Dit is niet iets wat niet klopt. Gelieve on-topic te blijven!tvx1 schreef:Die leeftijd lijkt me niet te kloppen, hoor. Marianne heeft twee kinderen die de 40 al voorbij zijn. Dan zou ze toch al iets ouder moeten zijn dan 60.ThuisInDuitsland schreef:Iets, dat ik allang kwijt wou:
Tijdens de scènes voor de rechtbank met Marianne en Ann / Mayra, toen de rechter de gegevens over Marianne voorlas (naam, woonplaats enzv.), werd de leeftijd van Marianne met "60 jaar" aangeduid.
Ik vind Leah Thys wel een prima actrice maar zij kan geen vrouwen meer spelen, die slechts "60 jaar" oud zijn- haar handen zijn er veel te oud voor, sorry. Daar stoor ik me telkens weer opnieuw aan. Zij is qua uiterlijk definitief een 70 plusser.
Trouwens, tijdens het tweede seizoen werd Marianne's vijftigste verjaardag gevierd waarop haar broer na jarenlang zonder contact plots voor de deur stond. Dat zou betekenen dat ze ondertussen 67 jaar zou moeten zijn.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Nancy knoopte haar truitje verkeerd dicht, ze had onderaan nog een knoop over en bovenaan nog een gat 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Waar jullie toch altijd opletten, het is ongelooflijk!
Er is volgens mij veel kans dat Nancy haar trui verkeerd knoopte omdat ze nu éénmaal Nancy is.

Er is volgens mij veel kans dat Nancy haar trui verkeerd knoopte omdat ze nu éénmaal Nancy is.

0 x
-
- Poster rang 2
Ik vind dat ze in "thuis" nogal luid praten zoals nu bv. Mayra spreekt vrij luid tegen waldek en rosa terwijl de politie vlak achter haar zit.
0 x
-
- x 435
Ik was mij ook zoiets aan het bedenken.Djenner schreef:Ik vind dat ze in "thuis" nogal luid praten zoals nu bv. Mayra spreekt vrij luid tegen waldek en rosa terwijl de politie vlak achter haar zit.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Helemaal mee eens.Djenner schreef:Ik vind dat ze in "thuis" nogal luid praten zoals nu bv. Mayra spreekt vrij luid tegen waldek en rosa terwijl de politie vlak achter haar zit.
Ik opperde dit ook al bij het item personages (Waldek).
Als ze zo tegen elkaar blijven roepen kunnen ze evengoed in de gazet laten zetten wat ze uitgestoken hebben

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Yep, en de deur van de dispatch, waar de flikken zaten, stond dan nog open.
0 x
-
- Poster rang 2
Ik wil maar zeggen: je schildert de personages af als een bende debielen zo. Zelfs een klein kind weet dat hij niet zo luid moet praten over iets wat het heeft mispeuterd.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Vandaag was er echt een GROTE fout in Thuis. Silke Dorade wordt gespeeld door Chadia Cambie. In de aftiteling stond Nadia Chambie! 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Niet iets wat niet klopt, maar toch : ik vind dat in Thuis de kinderen niet erg hard lijken op hun ouders of omgekeerd. Idem met broer en zus. Ok, goeie akteurs vinden is al moeilijk genoeg, laat staan gelijkende, maar toch ...
Lowieke lijkt eerder n geadopteerd mexicaantje dan de zoon van Luc en Leontien.
Tom en Ann lijken ook niet echt op mekaar.
En Sam en Emma al helemaal niet.
En Lena en Olivia al zeker niet !
Moderator bericht:
Lowieke lijkt eerder n geadopteerd mexicaantje dan de zoon van Luc en Leontien.
Tom en Ann lijken ook niet echt op mekaar.
En Sam en Emma al helemaal niet.
En Lena en Olivia al zeker niet !
Moderator bericht:
Gelijk heb je - het is inderdaad NIET iets dat niet klopt.
Waarom je het hier dan toch post is mij niet duidelijk...
Waarom je het hier dan toch post is mij niet duidelijk...
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Maar die laatste is geadopteerd, dus het is normaal dat Olivia niet op Lena lijkt.
0 x
Sanne
- Caligula
- Poster rang 5
Idd,het "wat er niet klopt in Thuis" topic is al volumineus genoeg. Dit is gewoon een onmogelijke opgave om acteurs/actrices te vinden die op mekaar lijken. Femke-Renzo, Femke-Rafa, Sofie-Sam, Ann-Tom,Paulien-Katrien enz, enz.
Wat er echt niet klopt in Thuis is op zich al een hele boterham, ge moet er geen andere zaken bijsleuren.
Wat er echt niet klopt in Thuis is op zich al een hele boterham, ge moet er geen andere zaken bijsleuren.
0 x
Potentia Principatum
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Die onzin die Mayra uitkraamt ivm Waldek.
Zij is degene die hem voortdurend heeft gebeld, ook op de dag van de verkrachting.
Een simpel onderzoek van zijn sim-kaart / provider listings zou dat ook bewijzen, bovendien zijn er plenty getuigen die kunnen bevestigen dat ze goed met elkaar opschoten. Hoe kan je dan gaan beweren dat je 'gestalkt" werd ? De rest van haar verhaal "Waldek heeft dit en Waldek heeft dat..." is verder gewoon haar woord tegen zijn woord.
Zij is degene die hem voortdurend heeft gebeld, ook op de dag van de verkrachting.
Een simpel onderzoek van zijn sim-kaart / provider listings zou dat ook bewijzen, bovendien zijn er plenty getuigen die kunnen bevestigen dat ze goed met elkaar opschoten. Hoe kan je dan gaan beweren dat je 'gestalkt" werd ? De rest van haar verhaal "Waldek heeft dit en Waldek heeft dat..." is verder gewoon haar woord tegen zijn woord.
0 x
-
- x 435
- Kurt zijn lichaam werd uit een rivier in Ternat gevist. Maar er is helemaal geen rivier in Ternat!
- Jana was op de begrafenis, maar moest eigenlijk wel op school zijn op dat moment.
- Jana was op de begrafenis, maar moest eigenlijk wel op school zijn op dat moment.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ha, dat wist ik niet, laatste 5 minuten mis ik dikwijls.Sanneke schreef:Maar die laatste is geadopteerd, dus het is normaal dat Olivia niet op Lena lijkt.
0 x