Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
fazou
Nog geen rang

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door fazou »

En voorlopig zie ik Fem toch ook wel mee gaan in Peter zijn verhaal. Zo erg veel overtuigingskracht moest Peter gisteren niet toepassen .
Hij wees haar enkel fijntjes op het gegeven dat zij een samenwerking met die 2 ook niet erg ziet zitten. En daar heeft hij toch 100 % gelijk in. Er zullen daar alleen weer meer vodden van komen.
Natuurlijk zal het verhaal wel anders evolueren wellicht. Ik zie die snuiten ook niet echt daadwerkelijk uit de Zus en Zo vertrekken. Alhoewel dat wel een serieus nieuwe input aan het verhaal zou kunnen geven.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
Amiche schreef:En als er iemand is die gaat lopen en een ander zoeken als hij teveel tegenwerking krijgt is het Peter wel.
Verdomme hé, en ik die al dagen aan een stuk mijn best doe om Peter in een goed daglicht te stellen en nu krijg ik dit! :lol:
Wel een beetje speculatief hé. Voorlopig is hun trouw gepland voor 14 maart. En Ok,dat is nog lang ik weet het.
Maar voorlopig zijn ze het beste koppel in Thuis, en dat is vreemd want Thuis houdt niet van zo'n koppels.
Bij mijn weten zijn Frank en Simonne het beste koppel. Die houden het met wat vallen opstaan nu toch al 20 jaar samen uit. En Tom en Judith moeten toch ook niet veel onderdoen voor P&F.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:
Amiche schreef:En als er iemand is die gaat lopen en een ander zoeken als hij teveel tegenwerking krijgt is het Peter wel.
Verdomme hé, en ik die al dagen aan een stuk mijn best doe om Peter in een goed daglicht te stellen en nu krijg ik dit! :lol:
Wel een beetje speculatief hé. Voorlopig is hun trouw gepland voor 14 maart. En Ok,dat is nog lang ik weet het.
Maar voorlopig zijn ze het beste koppel in Thuis, en dat is vreemd want Thuis houdt niet van zo'n koppels.
Bij mijn weten zijn Frank en Simonne het beste koppel. Die houden het met wat vallen opstaan nu toch al 20 jaar samen uit. En Tom en Judith moeten toch ook niet veel onderdoen voor P&F.
En Nancy en Eddy! :whistle: De "ouders" van Femke... en zo zijn we weer on-topic! :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toch denk ik dat de enige die Peter van gedacht kan doen veranderen Femke is. Ze moet het uiteraard ook willen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Toch denk ik dat de enige die Peter van gedacht kan doen veranderen Femke is. Ze moet het uiteraard ook willen.
Als zij er in slaagt om op Peter in te praten zodat hij zijn mening herziet, gaat hij het er niet onmiddellijk slechter vanaf brengen, maar Renzo (hip hip hip voor de broederliefde) wordt er wel degelijk wèl onrechtstreeks beter van.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind wel dat Femke er "flashy" uitziet. :angel:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat ik sneu voor Femke vind: Peter neemt de (voor Rosa en Peggy) onsympathieke beslissingen en laat zich niet meer zien, maar Femke moet de hele dag met die twee optrekken.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Ik vind wel dat Femke er "flashy" uitziet. :angel:
:eek: ? Ik vond dat zij vandaag net méér neigde naar de stijl van haar moeder? Misschien gaat Peter nu plots beseffen dat ook kledij dringend moet behoren tot het assortiment van de Withoeve? :think: .
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Te veel maquillage vandaag .
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Femke is sowieso al flamboyant en dat overdrijven is daar algemeen.
Studentes als Jana en Olivia zijn gemaquilleerd alsof ze de catwalk op moeten.
Aan de andere kant zie je bij Rosa dat " naturel gemaquilleerd " ook niets is.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

jessie V. schreef:Wat ik sneu voor Femke vind: Peter neemt de (voor Rosa en Peggy) onsympathieke beslissingen en laat zich niet meer zien, maar Femke moet de hele dag met die twee optrekken.
ja zeg, bij mijn weten gaat ze toch zelf ook akkoord. En daarbij, het is wel zij die daar de zaken runt als voltijdse bezigheid. Dan moet ze die 2 er ook maar bijnemen. Trouwens Julia kreeg van de Verbeecks ook maanden de wind van voren terwijl die feitelijk niets had beraamd tegen hen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Ik vind wel dat Femke er "flashy" uitziet. :angel:
:eek: ? Ik vond dat zij vandaag net méér neigde naar de stijl van haar moeder? Misschien gaat Peter nu plots beseffen dat ook kledij dringend moet behoren tot het assortiment van de Withoeve? :think: .
Ha,zo. Een soort "hoevekledij" dan mss? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Aan de andere kant zie je bij Rosa dat " naturel gemaquilleerd " ook niets is.[/quote]

Inderdaad de "nude" trent is echt niks voor Rosa :lol: :lol: :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond dat Femke er op en top uitzag, voila! :violin:
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5