Het antwoord blijft; NEE! Niet doen, Femke!!! Trouwen doe je met 2 en daar werk je ook naartoe met 2 en moet je ook waarmaken met 2, dus ook de voorbereiding van het trouwfeest.Caligula schreef:Nee, dat is het niet. Hij moet haar gewoon vragen of hij het mag doen. En haar gewoon beloven dat het piekfijn in orde zal zijn that's all.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik vrees dat ze daar niet in toestemt. Dat hij alles regelt bedoel ik dus.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
fazou
- Nog geen rang
bj mij weten heeft Peter hier nog niets gedaan achter haar rug. Het is nog altijd zijn goed recht om al eens vrijblijvend naar locaties of formules te zitten surfen. Mocht het Femke geweest zijn die zo enthousiast en ijverig te werk ging zou er geen haan hebben gekraaid. Vrouwen doen die zaken nu eenmaal graag en vaak ook alleen. Maar nu liggen de zaken omgekeerd en krijgt hij alweer de wind van voren 
0 x
-
ikke
- x 435
Haha, wie heeft er al een zaak gestart tegen Peter? Ik niet, hoor!fazou schreef:bj mij weten heeft Peter hier nog niets gedaan achter haar rug. Het is nog altijd zijn goed recht om al eens vrijblijvend naar locaties of formules te zitten surfen. Mocht het Femke geweest zijn die zo enthousiast en ijverig te werk ging zou er geen haan hebben gekraaid. Vrouwen doen die zaken nu eenmaal graag en vaak ook alleen. Maar nu liggen de zaken omgekeerd en krijgt hij alweer de wind van voren
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho, ik heb er al wel enkele!ikke schreef:Haha, wie heeft er al een zaak gestart tegen Peter? Ik niet, hoor!
Maar serieus: 14 maart is nog lang hé, zeker in Thuis. Dus wait and see.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

Maar zo zie ik het niet hoor. Peter is geen romantische ziel - hij heeft enorme behoefte aan status - erkenning e.d. Als het echt om Femke ging had hij haar gevraagd wat ze wilde, met de zaak, met de trouw etc. Hij bepaalt steeds wat hij wil en alles riekt naar 'kijk mij eens, met mijn praktijk, mijn zaak, mijn mooie vrouw en hoe ik alles naar mijn hand kan zetten'. Net zoals hij Femke steeds maar pushte om in een bedrijf te gaan, want oh oh wat was dat toch sexy om haar zo bezig te zien. M.a.w. voor hem is succes sexy.fazou schreef:En dat die het groots ziet was wel duidelijk na die fotookes![]()
Dat zal volgens mij nog veel discussie opleveren tussen die 2. Femke zal het ongetwijfeld veel soberder willen houden. maar hij wil het echt van de daken schreeuwen hoe graag hij haar ziet. Daar zal op geen eurocent gekeken worden. Zo schattig dat die is. Alleen zal hij haar toch ook genoeg moeten erkennen in dit gebeuren.
Nu Femke staat genoeg haar manneke op er op tijd en stond tegen in te gaan
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

.Amiche schreef:Maar zo zie ik het niet hoor. Peter is geen romantische ziel - hij heeft enorme behoefte aan status - erkenning e.d. Als het echt om Femke ging had hij haar gevraagd wat ze wilde, met de zaak, met de trouw etc. Hij bepaalt steeds wat hij wil en alles riekt naar 'kijk mij eens, met mijn praktijk, mijn zaak, mijn mooie vrouw en hoe ik alles naar mijn hand kan zetten'. Net zoals hij Femke steeds maar pushte om in een bedrijf te gaan, want oh oh wat was dat toch sexy om haar zo bezig te zien. M.a.w. voor hem is succes sexy.
Dit begint hier meer over Peter te gaan dan over Femke. Maar ik denk wel dat hij echt het beste voor haar wil en Femke zou daar toch een eindje in mee moeten gaan. Ik denk ook niet dat Femke voor hem een "uitstalraam" is. Femke heeft al meermaals bewezen dat ze haar vrouwtje kan staan ook tegen Peter.
En persoonlijk zou ik zeggen dat het toch normaal is dat als je succesvol bent iedereen het mag zien en zeker je eigen familie of moeten we dat tegenwoordig ook al verborgen houden?
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Dat gaat hier inderdaad niet echt meer over Femke.Caligula schreef: En persoonlijk zou ik zeggen dat het toch normaal is dat als je succesvol bent iedereen het mag zien en zeker je eigen familie of moeten we dat tegenwoordig ook al verborgen houden?
Zij heeft ondertussen al een paar keer bewezen dat ze weet wat ze wil. Hopelijk komt daar geen verandering in, eens ze mevrouw Vlerick is.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Ik hoop echt Femke eens te mogen bewonderen in vol trouwornaat! Lijkt me heerlijk
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Daar kan ik je volledig in bijtreden. We hebben haar in de tijd al eens gezien in gala kleed, ik zou haar echt wel willen zien in een trouwkleed. Probleem is: het is nog zo lang hé!fazou schreef:Ik hoop echt Femke eens te mogen bewonderen in vol trouwornaat! Lijkt me heerlijk
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

Juist omdat het nog zoveel maanden duurt heb ik mijn twijfels. Veel teveel tijd om alles weer in het honderd te laten lopen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Caligula
- Poster rang 5

Femke zou mss wel willen samenwerken met Rosa-Peggy, ze is zeker meer vergevingsgezind dan Peter. Mss kan ze met haar natuurlijke charmes Peter wel overtuigen? 
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Eerste deel: volmondig ja, tweede deel: twijfels alom. Peter is het verschuldigd aan zijn nieuwe imago om niet te snel toe te geven, hoe aanlokkelijk het voorstel van de Snuiten ook zou geweest zijn. Wraak is zoet en aan het gezicht van Peter te zien smaakte dat naar méér.Caligula schreef:Femke zou mss wel willen samenwerken met Rosa-Peggy, ze is zeker meer vergevingsgezind dan Peter. Mss kan ze met haar natuurlijke charmes Peter wel overtuigen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat komt omdat je Femke onderschat hé!
Maar ik zal nog een ding zeggen: ik vond wel dat Rosa het oprecht meende (desperate mss) maar Peggy daarentegen...
Ik zou zo zeggen, laat Femke maar doen, Peter ziet haar echt graag en dan doet ge al wat meer hé.
Maar ik zal nog een ding zeggen: ik vond wel dat Rosa het oprecht meende (desperate mss) maar Peggy daarentegen...
Ik zou zo zeggen, laat Femke maar doen, Peter ziet haar echt graag en dan doet ge al wat meer hé.
0 x
Potentia Principatum