Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Kwast »

Of een liter koude melk drinken ter samen met twee paracetamolletjes. Dan ren je drie rondjes om de tafel, zegt het alfabet 24x achter elkaar op zonder te hakkelen. Vervolgens ga je naar buiten, loopt 3 x een rondje om de lantarenpaal en dan ga je weer naar bed alvorens 465 schaapjes te hebben geteld. Werkt ook heel goed tegen een kater!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Als je dat kan, heb je volgens mij helemaal geen kater!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Neen waarschijnlijk heb je dan een doorverwijzing voor het gesticht op het aanrecht liggen. :wtf: Geert had toch niet dusdanig teveel gedronken dat hij de grondwettelijke vrijheden van Marianne aantastte? Al deed zij net alsof dat wel zo was. Er zijn miljoenen vrouwen die elke nacht naar het concert des levens van manlief moeten luisteren, ook al hij niet een vat soldaat heeft gemaakt. Geert doet nooit iets wat niet mag. Geert springt nooit uit de ban, is altijd netjes en beschaafd. Ik vind het nogal dubieus dat Marianne daar dan zo een punt van maakt.
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Kwestie van te tonen wie de baas is he ! Die kleine rebellie van Geert 'zaag niet zo', was rap in de kiem gesmoord.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vond het toch ook terecht dat Geert het er eens van nam. En hij heeft daar de volgende dag toch niet te veel over gezaagd. Hij heeft zelfs (vind ik onterecht) toegegeven dat hij fout was geweest.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Geert wordt eindelijk wakker! Kijken of hij nu nog zo mans is om dit ook tegen Marianne te zeggen. Het lijkt erop dat hij het beu is onder de sloef te liggen bij Marianne. Zij is, vind ik, een bazig persoon. Geert laat zich dat maar allemaal aanleunen maar ik denk dat hij het nu wel beu begint te worden.

Het is wel grappig om te zien, Geert met een pintje aan de toog. Onze Geert :thumbup:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk niet dat Geert Marianne beu is, hij ziet haar echt wel graag.
Maar hij zit elke avond tussen 3 vrouwen, zelfs zijn 'kleinkind' is een meisje.

Ik vind het niet meer dan normaal dat hij af en toe eens gewoon met een man een pint gaat drinken.
Dat is toch iets helemaal anders dan je hele relatie niet meer zien zitten. ;)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Ik denk niet dat Geert Marianne beu is, hij ziet haar echt wel graag.

Ik vind het niet meer dan normaal dat hij af en toe eens gewoon met een man een pint gaat drinken.
Ik begrijp ook niet waarom Marianne nu ineens het gevoel heeft dat ze verwaarloosd wordt; ze zou het goede voorbeeld van Geert beter volgen en af en toe ook eens met vriendinnen op stap gaan (bioscoop, samen gaan eten, ...)
Blijkbaar heeft David Geert wakker geschud :thumbup:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef:Ik denk niet dat Geert Marianne beu is, hij ziet haar echt wel graag.

Vaneigenst ! Maar ik vrees wel dat Marianne 'troost' bij David gaat zoeken.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Persoonlijk vind ik het niet schoon wat Geert gisterenavond deed : eerst met veel poeha binnenkomen en bijna zingend zeggen "geen patienten vandaag dus ik ga genieten van mijn vrije avond" om vervolgens Marianne alleen te laten. Ik zou het ook niet pikken als mijn partner, moest ik er nog één hebben :mrgreen: , dat mij zou lappen. Langs de andere kant kan ik Smeekens ook verstaan : die man is zo lang een eeuwige vrijgezel geweest en nu is hij "gebonden" en woont hij dan nog samen met zijn stiefdochter en partner en stiefkleinkind. Vroeger had hij B-fast om te ontsnappen en nu heeft hij David. Buddy's onder elkaar. En kan hij eindelijk "bier" drinken (zoals vroeger wellicht bij B-fast) ipv de eeuwige "wijn" ten huize Bastiaens.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, ik begrijp Geert ook wel. En Marianne zou idd beter eens iets doen met Jenny of andere vriendinnen (als ze die al zou hebben...).
0 x
Wallanderjunior
x 435

smurfin schreef:Ja, ik begrijp Geert ook wel. En Marianne zou idd beter eens iets doen met Jenny of andere vriendinnen (als ze die al zou hebben...).
desnoods één van haar vriendinnen uit haar schooltijd die ineens vanuit "de Congo" teruggekeerd is :lol:

dan zou Geert ook zonder schuldgevoelens van zijn "mannenavonden" kunnen genieten :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Persoonlijk vind ik het niet schoon wat Geert gisterenavond deed : eerst met veel poeha binnenkomen en bijna zingend zeggen "geen patienten vandaag dus ik ga genieten van mijn vrije avond" om vervolgens Marianne alleen te laten.
Dat vond ik ook niet zo handig van hem.
Ik begrijp heel goed dat hij er ook zijn eigen dingen op na wil houden, en je hoeft je niet als Siamese tweeling te gedragen om een goed huwelijk te hebben, maar er moet wel een soort van balans zijn.
Op dit moment is Geert blijkbaar óf aan het werk, óf suf op de bank. En als hij dan al eens een stapje in de wereld wil zetten, dan laat hij haar links liggen. Dat Marianne dat niet leuk vindt, kan ik me wel voorstellen...

Ze kan natuurlijk meer met vriendinnen op stap gaan enzo, maar dan vraag ik me wel af wat er verder van hun huwelijk overblijft, want het uiteindelijke probleem is daarmee niet opgelost. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

zoeken naar een evenwicht in een relatie is nooit eenvoudig, misschien beseffen zowel Geert als Marianne dat ze te veel op hun lauweren gerust hebben en dat hun huwelijk toch wel een heel traag dobberend bootje geworden is (vermoedelijk ergens op de plaatselijke beek die vol zit met waterlelies zodat de snelheid nog wat geremd wordt :lol: )
Geert overdrijft nu wel een beetje (ofwel op zwier ofwel in slaap op de sofa) maar Marianne mag best nadenken hoe het zo ver gekomen is :angel:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Da's helemaal waar. Maar het is ook niet zeker dat Marianne daar niet over nadenkt hè? Ze heeft het daar nog niet echt met Geert kunnen hebben, aangezien die na de eerste zin van het gesprek al lag te snurken. :lol:
Het probleem is blijkbaar gewoon dat Marianne de sleur vervelend vindt en dus wat meer tijd aan elkaar wil besteden, terwijl Geert voorstelt dat ze dan maar wat leuke dingen met een vriendin moet gaan doen. Auw... :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten