Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Het is natuurlijk wel zo, dat als je trouwt op de verjaardag van je kind, het feest altijd gedeeld wordt. Het is voor een kind toch leuker om zijn/haar eigen feest te hebben.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Schitterende vondst van ons Fem om bij de bespreking van de huwelijksdatum er meteen statistieken over scheiding bij te sleuren. Van optimisme gesproken! Waarom dan ook niet gesproken over de kans op kanker of de mogelijkheid dat Lucas later werkloos en zij vroeg dement wordt? 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja zeg ! Leuk als ge over een huwelijksdatum spreekt er meteen een scheidingsdatum bij sleurt ... mijn goesting zou over zijn .Captain Cuckoo schreef:Schitterende vondst van ons Fem om bij de bespreking van de huwelijksdatum er meteen statistieken over scheiding bij te sleuren. Van optimisme gesproken! Waarom dan ook niet gesproken over de kans op kanker of de mogelijkheid dat Lucas later werkloos en zij vroeg dement wordt?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel dat weet ik nog zo niet hoor, hij moet natuurlijk wel oud genoeg zijn om het te begrijpen en dat zal hij nog niet zijn.jessie V. schreef:Het is natuurlijk wel zo, dat als je trouwt op de verjaardag van je kind, het feest altijd gedeeld wordt. Het is voor een kind toch leuker om zijn/haar eigen feest te hebben.
Nu als Femke dement wordt gaat ze ook niet meer weten dat Lucas werkloos is hé.Captain Cuckoo schreef:Schitterende vondst van ons Fem om bij de bespreking van de huwelijksdatum er meteen statistieken over scheiding bij te sleuren. Van optimisme gesproken! Waarom dan ook niet gesproken over de kans op kanker of de mogelijkheid dat Lucas later werkloos en zij vroeg dement wordt?
Maar je hebt wel gelijk in de zin dat die twee mekaar blijkbaar zo graag zien en er toch altijd iets schijnt te haperen. Nu mogen ze in Thuis ook niet al te gelukkig worden, dat weten we.
En niet vergeten: Peter is Peter en tja... EN Femke heeft de helft van haar genen van Mike.
Ben wel benieuwd of:
1. Femke terug gaat zwanger worden
2. Ze echt gaan trouwen
3. Ze dan in Thuistraditie gaan scheiden.
4. Ze dan in dezelfde Thuistraditie gaan hertrouwen.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

Zoveel zijn er toch niet hertrouwd?
Maar die opmerking over scheiden kwam vooral omdat ze vertelde over iemand die ook op de verjaardag van het kind ging trouwen en inmiddels uiteen is gegaan.
Blijft evengoed een onzinnig verhaal, maar goed.
Maar die opmerking over scheiden kwam vooral omdat ze vertelde over iemand die ook op de verjaardag van het kind ging trouwen en inmiddels uiteen is gegaan.
Blijft evengoed een onzinnig verhaal, maar goed.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

Er zijn er toch wel enkele geweest hé. Ik herinner me Eric en Martine Bastiaens, Waldek en Rosa, Marianne en Geert (ben niet zeker van die twee) Maar ik heb het hier wel over 2 keer trouwen met dezelfde partner.
Laten we maar hopen dat dit geen voorbode is
Laten we maar hopen dat dit geen voorbode is
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik op zich ook wel, al wordt een trouwdag niet persé elk jaar uitbundig gevierd, maar toch...jessie V. schreef:Het is natuurlijk wel zo, dat als je trouwt op de verjaardag van je kind, het feest altijd gedeeld wordt. Het is voor een kind toch leuker om zijn/haar eigen feest te hebben.
En ja, erg romantisch was het misschien niet van Femke, maar ik kan haar wel begrijpen. Peter loopt ontzettend met zijn hoofd in de wolken, terwijl zij het wat nuchterder bekijkt allemaal. Zo zijn die 2 nu eenmaal. Door haar ervaringen weet Femke als geen ander hoe betrekkelijk relaties kunnen zijn, en ik vind het dan ook niet zo vreemd dat ze er ook rekening mee wil houden dat zij en Peter misschien niet voor altijd en eeuwig bij elkaar zullen blijven, en daar dan niet elk jaar op Lucas' verjaardag aan herinnerd wil worden. Daar zomaar klakkeloos in meegaan met Peter, zou ik eerlijk gezegd juist niks voor Femke gevonden hebben, en dat heeft in mijn ogen niks te maken met of ze van Peter houdt en vertrouwen heeft in hun relatie of niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ja maar het is wel zij die aan Peter gevraagd heeft of hij met haar wilde trouwen hé? Nu als je A zegt moet je ook B zeggen en niet beginnen te zeveren hé. Wat is dat nu. Doen nu hé meiske, ge hebt het verdorie zelf gewild, niet terug krabbelen, zo ken ik je niet. Ze heeft gezegd: Ik zie u ongelooflijk graag, gij zorgt voor mij en ge komt uw beloftes na, zodus...en avant!!!
Efkes tussen haakjes: het is natuurlijk wel met de Peter, tja....
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze krabbelde toch helemaal niet terug? ze had alleen liever een andere datum gehad.Caligula schreef:Ja maar het is wel zij die aan Peter gevraagd heeft of hij met haar wilde trouwen hé? Nu als je A zegt moet je ook B zeggen en niet beginnen te zeveren hé. Wat is dat nu. Doen nu hé meiske, ge hebt het verdorie zelf gewild, niet terug krabbelen, zo ken ik je niet. Ze heeft gezegd: Ik zie u ongelooflijk graag, gij zorgt voor mij en ge komt uw beloftes na, zodus...en avant!!!
Maar goed, Femke is weer omgepraat en Peter zit op zijn werk alweer gezellig naar trouwlocaties te surfen, dus het spel zit weer helemaal op de rit...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
fazou
- Nog geen rang
En dat die het groots ziet was wel duidelijk na die fotookes
Dat zal volgens mij nog veel discussie opleveren tussen die 2. Femke zal het ongetwijfeld veel soberder willen houden. maar hij wil het echt van de daken schreeuwen hoe graag hij haar ziet. Daar zal op geen eurocent gekeken worden. Zo schattig dat die is. Alleen zal hij haar toch ook genoeg moeten erkennen in dit gebeuren.
Nu Femke staat genoeg haar manneke op er op tijd en stond tegen in te gaan
Dat zal volgens mij nog veel discussie opleveren tussen die 2. Femke zal het ongetwijfeld veel soberder willen houden. maar hij wil het echt van de daken schreeuwen hoe graag hij haar ziet. Daar zal op geen eurocent gekeken worden. Zo schattig dat die is. Alleen zal hij haar toch ook genoeg moeten erkennen in dit gebeuren.
Nu Femke staat genoeg haar manneke op er op tijd en stond tegen in te gaan
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu moet ik wel van de andere kant zeggen dat ik Peter wel begrijp dat hij Femke een onvergetelijk trouwfeest wil bezorgen.
Ik zou gewoon aan Femke zeggen: laat mij nu eens doen en zorg alleen voor je trouwjurk.
En Femke zou dan gewoon OK moeten zeggen.
Ik zou gewoon aan Femke zeggen: laat mij nu eens doen en zorg alleen voor je trouwjurk.
En Femke zou dan gewoon OK moeten zeggen.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Het is voor de bruid ook de mooiste dag van haar leven.
Zeker voor Femke, die in tegenstelling tot haar verloofde, voor de eerste keer trouwt.
Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze inspraak heeft en dat Peter niet alles alleen beslist.
Zeker voor Femke, die in tegenstelling tot haar verloofde, voor de eerste keer trouwt.
Ik vind het dan niet meer dan normaal dat ze inspraak heeft en dat Peter niet alles alleen beslist.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dat is waar; maar van de andere kant je gewoon eens laten gaan met vertrouwen heeft ook zijn charme.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Och ja, en zo aangeven dat hij altijd en overal zijn zin krijgt? Dat heeft niets te maken met charme. Slecht begin, mijn gedacht! Niet doen, Femke!Caligula schreef:Ja, dat is waar; maar van de andere kant je gewoon eens laten gaan met vertrouwen heeft ook zijn charme.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, dat is het niet. Hij moet haar gewoon vragen of hij het mag doen. En haar gewoon beloven dat het piekfijn in orde zal zijn that's all.
0 x
Potentia Principatum