Willy Crevits schreef:wat heeft iedereen hier nu toch tegen sam? die jongen doet toch maar zijn best, hij heeft inderdaad nog weinig ervaring, wat het voor hem moeilijker maakt om een zaak te runnen, waardoor je al eens dingen vergeet
hij had vanaf de dag dat Werner hem promoveerde al meteen een directeurs-air - als je wil commanderen, dan moet je zelf het goede voorbeeld geven, én je personeel motiveren in plaats van hen af te snauwen en te zeggen wat ze moeten doen op commandotoon.
En als je betrokken bent bij je zaak, in plaats van altijd gezellig te zitten praten in je privé-vertrek, dan zie je vanzelf wat er nog moet gebeuren.
en hij heeft nog redelijk lang gezorgd voor dorien, hoe onuitstaanbaar ze zich ook gedragen heeft, velen waren het misschien al afgebold
Dorien is wel degene die in de rolstoel zit, niet Sam, dus màg ze af en toe het gevoel hebben dat ze alles tegen heeft, of niet???
En ik denk dat Sam ook allang heeft uitgemaakt dat een relatie met Dorien hem misschien een fikse schadevergoeding zou kunnen besparen - wie gaat nu iemand waar ze een relatie mee heeft koudweg pluimen? Dus, hij kan Dorien beter het gevoel geven dat hij haar graag gaat zien voor de rest van hun leven, véél beter voor zijn portemonnee!
en zoals iemand anders al zei, dorien gaat ook niet vrijuit in dat ongeval
nee, inderdaad - helemaal niet!
maar gaat dat ook blijken in de rechtbank?
sam heeft zeker zijn gebreken, maar de hele hetze tegen zijn personage vind ik onterecht
Daar komt dan nog bij dat hij Femke echt wel koudweg aan de deur gezet heeft toen de hele situatie rond Sofie aan het licht kwam - hij koos voor zijn familie.
Diezelfde familie waar hij tot een paar weken geleden bars tegen gedaan heeft - hij heeft even zijn kop gebogen voor zijn moeder, toen bleek dat ze hem op dat moment uit de shit kon helpen in 'zijn' zaak.
En ja, Sam is nog jong en onervaren, hoog tijd dat hij dat van zichzelf beseft!
Het kan zijn dat hij gewoon vergeten is dat Dorien naar huis mocht, of het niet op tijd vernomen heeft, maar dat is dan NIET omdat hij zo hard aan het werken was, want dat heb ik hem eigenlijk nog nooit zien doen - hij leutert liever.
En dat is waarom ik Sam geen sympathiek personage vind - smaken verschillen