Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Ik vind nu een appartement en Frank niet een ideaal huwelijk! Ik denk dat hij de muren zal oplopen !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
De verkoop van het huis gaat toch wel heel snel... ze komen nog op straat te staan zonder woonst. Jacques lijkt ook alles te pushen, zou daar nog ergens een addertje onder het gras zitten...
0 x
-
ikke
- x 435
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Nu vraag ik me zoals velen af of het leren vest en het geruite hemd van Frank de brand hebben overleefd?
En het nu is al duidelijk dat dat schilderij van Florke een prominente plaats zal krijgen in hun nieuwe woonst
.
En het nu is al duidelijk dat dat schilderij van Florke een prominente plaats zal krijgen in hun nieuwe woonst
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Ik dacht na de brand: van dat mottig schilderij zijn we eindelijk af!Icarus123 schreef: vr 18 dec 2020, 14:59 En het nu is al duidelijk dat dat schilderij van Florke een prominente plaats zal krijgen in hun nieuwe woonst .
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
daffy, ik moest direct aan je denken toen ik dat "mottig" schilderij praktisch ongeschonden in de rommel zal liggen 
1 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Die kunstschilder heeft brandvrij materiaal gebruikt, hij was vooruitziend.martha schreef: vr 18 dec 2020, 18:18 toen ik dat "mottig" schilderij praktisch ongeschonden in de rommel zal liggen
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Het is een knipoog naar de urban legend dat er een vloek op die reproducties rust.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Haha Martha, ik dacht dat ik een koude douche kreeg! Het enige dat in de fikmartha schreef: vr 18 dec 2020, 18:18 daffy, ik moest direct aan je denken toen ik dat "mottig" schilderij praktisch ongeschonden in de rommel zal liggen
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Frank Frank Frank, wat ben je toch een driedubbele overgehaalde vierkante en een omgekeerde steenezel om vergeten de verzekeringspremie te betalen en dat nog na verschillende rappels.
Daarmee zullen Frank en Simonne zelf mogen opdraaien voor de brandschade, geld dat ze uiteraard niet hebben dus zij hebben een groot probleem.
Daarmee zullen Frank en Simonne zelf mogen opdraaien voor de brandschade, geld dat ze uiteraard niet hebben dus zij hebben een groot probleem.
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Maar misschien heeft apestaart wel eens de sleutel van het onkrachten van deze mythe blootgelegd. Wie weet werden er wel degelijk brandwerende materialen in die schilderijen gebruikt.satine schreef: vr 18 dec 2020, 19:36 Het is een knipoog naar de urban legend dat er een vloek op die reproducties rust.
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 20 dec 2020, 16:06, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Appeltaart?tvx1 schreef: za 19 dec 2020, 01:58 Maar misschien heeft appeltaart wel eens de sleutel van het onkrachten van deze mythe blootgelegd. Wie weet werden er wel degelijk brandwerende materialen in die schilderijen gebruikt.
Dan zouden die brandwerende materialen in ALLE reproducties moeten gebruikt zijn.
Ik denk niet dat het schilderij bij de Bomansen een origineel was.
Wat de verzekering betreft: als die door de maatschappij wordt opgezegd, krijg je daar dan geen aangetekend schrijven van?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Vermoedelijk sturen ze een aantal rappels en dan wachten ze af tot je dat in orde brengt (= betaalt) of opzegt (kan ook, als je een andere maatschappij gekozen hebt). We weten ook niet wanneer die laatste rappel was (meestal heb je dan nog wel een maand of zo om te betalen).satine schreef: za 19 dec 2020, 08:45 Wat de verzekering betreft: als die door de maatschappij wordt opgezegd, krijg je daar dan geen aangetekend schrijven van?
Feit is dat als je niet meer betaald hebt, je intussen ook niet verzekerd bent. Uiteraard. Daar was die mevrouw (?) met Simonne aan de telefoon toch ook heel duidelijk in ??
Laatst gewijzigd door Tiboko op za 19 dec 2020, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Denk het niet. Als ze al verschillende rappels gestuurd hebben, sluiten zij waarschijnlijk zo af. Alhoewel ik dat wel onlogisch zou vinden. Neem nu dat je 20 jaar brandverzekering betaalt en dan plots éénmalig overslaat, dan kan de verzekering toch wat larger zijn.satine schreef: za 19 dec 2020, 08:45 Wat de verzekering betreft: als die door de maatschappij wordt opgezegd, krijg je daar dan geen aangetekend schrijven van?
0 x
-
tvx1
- x 435
Waarom automatisch in ALLE reproducties?? In diegenen die branden overleefden is al voldoende zeker?satine schreef: za 19 dec 2020, 08:45 Dan zouden die brandwerende materialen in ALLE reproducties moeten gebruikt zijn.
Ik denk niet dat het schilderij bij de Bomansen een origineel was.
0 x