Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Misschien onderschat ik Femke, maar Peter gaat nog steeds zodanig enthousiast op in zijn rol dat àls hij voor haar zal zwichten, het niet na haar eerste overredingspoging zal zijn. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm...ik denk dat Femke wel in staat is tot...verschillende pogingen 
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als Femke maar niet afgeschrokken wordt door de starre houding van Peter. Ze keek al een paar keer heel bedenkelijk bij zijn aanhoudende hardheid. Hij houdt stug vol, maar zij lijkt zich hoe langer hoe meer over het verleden heen te zetten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
En daarin is zij verstandiger dan haar toekomstige. Ik hoop dat ze hem kan overtuigen...Christel schreef:Als Femke maar niet afgeschrokken wordt door de starre houding van Peter. Ze keek al een paar keer heel bedenkelijk bij zijn aanhoudende hardheid. Hij houdt stug vol, maar zij lijkt zich hoe langer hoe meer over het verleden heen te zetten...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Femke is dan ook geen verwend moederskindje dat alles in de schoot geworpen kreeg. Nu zit het haar financieel een beetje mee maar in tegenstelling tot haar toekomstige en andere personages, heeft ze vroeger keihard moeten knokken gezien het eerder marginale gezin waar ze uit kwam.ikke schreef:En daarin is zij verstandiger dan haar toekomstige. Ik hoop dat ze hem kan overtuigen...Christel schreef:Als Femke maar niet afgeschrokken wordt door de starre houding van Peter. Ze keek al een paar keer heel bedenkelijk bij zijn aanhoudende hardheid. Hij houdt stug vol, maar zij lijkt zich hoe langer hoe meer over het verleden heen te zetten...
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Femke is gewoon getrouwd met een advocaat.
Moest ze dat niet gedaan hebben was ze nog altijd even marginaal.
Al haar andere zaken en werk flopten van hier tot in China
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
De Noorderzon kun je bezwaarlijk een flop noemen hé. En of ze nog zo marginaal zou zijn durf ik ook niet te stellen want ze heeft altijd geknokt om daar uit te geraken, al lang voor er sprake was van den advocaat. Maar dat is ook het enige waarvoor ik een beetje respect heb, voor de rest blijft ze voor mij ook maar een bedriegster.Lolplayer schreef:Al haar andere zaken en werk flopten van hier tot in China
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Bij mijn weten zijn ze (nog) niet getrouwd.Lolplayer schreef:Femke is gewoon getrouwd met een advocaat.
Nu denk ik wel dat Femke het wel echt wil proberen met Peggy en Rosa maar of dat een verstandig plan is valt nog te bezien. Er is heel wat gebeurd ondertussen. En mss is de harde aanpak van Peter wel beter, in een keer een lijn er onder punt.
Femke is mss ook wel een beetje moe om altijd oorlog te moeten voeren en ze is mss wel genadiger dan hare vent en dat siert haar maar of het goed is,dat is moeilijk te zeggen. Je zou er dan van moeten uitgaan dat Rosa/Peggy ook eerlijk zijn. Is dat zo?
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ze heeft nooit zaken gedaan met China!Lolplayer schreef:Femke is gewoon getrouwd met een advocaat.
Maar ze heeft wel al bewezen dat ze wat in haar mars had/heeft. De tegenslagen die ze heeft gehad, al dan niet door eigen fout, ga ik niet opnoemen.
En nee, ze is niet gewoon getrouwd met een advocaat. Ze trouwen maar in maart...
Een gewone trouw zal het niet worden als 't van haar advocaat afhangt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het is overduidelijk dat Femke niet dezelfde visie heeft voor de toekomst van hun hoeve dan Peter. Er is duidelijk geen "wij" aanwezig in de beslissingen omtrent de hoeve en diens huurders. De Zus&Zo er uit gooien, er zelf willen intrekken,... Het zijn allemaal beslissingen die Peter neemt omdat hij dat wil. Wat Femke haar mening daarin is kan hem eigenlijk niet veel schelen. Ik zeg u dat daar nog problemen van gaan komen.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Dat zie je inderdaad van ver aankomen...het is een soap voor iets. Benieuwd hoe ze vanavond hierin haar mannetje zal staan.
0 x
-
ikke
- x 435
Da mjindju nie?tvx1 schreef:Het is overduidelijk dat Femke niet dezelfde visie heeft voor de toekomst van hun hoeve dan Peter. Er is duidelijk geen "wij" aanwezig in de beslissingen omtrent de hoeve en diens huurders. De Zus&Zo er uit gooien, er zelf willen intrekken,... Het zijn allemaal beslissingen die Peter neemt omdat hij dat wil. Wat Femke haar mening daarin is kan hem eigenlijk niet veel schelen. Ik zeg u dat daar nog problemen van gaan komen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Eerder haar vrouwtje genk ik.fazou schreef:Dat zie je inderdaad van ver aankomen...het is een soap voor iets. Benieuwd hoe ze vanavond hierin haar mannetje zal staan.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

En als er iemand is die gaat lopen en een ander zoeken als hij teveel tegenwerking krijgt is het Peter wel.
Ik hoop echt dat Fem op haar strepen blijft staan en ook de argumenten eens gaat winnen, maar we weten allemaal dat ze daarmee weer alleen komt te staan ....
La la la 'want zo is Peter ... ja zo is Peter ....'
Als iemand dit mee kan zingen weet ie meteen hoe oud die is
Ik hoop echt dat Fem op haar strepen blijft staan en ook de argumenten eens gaat winnen, maar we weten allemaal dat ze daarmee weer alleen komt te staan ....
La la la 'want zo is Peter ... ja zo is Peter ....'
Als iemand dit mee kan zingen weet ie meteen hoe oud die is
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

Verdomme hé, en ik die al dagen aan een stuk mijn best doe om Peter in een goed daglicht te stellen en nu krijg ik dit!Amiche schreef:En als er iemand is die gaat lopen en een ander zoeken als hij teveel tegenwerking krijgt is het Peter wel.
Wel een beetje speculatief hé. Voorlopig is hun trouw gepland voor 14 maart. En Ok,dat is nog lang ik weet het.
Maar voorlopig zijn ze het beste koppel in Thuis, en dat is vreemd want Thuis houdt niet van zo'n koppels.
0 x
Potentia Principatum