Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
fazou
- Nog geen rang
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
En voorlopig zie ik Fem toch ook wel mee gaan in Peter zijn verhaal. Zo erg veel overtuigingskracht moest Peter gisteren niet toepassen .
Hij wees haar enkel fijntjes op het gegeven dat zij een samenwerking met die 2 ook niet erg ziet zitten. En daar heeft hij toch 100 % gelijk in. Er zullen daar alleen weer meer vodden van komen.
Natuurlijk zal het verhaal wel anders evolueren wellicht. Ik zie die snuiten ook niet echt daadwerkelijk uit de Zus en Zo vertrekken. Alhoewel dat wel een serieus nieuwe input aan het verhaal zou kunnen geven.
Hij wees haar enkel fijntjes op het gegeven dat zij een samenwerking met die 2 ook niet erg ziet zitten. En daar heeft hij toch 100 % gelijk in. Er zullen daar alleen weer meer vodden van komen.
Natuurlijk zal het verhaal wel anders evolueren wellicht. Ik zie die snuiten ook niet echt daadwerkelijk uit de Zus en Zo vertrekken. Alhoewel dat wel een serieus nieuwe input aan het verhaal zou kunnen geven.
0 x
-
tvx1
- x 435
Bij mijn weten zijn Frank en Simonne het beste koppel. Die houden het met wat vallen opstaan nu toch al 20 jaar samen uit. En Tom en Judith moeten toch ook niet veel onderdoen voor P&F.Caligula schreef:Verdomme hé, en ik die al dagen aan een stuk mijn best doe om Peter in een goed daglicht te stellen en nu krijg ik dit!Amiche schreef:En als er iemand is die gaat lopen en een ander zoeken als hij teveel tegenwerking krijgt is het Peter wel.![]()
Wel een beetje speculatief hé. Voorlopig is hun trouw gepland voor 14 maart. En Ok,dat is nog lang ik weet het.
Maar voorlopig zijn ze het beste koppel in Thuis, en dat is vreemd want Thuis houdt niet van zo'n koppels.
0 x
-
ikke
- x 435
En Nancy en Eddy!tvx1 schreef:Bij mijn weten zijn Frank en Simonne het beste koppel. Die houden het met wat vallen opstaan nu toch al 20 jaar samen uit. En Tom en Judith moeten toch ook niet veel onderdoen voor P&F.Caligula schreef:Verdomme hé, en ik die al dagen aan een stuk mijn best doe om Peter in een goed daglicht te stellen en nu krijg ik dit!Amiche schreef:En als er iemand is die gaat lopen en een ander zoeken als hij teveel tegenwerking krijgt is het Peter wel.![]()
Wel een beetje speculatief hé. Voorlopig is hun trouw gepland voor 14 maart. En Ok,dat is nog lang ik weet het.
Maar voorlopig zijn ze het beste koppel in Thuis, en dat is vreemd want Thuis houdt niet van zo'n koppels.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Toch denk ik dat de enige die Peter van gedacht kan doen veranderen Femke is. Ze moet het uiteraard ook willen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als zij er in slaagt om op Peter in te praten zodat hij zijn mening herziet, gaat hij het er niet onmiddellijk slechter vanaf brengen, maar Renzo (hip hip hip voor de broederliefde) wordt er wel degelijk wèl onrechtstreeks beter van.Caligula schreef:Toch denk ik dat de enige die Peter van gedacht kan doen veranderen Femke is. Ze moet het uiteraard ook willen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind wel dat Femke er "flashy" uitziet. 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Wat ik sneu voor Femke vind: Peter neemt de (voor Rosa en Peggy) onsympathieke beslissingen en laat zich niet meer zien, maar Femke moet de hele dag met die twee optrekken.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Caligula schreef:Ik vind wel dat Femke er "flashy" uitziet.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Linne
- Poster rang 2

Femke is sowieso al flamboyant en dat overdrijven is daar algemeen.
Studentes als Jana en Olivia zijn gemaquilleerd alsof ze de catwalk op moeten.
Aan de andere kant zie je bij Rosa dat " naturel gemaquilleerd " ook niets is.
Studentes als Jana en Olivia zijn gemaquilleerd alsof ze de catwalk op moeten.
Aan de andere kant zie je bij Rosa dat " naturel gemaquilleerd " ook niets is.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
ja zeg, bij mijn weten gaat ze toch zelf ook akkoord. En daarbij, het is wel zij die daar de zaken runt als voltijdse bezigheid. Dan moet ze die 2 er ook maar bijnemen. Trouwens Julia kreeg van de Verbeecks ook maanden de wind van voren terwijl die feitelijk niets had beraamd tegen hen...jessie V. schreef:Wat ik sneu voor Femke vind: Peter neemt de (voor Rosa en Peggy) onsympathieke beslissingen en laat zich niet meer zien, maar Femke moet de hele dag met die twee optrekken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha,zo. Een soort "hoevekledij" dan mss?Captain Cuckoo schreef:Caligula schreef:Ik vind wel dat Femke er "flashy" uitziet.? Ik vond dat zij vandaag net méér neigde naar de stijl van haar moeder? Misschien gaat Peter nu plots beseffen dat ook kledij dringend moet behoren tot het assortiment van de Withoeve?
.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Aan de andere kant zie je bij Rosa dat " naturel gemaquilleerd " ook niets is.[/quote]
Inderdaad de "nude" trent is echt niks voor Rosa

Inderdaad de "nude" trent is echt niks voor Rosa
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond dat Femke er op en top uitzag, voila! 
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Heu...even terzijde,maar Femke ziet er echt wel goed uit. 
0 x
Potentia Principatum