Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Jules »

tvx1 schreef:
Jules schreef:Nou, ik zou met mijn halfzus ook geen ruzie blijven maken over iemand zoals Tom. Ze zijn nu alletwee van hem af en hij is het echt niet waard. (Of toch de Tom niet die hen slecht heeft behandeld. De "uitgerijpte" Tom zoals hij nu huisvader speelt bij Judith valt wel mee.) Tom dat is voor Bie en Peggy alletwee: streep eronder en nieuw blad.
Net zoals Jenny en Rosa al lang geen ruzie meer maken over iemand als Frank.
Ja inderdaad ze hebben het al druk genoeg met hun huidige liefdesleven, als ze zich nu de Frank nog zouden moeten aantrekken, amai. Een schop onder zijn sjokkedeizen, ja, zoals hij dat zelf zou uitdrukken. :D
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy toont voor een keer meer realiteitszin dan haar moeder alhoewel het natuurlijk wel blijft knagen. En voor Rosa om de William binnen te rijven zoals Peggy het op haar gebruikelijke manier uitdrukt cave Helena!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Peggy en Femke aan de koffieklets? Zijn de plooien gladgestreken of worden onder de tafel de messen geslepen?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat laatste :lol: het venijn zit hem deze keer in de overdreven inschikkelijkheid.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, idd. Die zakelijke conversatie tussen die twee, gewoon onwezelijk. De een heeft het kind van de andere willen verzuipen na met haar exlief in bed te duiken en de andere heeft haar proberen te wurgen na met hare vent een kind te maken. Zeg nu zelf: dat is nu toch echt de meest normale situatie die je kunt tegenkomen, niet? :mrgreen: :twisted:
0 x
Potentia Principatum
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Femke weet wat ze Peggy heeft aangedaan en omgekeerd. Peggy wil blijven in de zus en zo en hoopt dat via Femke te verkrijgen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat begrijp ik dus niet hé. Ik zou nooit,nooit nog met zo iemand te doen willen hebben (en dat geldt voor de twee)
Het is ook daarom dat ik hier aan Peter's kant sta die Peggy/Rosa daar absoluut buiten wil hebben. Daarin begrijp ik hem. Dat die twee vrouwen mekaar nog maar kunnen aankijken laat staan spreken gaat mijn armzalig petje te boven. Ben nu naar mijn Thuispetje aan het zoeken.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik walgde van de gespeelde vriendelijkheid van beiden, en nog het meest van Peggy's overdreven overacting tegenover Femke, maar dat was vast en zeker de bedoeling van de scenaristen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Overacting? PEGGY, niet Sally-Jane moest toch een OVERDREVEN "vriendelijke en welwillende houding"aannemen?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vond het anders wel grappig... die hele scène. :lol:

Wat Peggy gedaan heeft was erover, maar anderzijds, blind worden en dan gedumpt worden door je man die terug gaat naar zijn ex en er een kind mee krijgt, iets wat zij niet meer kan... Ik vind Peggy een klein kind, maar het voorbije jaar was ook niet gemakkelijk :crazy:

Rosa vind ik dan veel erger. Zij was degene die moest ingrijpen. Als iemand de pedalen verliest, moet de omgeving ingrijpen, want de persoon die gek wordt, kan het niet zelf. Maar ze bleef Peggy steunen in haar waanzin.

Dus ja... voor mijn part vegen ze die historie compleet onder de mat. Want die verhaallijn en de nasleep ervan heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik vind Femke's reactie normaler dan die van Peter.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik kan die twee (Peggy-Femke) gewoon niet begrijpen. Voor mij moeten die met getrokken messen tegenover mekaar staan, maar goed, er is nog heel wat dat ik niet begrijp en dan vooral in Thuis. Het zal aan mij liggen zeker?
Maar Peter die heeft niks vergeten hoor.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik snap Peter wel, maar anderzijds moet hij beseffen dat Peggy op dat moment zichzelf niet was. En hij moet ook erkennen dat hij er zelf een lelijke rol heeft in gespeeld. Hij had nooit iets met Peggy moeten beginnen, hij deed dat enkel om zich te wreven op Femke. Die man gaat van wraak tot wraak. Ik zou hem niet in huis willen...
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Weer opgevallen met wat een souplesse ze aan elkaar gewaagd zijn in deze katachtige comedie.

Femke kan misschien uiteindelijk toch in staat zijn samen te werken. Peter nooit.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Soapseut schreef:Ik snap Peter wel, maar anderzijds moet hij beseffen dat Peggy op dat moment zichzelf niet was. En hij moet ook erkennen dat hij er zelf een lelijke rol heeft in gespeeld. Hij had nooit iets met Peggy moeten beginnen, hij deed dat enkel om zich te wreven op Femke. Die man gaat van wraak tot wraak. Ik zou hem niet in huis willen...
Nog maar een geluk dat wij dat niet hoeven te doen hé :mrgreen:
Blijft wel een feit dat die hele affaire is toegedekt door de ganse familie Verbeeck, Jenny en Waldek op kop. Jenny kan ik nog ergens begrijpen maar Waldek met zijn Poolse rechvaardigheidszin? Daar komen ook wel wat barstjes in als het hem uitkomt voor zijn Rozitska. Hij heeft tenslotte bij die fameuze familievergadering opgeroepen dat iedereen de "officiele" versie zou geven. Waldek man, dat siert je niet. Ik heb je altijd graag gehad maar nu heb je afgedaan.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Peggy heeft geen enkel besef wat ze aangericht heeft dat bleek nog maar eens toen ze zei tegen haar moeder "zomaar ineens" als Rosa haar vertelde dat Waldek niet meer verliefd op haar was. Ze staat er niet bij stil dat zij ook de medeoorzaak zou kunnen van de breuk in hun relatie want het ging al een tijdje niet meer zoals het moest zijn . Nadenken zit dan ook niet in hun genen,hé. :crazy:
0 x
Gesloten