Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- x 435
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
Het is de geste en de intentie die telt hé. Of je het nu schrijft op een salontafeltje en een atomaschrift of op een advocatenbureau en op brief met hoofding doet niet terzake.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vond het gewoon een beetje raar. Zo schrijf ik mijn boodschappenlijstje, niet mijn intiemste brieven. Je moet ook weten dat het een nagenoeg openbare living is daar. Jenny en Leo zitten daar net zo goed als Waldek en Rosa of Peter en Peggy. Ik merkte het even op, niet dat het een belangrijk issue is van Thuis.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik moest lachen om Leo. Toen Peggy klaagde dat haar personeel maar weg bleef en geen nachturen wilde draaien zei Leo:"nou, dat is bij mij nooit voorgevallen, dat zou ik nooit gepikt hebben>
Er was bij hem ook niemand die gewoon zijn uren draaide, vooral Peggy niet. Er is echt niks veranderd..

Er was bij hem ook niemand die gewoon zijn uren draaide, vooral Peggy niet. Er is echt niks veranderd..
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Wij hebben juist hetzelfde gezegdjessie V. schreef:Ik moest lachen om Leo. Toen Peggy klaagde dat haar personeel maar weg bleef en geen nachturen wilde draaien zei Leo:"nou, dat is bij mij nooit voorgevallen, dat zou ik nooit gepikt hebben>![]()

0 x
-
- Poster rang 1
Op het laatste was dat met Leo flirten met een hartinfarct. 

0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik vind dat Leo vandaag een dikke pluim verdiende - mooie scène! 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is een beetje een rare zaak. Destijds heeft Jenny Leo zowat verplicht om te stoppen met werken, (hij werd al een dagje ouder ) en zijn bedrijf te verkopen, dan konden ze leuke dingen gaan doen samen. En wat heeft ze nu ineens? Van streek zijn omdat ze zelf het werk niet meer op kan brengen? Leo heeft veel geduld met Jenny, want zo leuk was ze destijds niet tegen hem.
0 x
-
- Nog geen rang
Ja, eigenlijk, destijds wou ze perse dat Leo zou stoppen met werken en nu loopt ze haar de laatste maanden de benen onder haar lijf uit in de Zus & Zo met die psychose van paranoia en belachelijk gedrag tegen Julia als gevolg.
Heeft Leo deze opmerking dan zelf al niet gemaakt?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Leo wou de smeerboter voor de gasten eens op tafel zetten: een kilo 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Amai, de waarheid mocht niet gezegd zijn zeker; alsof men Mayra in bescherming neemt. Leo had groot gelijk en van Peggy had ik toch iets meer verwacht.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Leo kan nogal eens mopperen, maar deze keer had hij groot gelijk, vind ik ook. Ook nogal vreemd dat de rest ineens zo begripvol reageert. Alsof de verkrachting van Mayra ineens alles goedpraat...
Natuurlijk is zoiets verschrikkelijk, maar het verandert haar toch niet als persoon? En haar leugenachtige acties van de laatste tijd, worden er ook niet minder erg door
Natuurlijk is zoiets verschrikkelijk, maar het verandert haar toch niet als persoon? En haar leugenachtige acties van de laatste tijd, worden er ook niet minder erg door

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Misschien weet Peggy niet dat Mayra mannen ontving in de taxi en Leo wel.Maar eigenlijk vraag ik me af of er behalve Waldeck wel iemand is die dat weet. Het wordt weleens tijd dat er daar eens iemand klare taal gaat spreken.
Ik zou niet weten waar Leo anders over zou moeten zwijgen.
Ik zou niet weten waar Leo anders over zou moeten zwijgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,zeer vreemd. Als het goed heb zouden alleen Peggy en Simonne niet op de hoogte zijn van de taxi-achterbanksex. Dat is bijna ongelooflijk vooral in Thuis waar iedereen alles te weten komt over iedereen.
0 x
Potentia Principatum