Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik vind nu een appartement en Frank niet een ideaal huwelijk! Ik denk dat hij de muren zal oplopen !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

De verkoop van het huis gaat toch wel heel snel... ze komen nog op straat te staan zonder woonst. Jacques lijkt ook alles te pushen, zou daar nog ergens een addertje onder het gras zitten...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Kiki_Dee schreef: za 05 dec 2020, 15:25 zou daar nog ergens een addertje onder het gras zitten..
Eentje maar?
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Nu vraag ik me zoals velen af of het leren vest en het geruite hemd van Frank de brand hebben overleefd?

En het nu is al duidelijk dat dat schilderij van Florke een prominente plaats zal krijgen in hun nieuwe woonst :yup: .
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Icarus123 schreef: vr 18 dec 2020, 14:59 En het nu is al duidelijk dat dat schilderij van Florke een prominente plaats zal krijgen in hun nieuwe woonst .
Ik dacht na de brand: van dat mottig schilderij zijn we eindelijk af! :crazy: En hup, het staat daar ongeschonden voor de deur! Wel wat triestig dat het huis, waar we zoveel in meegemaakt hebben er nu niet meer zal zijn als decor! :eh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

daffy, ik moest direct aan je denken toen ik dat "mottig" schilderij praktisch ongeschonden in de rommel zal liggen :mrgreen:
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

martha schreef: vr 18 dec 2020, 18:18 toen ik dat "mottig" schilderij praktisch ongeschonden in de rommel zal liggen
Die kunstschilder heeft brandvrij materiaal gebruikt, hij was vooruitziend. :mrgreen:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Het is een knipoog naar de urban legend dat er een vloek op die reproducties rust.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

martha schreef: vr 18 dec 2020, 18:18 daffy, ik moest direct aan je denken toen ik dat "mottig" schilderij praktisch ongeschonden in de rommel zal liggen
Haha Martha, ik dacht dat ik een koude douche kreeg! Het enige dat in de fik :angry-extinguishflame: mocht gaan was dat donkerbruin eng, triestig kind :angry-screaming: dat al jaren op m'n systeem werkt! Ik denk telkens als ik in het huis van Frank kom, neem toch een ander standpunt in om te filmen, iets dat net iets fleuriger is, maar neen, telkens dat kind, :angelic-little: dat erin slaagt om nog meer triestigheid te brengen dan Simonne in één van haar deftige huilbuien!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Frank Frank Frank, wat ben je toch een driedubbele overgehaalde vierkante en een omgekeerde steenezel om vergeten de verzekeringspremie te betalen en dat nog na verschillende rappels. :mad: :mad:
Daarmee zullen Frank en Simonne zelf mogen opdraaien voor de brandschade, geld dat ze uiteraard niet hebben dus zij hebben een groot probleem. :thumbdown:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: vr 18 dec 2020, 19:36 Het is een knipoog naar de urban legend dat er een vloek op die reproducties rust.
Inderdaad. Maar misschien heeft apestaart wel eens de sleutel van het onkrachten van deze mythe blootgelegd. Wie weet werden er wel degelijk brandwerende materialen in die schilderijen gebruikt.
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 20 dec 2020, 16:06, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

tvx1 schreef: za 19 dec 2020, 01:58 Maar misschien heeft appeltaart wel eens de sleutel van het onkrachten van deze mythe blootgelegd. Wie weet werden er wel degelijk brandwerende materialen in die schilderijen gebruikt.
Appeltaart?

Dan zouden die brandwerende materialen in ALLE reproducties moeten gebruikt zijn.
Ik denk niet dat het schilderij bij de Bomansen een origineel was.

Wat de verzekering betreft: als die door de maatschappij wordt opgezegd, krijg je daar dan geen aangetekend schrijven van? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

satine schreef: za 19 dec 2020, 08:45 Wat de verzekering betreft: als die door de maatschappij wordt opgezegd, krijg je daar dan geen aangetekend schrijven van?
Vermoedelijk sturen ze een aantal rappels en dan wachten ze af tot je dat in orde brengt (= betaalt) of opzegt (kan ook, als je een andere maatschappij gekozen hebt). We weten ook niet wanneer die laatste rappel was (meestal heb je dan nog wel een maand of zo om te betalen).

Feit is dat als je niet meer betaald hebt, je intussen ook niet verzekerd bent. Uiteraard. Daar was die mevrouw (?) met Simonne aan de telefoon toch ook heel duidelijk in ??
Laatst gewijzigd door Tiboko op za 19 dec 2020, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

satine schreef: za 19 dec 2020, 08:45 Wat de verzekering betreft: als die door de maatschappij wordt opgezegd, krijg je daar dan geen aangetekend schrijven van?
Denk het niet. Als ze al verschillende rappels gestuurd hebben, sluiten zij waarschijnlijk zo af. Alhoewel ik dat wel onlogisch zou vinden. Neem nu dat je 20 jaar brandverzekering betaalt en dan plots éénmalig overslaat, dan kan de verzekering toch wat larger zijn. :yup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: za 19 dec 2020, 08:45 Dan zouden die brandwerende materialen in ALLE reproducties moeten gebruikt zijn.
Ik denk niet dat het schilderij bij de Bomansen een origineel was.
Waarom automatisch in ALLE reproducties?? In diegenen die branden overleefden is al voldoende zeker?
0 x
Plaats reactie