Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Jules
- Poster rang 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ik vind dat Peter gisteren wel wat assertiever had mogen tussenkomen toen Tom Nancy zo intimiderend aanpakte. Je laat je schoonmoeder toch niet zo behandelen in je eigen huis? Nancy heeft Tom niets misdaan - ze heeft van Marianne in vertrouwen dat adres gekregen met de uitdrukkelijke vraag het niet aan Tom te geven. Tom kan hoogstens zijn bezorgdheid uiten en vragen of ze hem voor de veiligheid (al zie ik niet in wat hij tracht te bereiken) toch niet dat adres wil geven. Haar dooreenschudden en zo tegen haar schreeuwen was compleet ongepast en dat Peter dat zomaar toelaat vind ik niet ok.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Vond het wel een mooi gesprekje tussen Peter en Britney vandaag
0 x
-
ikke
- x 435
Ja, zalig rustgevend!Duimelijntje schreef:Vond het wel een mooi gesprekje tussen Peter en Britney vandaag
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
Hierzie Peter
We leven in de 21ste eeuw en dat betekent dat Femke geen pop is waar je zonder dat ze iets van af weet, een huwelijk bedisselt, een toplocatie en sterrenchef regelt, Tom en Nancy er wel van af weten, dat zelfs het huwelijkskleed al gekozen is !!! waar de bruid niet eens haar goedkeuring kan aan geven.
Man man man, als ik Femke was, dan loop ik gillend weg of wacht eens Femke, zeg aub NEEN. Vrouwen zijn hier ge-emancipeerd en geen willoos object van mannen. Mijn gedacht!!
Ik kreeg het zuur toen ik Peter zo bezig hoorde tegen Tom.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik had het moeilijk met die bruidsjurk. Vind ook dat Femke die zelf zou moeten kiezen. Welke bruidegom kiest nu de bruidsjurk voor zijn bruid?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Ik kon mijn oren en ogen niet geloven. Hij heeft echt een bruidsjurk gekocht. 
0 x
-
ikke
- x 435
Ik niet, ik geloofde gewoon mijn oren en mijn ogen niet!martha schreef:Hierzie Peter![]()
![]()
We leven in de 21ste eeuw en dat betekent dat Femke geen pop is waar je zonder dat ze iets van af weet, een huwelijk bedisselt, een toplocatie en sterrenchef regelt, Tom en Nancy er wel van af weten, dat zelfs het huwelijkskleed al gekozen is !!! waar de bruid niet eens haar goedkeuring kan aan geven.
![]()
![]()
Man man man, als ik Femke was, dan loop ik gillend weg of wacht eens Femke, zeg aub NEEN. Vrouwen zijn hier ge-emancipeerd en geen willoos object van mannen. Mijn gedacht!!
Amai, Peter, zo stom kun je toch niet zijn?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Gezien zijn voorgeschiedenis zou je dat toch moeten weten.ikke schreef:Amai, Peter, zo stom kun je toch niet zijn?
En nu zit hij weer in de problemen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Haha, ik had er zelfs gisteren niet eens bij stilgestaan, maar klopt natuurlijk wel dat hij het weer slecht aanpakter. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Hij wil zijn bruid verrassen en wat doet hij? hij koopt een bruidsjurk 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Op eigen houtje een complete bruiloft - toch een van de belangrijkste gebeurtenissen en dagen in een mensenleven - organiseren...: hoe verzint hij het??
Met zijn voorgeschiedenis dacht ik ook dat hij me nooit meer zou kunnen verbazen als het om zijn arrogantie en slechte beslissingen ging, maar het is hem toch gelukt!
Wat ik overigens wel echt verbazend vind, is dat niemand van degenen die mee in het complot zitten, hem geducht voor deze megablunder gewaarschuwd heeft. Zelfs Mayra zit enthousiast ringen in elkaar te smeden alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een bruid niks te zeggen heeft over haar eigen trouwdag
Met zijn voorgeschiedenis dacht ik ook dat hij me nooit meer zou kunnen verbazen als het om zijn arrogantie en slechte beslissingen ging, maar het is hem toch gelukt!
Wat ik overigens wel echt verbazend vind, is dat niemand van degenen die mee in het complot zitten, hem geducht voor deze megablunder gewaarschuwd heeft. Zelfs Mayra zit enthousiast ringen in elkaar te smeden alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een bruid niks te zeggen heeft over haar eigen trouwdag
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Linne
- Poster rang 2

jessie V. schreef:Hij wil zijn bruid verrassen en wat doet hij? hij koopt een bruidsjurk
Het laatste wat hij moest doen
Peter jongen toch, wat ben jij een geval apart.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Hihi
en laat da huwelijksfeest nu net in het weekend van die teambuilding zijn ... Ja Peter, boontje komt om zijn loontje 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Voor Peter ter overweging: hoe zoudt gij reageren moest blijken dat ook Femke op eigen houtje een huwelijksplechtigheid heeft geregeld? Op een andere locatie en op een andere datum, met kostuum voor u dat zij zelf gekozen heeft? 
0 x
-
ikke
- x 435
Gezien zijn voorgeschiedenis en het feit dat hij papieren heeft waaruit zou kunnen blijken dat hij verstand heeft, kan ik er als eenvoudige vrouw, zonder diploma's, met enkel een goede dosis "boeren"verstand, helemaal niet bij dat Peter niets uit zijn fouten heeft geleerd. Integendeel: zijn fouten/blunders worden met de jaren nog groter/erger!. Dat kan toch niet?Caligula schreef:ikke schreef:Amai, Peter, zo stom kun je toch niet zijn?
Gezien zijn voorgeschiedenis zou je dat toch moeten weten.
En nu zit hij weer in de problemen.
0 x