Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Re: Peter Vlerick
Ze kunnen nog altijd een DNA test doen als ze het graf van de Micky openbreken 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Rieka
- x 435
Ik denk dat Peter content is dat Rafael niet het vriendje is van Femke...fan_van_marianne schreef:Ze kunnen nog altijd een DNA test doen als ze het graf van de Micky openbreken
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

fan_van_marianne schreef:Ze kunnen nog altijd een DNA test doen als ze het graf van de Micky openbreken
Ik zie het Tim al doen in zijn apekostuum van flik
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik vraag me af of hij Femkes halfbroer wel is. Zoals hij deze aflevering deed, denk ik van niet.
Misschien weten dat alle twee en is er iets heel anders aan de hand. Hij zal toch niet iets met zijn half/zus willen, hoop ik.
Misschien weten dat alle twee en is er iets heel anders aan de hand. Hij zal toch niet iets met zijn half/zus willen, hoop ik.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Ik kreeg vandaag ook een heel raar gevoel bij Rafael...jessie V. schreef:Ik vraag me af of hij Femkes halfbroer wel is. Zoals hij deze aflevering deed, denk ik van niet.
Misschien weten dat alle twee en is er iets heel anders aan de hand.
Misschien kunnen ze toch een DNA-test doen, als ze echt dezelfde vader hebben moet dat toch gewoon in hun DNA te zien zijn, zonder dat Mike daarvoor hoeft opgegraven te worden?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
inderdaad, en Peter is heel nieuwsgierig of Rafael nu de halfbroer is van Femke of niet, daar hadden we het toch over?Rieka schreef:dit is het topic van Peter Vlerick!!!
0 x
-
Rieka
- x 435
Zou best kunnen, maar 't was mij niet echt duidelijk meersatine schreef:inderdaad, en Peter is heel nieuwsgierig of Rafael nu de halfbroer is van Femke of niet, daar hadden we het toch over?Rieka schreef:dit is het topic van Peter Vlerick!!!![]()
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2

Arresteren ? Op grond waarvan ? Een vliegtuigticket ?

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
lord F.
- Poster rang 5

Omdat het geld ook naar een rekening op de Kaaimaneilanden versluisd is?Matthi schreef:Arresteren ? Op grond waarvan ? Een vliegtuigticket ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ik had gisteren wel meedelijden met Peter.
Hopelijk wordt hij snel terug vrijgelaten en worden die Nina en Dominique geklist.
Hopelijk wordt hij snel terug vrijgelaten en worden die Nina en Dominique geklist.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat medelijden begon bij mij gisteren ook wel wat te komen. Dat heeft Nina slim aangepakt, met haar vliegticket!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Ik denk niet dat Nina dit zelf heeft bedacht, maar eerder haar moeder. (Die wij hier thuis de Kaketoe noemden - mijn dochter lag gisteren helemaal strijk toen ze hoorde dat Nina Oostvogels heet, ze vond dat niet meer dan normaal, met zo'n moeder.)Christel schreef:Dat medelijden begon bij mij gisteren ook wel wat te komen. Dat heeft Nina slim aangepakt, met haar vliegticket!
Ik vind wat Nina en Dominique gedaan hebben niet goed te praten, maar als ik Femke was zou ik toch even heel goed nadenken.
Peter heeft haar al eens bedrogen én hij draait sneller om zijn as dan de haan op de kerktoren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1724
- Contacteer:
Ja, maar ik dacht dat hij nu toch wel zeker was van z'n keuze. Femke stond al altijd op nummer 1. Nina heeft zichzelf een beetje veel opgedrongen. En de achternaam van die 2 zou moeten Murphy zijn; Van Murphy's law. Wat Peter en Femke al meegemaakt hebben, man, daar kun je ettelijke mensenlevens mee voort!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Jouw dochter heeft overschot van gelijk! Toepasselijke bijnaam ook.satine schreef:Ik denk niet dat Nina dit zelf heeft bedacht, maar eerder haar moeder. (Die wij hier thuis de Kaketoe noemden - mijn dochter lag gisteren helemaal strijk toen ze hoorde dat Nina Oostvogels heet, ze vond dat niet meer dan normaal, met zo'n moeder.)Christel schreef:Dat medelijden begon bij mij gisteren ook wel wat te komen. Dat heeft Nina slim aangepakt, met haar vliegticket!
Ik vind wat Nina en Dominique gedaan hebben niet goed te praten, maar als ik Femke was zou ik toch even heel goed nadenken.
Peter heeft haar al eens bedrogen én hij draait sneller om zijn as dan de haan op de kerktoren.
Eigenlijk denk ik ook eerder dat het een idee van Nina's moeder is geweest. Maar ze hebben het hoe dan ook wel slim aangepakt. En ook ik keur hun acties niet goed, maar volg daarbij totaal jouw redenering dat Peter sneller om zijn as draait dan de haan op de kerktoren.
Ongelofelijk ergerlijk hoe hij loopt te switchen tussen zijn "vriendinnetjes". Oké, Femke is misschien altijd zijn nummer 1 geweest, maar toen zij weg was kon meneer toch niet zonder vriendin dus was Nina goed genoeg. Zelfs het feit dat ze een oude vrouw klakkeloos opgelicht heeft, hield hem niet tegen. Vandaar ook dat ik pas gisteren enigzins medelijden met hem kreeg toen hij opgepakt werd, en dan nog is mijn medelijden niet erg groot. Dat zal het ook niet worden trouwens: wie zijn billen verbrandt, moet op de blaren zitten. En dat geldt wat mij betreft dubbel en dwars voor meneer de notaris...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..