Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Voor Peter ter overweging: hoe zoudt gij reageren moest blijken dat ook Femke op eigen houtje een huwelijksplechtigheid heeft geregeld? Op een andere locatie en op een andere datum, met kostuum voor u dat zij zelf gekozen heeft? :denk:
Dat laatste zou het minst ergens zijn voor hem. Het is een vent hé. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

karolien85 schreef:Hihi :D en laat da huwelijksfeest nu net in het weekend van die teambuilding zijn ... Ja Peter, boontje komt om zijn loontje :lol:
Dat zat er aan te komen, dat het in 't zelfde weekend zou zijn. Goedkope komedie-voorstelling, zulle!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, boontje komt om zijn loontje! Hoe zal hij het nu oplossen hé? Eigen schuld!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Gezien zijn voorgeschiedenis en het feit dat hij papieren heeft waaruit zou kunnen blijken dat hij verstand heeft, kan ik er als eenvoudige vrouw, zonder diploma's, met enkel een goede dosis "boeren"verstand, helemaal niet bij dat Peter niets uit zijn fouten heeft geleerd. Integendeel: zijn fouten/blunders worden met de jaren nog groter/erger!. Dat kan toch niet?
Toch wel. Peter is/was een goede notaris/advocaat en mss een goede bedrijfsleider (valt nog te bezien) maar als het op relaties aankomt dan wordt het moeilijk en dat heeft hij in zijn hele geschiedenis afdoend bewezen. Op dat vlak is er gewoon wat mis met die jongen.(Hij is trouwens niet de enige in Thuis hé)
En mss is het op dat vlak wel beter van "boerenverstand" te hebben dan diploma's...
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Zijn boerenverstand laat hem toch niet inzien dat hij zich gisteren weer eens heeft gedragen als een heel klein ventje.
Hoe hij tegen Peggy weer bezig was - heeft hij nu nog altijd niet ingezien dat zijn blinde haat mee de oorzaak is van het overlijden van Lucas? :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Zijn boerenverstand laat hem toch niet inzien dat hij zich gisteren weer eens heeft gedragen als een heel klein ventje.
Hoe hij tegen Peggy weer bezig was - heeft hij nu nog altijd niet ingezien dat zijn blinde haat mee de oorzaak is van het overlijden van Lucas? :roll:
Precies wat ik ook dacht gisteren...
Hij heeft het waarschijnlijk toch wel ergens ingezien en zich eventjes (en enigszins) schuldig gevoeld, maar dat gevoel is blijkbaar vrij oppervlakkig geweest en snel weggeëbd nadat Femke hem verzekerde dat hem geen schuld trof.
Zowel Eddy als Peggy zijn in zijn ogen "afgebrand", en we hebben inmiddels al verschillende keren kunnen zien hoe harteloos hij kan zijn als hij genoeg heeft van iemand. Een keer echt de hand in eigen boezem steken, gaat hij volgens mij nooit doen... :nope: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Los van het drama met Lucaske bereikte die knul alles wat hij wou. Zus en Zo van de kaart, Rosa en Peggy met wie hij daar woonde buiten. Meneer komt er terug wonen als eigenaar met zijn bedrijf van events en streek produkten. Alles ok op het advokaten kantoor dank zij Tom. Eddy is uitgeschakeld. Is meneer content ?
Nee, want Peggy zien steekt als een wesp. Als hij zich daar niet van kan losmaken dat zij toen ongestraft
wegkwam met dat trieste verhaal over Lucaske is het geluk dat hij opbouwde fake. Een van de vorige seizoenen eindigde op zijn trouwdag, nu weer ? Hij zorgde al voor spanning door Femke er volledig buiten te houden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Zijn boerenverstand laat hem toch niet inzien dat hij zich gisteren weer eens heeft gedragen als een heel klein ventje.
Dat is 't em net: Peter heeft helemaal geen boerenverstand. Op dat vlak is ie nog stommer dan 't achterste van een koe! BOEH!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peter heeft in Femke net zoveel vertrouwen als de gemiddelde Nederlander in het Nederlandselftal.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Peter heeft in Femke net zoveel vertrouwen als de gemiddelde Nederlander in het Nederlandselftal.
Het gaat ook niet over vertrouwen hé. :) De datum die ze opgaf voor die teambuilding is net de datum die hij vastgelegd heeft voor z'n "verrassingshuwelijk".

Maar zo stapelt hij de fouten wel op natuurlijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

lord F. schreef:
Kwast schreef:Peter heeft in Femke net zoveel vertrouwen als de gemiddelde Nederlander in het Nederlandselftal.
Het gaat ook niet over vertrouwen hé. :) De datum die ze opgaf voor die teambuilding is net de datum die hij vastgelegd heeft voor z'n "verrassingshuwelijk".

Maar zo stapelt hij de fouten wel op natuurlijk.
O grapje! Ik ben ook zo een wakker type.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 112
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Als Peter nog een tikkeltje verstand heeft snelt hij naar Wendy zodat de datum van het event kan veranderd worden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Met mijn laatste Thuiskrachten wed ik dat Femke Peter's plannen toch gaat te weten komen via Nancy.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Met mijn laatste Thuiskrachten wed ik dat Femke Peter's plannen toch gaat te weten komen via Nancy.
En ik denk juist dat Nancy deze keer voor haar doen opvallend discreet gaat zijn, niet in de laatste plaats omdat ze haar schoonzoon zo goed als adoreert. In ieder geval zou ik toch maar naarstig naar een oplossing gaan zoeken als ik Peter was... :mrgreen: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Trouwe kijker schreef:Als Peter nog een tikkeltje verstand heeft snelt hij naar Wendy zodat de datum van het event kan veranderd worden.
Dat ben ik al de hele tijd aan het denken.
Het zou zo simpel kunnen zijn.
Hij gaat gewoon naar Wendy, legt alles uit, en laat haar de team dingens uitstellen naar een week later of zo.
En Wendy zegt dan aan Femke dat dit komt omdat sommige mensen zich niet vrij konden maken
En voilla problemen opgelost
maar ja.........zo simpel gaat het nooit in soaps hé :crazy:
0 x
Plaats reactie