Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Bah wat een arrogante totale lamlul. Zoals hij over zijn moeder praat dat slaat echt nergens op. Meneer heeft de wijsheid in pacht? Ongelofelijk. Hij verpest Stan met zijn idiote gedrag. Heeft Tom überhaupt gevoel in zijn lamme botten? Ongekend dat ik ooit sympathie voor dat stuk verdriet heb gevoeld. Het personage dan.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tom beweert hier een beetje dat Marianne cinema zit te spelen omdat er bij Marianne niks gevonden werd bij die medische onderzoeken, is hij eigenlijk niet beschaamd?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Neen, het woordenboek waarin dat woord uitgelegd wordt staat niet in zijn collectieapestaart schreef:Tom beweert hier een beetje dat Marianne cinema zit te spelen omdat er bij Marianne niks gevonden werd bij die medische onderzoeken, is hij eigenlijk niet beschaamd?![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zoveel is duidelijk, inderdaad.heidiw schreef:Neen, het woordenboek waarin dat woord uitgelegd wordt staat niet in zijn collectieapestaart schreef:Tom beweert hier een beetje dat Marianne cinema zit te spelen omdat er bij Marianne niks gevonden werd bij die medische onderzoeken, is hij eigenlijk niet beschaamd?![]()
Blijkbaar leeft hij ook met het idee dat het ziekenhuis net een soort hotel is, waar ze toch genoeg kamers over hebben en ze mensen dus ook gewoon voor niks een paar dagen ter observatie houden.

Verschrikkelijk hoe hij zich opstelt...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
en toch heb ik de indruk dat hij zijn ruiten aan het inslaan is bij Stan
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat dacht ik gisteren ook even, maar Tom kreeg Stan blijkbaar toch snel overtuigd dat hij Marianne echt niet op hoefde te gaan zoeken. Ik hoop maar dat de twijfels bij Stan blijven doorzetten, en dat hij snel beseft dat hij van Tom echt niks goeds kan leren momenteel...martha schreef:en toch heb ik de indruk dat hij zijn ruiten aan het inslaan is bij Stan
Dat kan wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren. Ik kijk er al naar uit...johan1969 schreef:Hij gaat zich zijn 'vrije opvoeding' nog beklagen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik heb toch de indruk dat de eerste barstjes er zijn: Stan heeft Tom niet gebeld, wat al niet echt in goede aarde viel.
En ik had de indruk dat Stan ook niet opgezet was met de opmerking van Tom over 'de rommel'.
Ik dacht even dat hij ging vragen of Tom nu ook zou beginnen zeuren over alles.
En ik had de indruk dat Stan ook niet opgezet was met de opmerking van Tom over 'de rommel'.
Ik dacht even dat hij ging vragen of Tom nu ook zou beginnen zeuren over alles.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Tom is een dweil en laat zich door een opstandige puber van 15 of 16 jaar manipuleren tot in het belachelijke. Een man cave?? 

0 x
-
- x 435
Net even gegoogled.https://nl.wikipedia.org/wiki/MancaveTrouwe kijker schreef:Tom is een dweil en laat zich door een opstandige puber van 15 of 16 jaar manipuleren tot in het belachelijke. Een man cave??
Een man cave schijnt positief te kunnen zijn in een huwelijk.
En ik denk dan: een vrouwenkamer ook! Maar de living omtoveren tot een man/woman cave??? Daar moet je voor in Thuis zijn!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Tom is blijkbaar zo bang dat Stan genoeg van hem krijgt, dat hij alles toestaat wat er in Stan zijn hoofd op komt.
Moge dit een keer vreselijk mis gaan.
Moge dit een keer vreselijk mis gaan.
0 x
-
- Poster rang 1
tja seizoensfinale: stan terug naar mamie en ikk thuis een womanscave 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Ik ook, maar 't heeft geen zin om erover te blijven treuren, hé, die komt nooit meer terug.johan1969 schreef:Ik vond de vroegere Tom (de krullenbol) toch veel toffer !
We kunnen wel de mooie momenten blijven koesteren.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 7
Jammer genoeg kan die tijd nooit meer terugkomenjohan1969 schreef:Ik vond de vroegere Tom (de krullenbol) toch veel toffer !

0 x