Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: zo 17 okt 2021, 17:37 wat en hoe heeft ze bot gevangen ??
Het kwam erop neer dat de decaan weigert te geloven dat zijn dochter (Silke dus) geen heilig boontje is en een docent openlijk een bitch durft noemen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sam. Een soort verwende kleuter 2.0; de volwassen versie. In dit geval gaat het niet om een veel te duur Barbie huis o.i.d., maar om een villa met gigantische hypotheek. :crazy:
Jammer dat ze uiteindelijk weer maar eens haar zin heeft gekregen, want ik had haar héél graag eens op haar neus zien kijken. :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: zo 17 okt 2021, 15:50 Bij darts is het altijd carnaval. Dat is de gewoonte.
Belachelijke gewoonte dan! En dat is mijn persoonlijke mening, daar valt niet over te discussiëren.
Dat ik mij erger aan Karin en aan Ilias, dat is ook mijn goed recht en bovendien on-topic. :yup:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: zo 17 okt 2021, 15:50 Bij darts is het altijd carnaval. Dat is de gewoonte.
De enige vreemde eend in de bijt is Peter Wright die misschien in zijn punkjaren is blijven steken. De anderen maken wat show maar lopen wel netjes in hun sponsorshirt.
Niemand van de professionele darters loopt erbij als Sam en als ze met de verkleedpartij van Didi de link naar Wright wilden leggen vind ik dit eerder een belediging dan een eerbetoon. Met heel dit circus werd alleen maar het cliché bevestigd dat vogelepik een cafésport is terwijl er toch wel wat meer komt bij kijken dan een pijltje in het juiste vak gooien. Daarom erger ik mij aan heel deze verhaallijn en iedereen die er een rol in had. Vooral aan het opgeklopte borstgeklop van Frank die het constant over een leg had zoals in het eieren leggen van een kip ipv leg zoals been in het Engels.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: ma 18 okt 2021, 16:54 De enige vreemde eend in de bijt is Peter Wright die misschien in zijn punkjaren is blijven steken. De anderen maken wat show maar lopen wel netjes in hun sponsorshirt.
Niemand van de professionele darters loopt erbij als Sam en als ze met de verkleedpartij van Didi de link naar Wright wilden leggen vind ik dit eerder een belediging dan een eerbetoon.
Er zijn er voor Peter Wright ook wel geweest die steevast in één of andere kostuum de zaal binnenkwamen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Bobby George, Ted Hankey of Wayne Mardle om er een paar te noemen. Bob Anderson kwam zelfs een te paard de zaal binnen. Echter inderdaad wel een minderheid. Maar ik bedoelde eigenlijk eerder het publiek. De meerderheid daarvan is steevast verkleed. Dat hoort er nu eenmaal bij. Ik zie ook niet in waarom je maar strikt genomen twee dagen per jaar zou mogen verkleed zijn. Daar ging mijn opmerking vooral over.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Tenzij 'darts' opeens een personage is, lijkt me dit wel behoorlijk offtopic.
En daar hebben we een apart subforum voor.

(ontopic)
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Niels! Wat een 'zwobbelaar', versta gewoon geen woord van hetgeen hij vertelt. En als personage: totaal geen meerwaarde.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik erger me aan Tom en Karin. Vindt er ooit wel eens een normaal gesprek plaats tussen die twee? Zijn die het ooit wel eens eens met elkaar, buiten hun
hitsige gedoe?
Ik erger me ook aan Sam, maar ook aan het feit dat Tim altijd maar toegeeft. En dat is in dit geval wel erg absurd.
3 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Femke. Aan de manier waarop ze met Kobe om gaat. Ik snap dat ze ergens troost zoekt, maar het is aantrekken en afstoten.
Bovendien is ze weer zo dom om maar meteen die uitspraak van Peter voor waar aan te nemen.
Wie schudt er dat meisje eens door elkaar? Laat ze Kobe voor eens en altijd met rust laten of hem als vriend of weet ik veel wat te accepteren en niet steeds weer weg te duwen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Silke! Wat een manipulatief personage. Ze is de waardige opvolger van Karin, niks empathie, alleen eigenbelang. Iemand gebruiken als ze er voordeel uit kan halen en dan afstoten.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Harry. Nadat Nora beseft dat ze Zihame eens met de realiteit moet confronteren en dus zegt "OK laat ze maar even bij jou wonen". Kan hij niks anders bedenken dan "je wéét toch dat ik onregelmatige uren heb" :thumbdown:

Gelukkig hield ze voet bij stuk. Benieuwd hoe lang dat meisje het bij hem gaat uithouden.

En aub wil iemand dat dysfunctioneel gezin een huis geven? Het is tenenkrommend dat ze blijkbaar allemaal permanent in Bar Madam vertoeven.

Of nee. De decaan niet, die heeft zowaar een kantoor :yup:
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik erger mij zowat aan ieder personage. De meeste lijken niet meer op wie ze ooit waren.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

ikke schreef: za 06 nov 2021, 16:12 De meeste lijken niet meer op wie ze ooit waren.
En zijn een schim van werkelijke mensen geworden. Totaal niet meer realistisch! :nope:
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Judith. Die haar grote huis verkoopt en zich dan ineens realiseert "waar ga ik al mijn spullen (en die van Stan & Emma) moeten zetten" ???

Ilias. Die zo gek is op "ik haat die bitch" Silke dat hij het er voor over heeft om een hele week in dameslingerie rond te lopen.

Femke. Die alweer toegeeft aan Peter, ook al wéét ze dat diens "ik zal een fair voorstel op papier zetten" ongetwijfeld in haar nadeel zal uitdraaien.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Silke. Had weinig tekst te lezen in haar scenario: bitch en haat en ze zit al een heel stuk goed in haar rol. En dan het manipuleren van toch wel kinderlijke en niet te geloven domme Ilias. Kan je nog lager vallen???
0 x
Plaats reactie