moment dat hij ondervraagd werd helemaal kalm - waarom moet hij dan per se afkoelen?willem criel schreef:bram kan wel wat afkoeling gebruiken. Hij is ook geen heilige boon he
0 x
-
- Poster rang 1
Beetje pesten van de politie zeker?satine schreef:Je bedoelt: een goede smaak wat one night stands betreft.eddy en nancy schreef:En terzijde : Bram heeft wel een goede smaak wat vriendinnetjes betreft.![]()
Hij was op het moment dat hij ondervraagd werd helemaal kalm - waarom moet hij dan per se afkoelen?willem criel schreef:bram kan wel wat afkoeling gebruiken. Hij is ook geen heilige boon he
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mijn reactie was gericht naar Willem: afkoeling? waarom?
Wat Boons deed was inderdaad pesten - niet meer of minder, ook al had ze daar het recht toe.
Wat Boons deed was inderdaad pesten - niet meer of minder, ook al had ze daar het recht toe.
0 x
-
- x 435
ik vind niet dat Boons het recht heeft om te pesten; ze mag doortastend zijn tijdens de ondervragingen maar moet daarin ook objectief zijn; Guy behandelen als een ei dat op uikomen staat en Bram als een stuk afval, weinig professioneel als je het mij vraagt!satine schreef:Mijn reactie was gericht naar Willem: afkoeling? waarom?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb het een beetje verkeerd uitgedrukt: ze heeft wettelijk gezien het recht om Bram een nachtje in de cel te 'zwieren', maar ik vind dat pesten. 

0 x
-
- x 435
dat is waar , ze mag hem wel een nachtje in de cel stoppen als ze dat kan verantwoorden en als dit nodig is, bvb om een alibi te controleren ...satine schreef:Ik heb het een beetje verkeerd uitgedrukt: ze heeft wettelijk gezien het recht om Bram een nachtje in de cel te 'zwieren', maar ik vind dat pesten.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Maar als zijn alibi kan gecontroleerd worden, vinden ze het niet eens de moeite om dat te doen ! Het zou allemaal fictie moeten zijn, maar dit doet mij sterk terugdenken aan de Antwerpse flikken in mijn jeugd. Toen werden wij (punks) ook constant opgepakt, gewoon om te pesten.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
-
- Poster rang 1
- x 15
Langs de andere kant dit is een verdwijningszaak nog geen moordzaak. Voor de politie telt op dit moment elke seconde. En als Bram dan de plezante komt uithalen en stoefen over zijn veroveringen kan ik de frustratie wel begrijpen. Hoe onterecht het ook is;
0 x