Da's voor de rekening van zijn kantoor, niet zijn eigen privé rekening.Tiboko schreef:Niet vergeten dat hij met zijn kantoor ook zwaar geïnvesteerd heeft in die nieuwe locatie.satine schreef:Inderdaad - maar we weten niet hoever zijn financiële middelen reiken
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
-
- x 435
Ja, mijn oren tuiten er nog van!martha schreef:Heft die nu zijn eigen kind een bastaard genoemd ?

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...ikke schreef:Ja, mijn oren tuiten er nog van!martha schreef:Heft die nu zijn eigen kind een bastaard genoemd ?

Die lel tegen zijn oren van Marianne was dan ook volledig terecht, vond ik, ook al had ze er meteen spijt van.
Geen idee wat er ineens in Tom gevaren is, maar hij houdt geen mens over zo.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Toen hij aan de deur stond met Arne, zag hij er heel verwilderd of bezopen uit.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inderdaad, zelfs Arne stuurt hij op een boertige manier de laan uit (of de Dreef, in dit geval), terwijl hij daar toch af en toe best wel steun aan had.Christel schreef:Geen idee wat er ineens in Tom gevaren is, maar hij houdt geen mens over zo![]()
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Die man is knetter gek. Iedereen van zich afduwen, Karin bijna aanranden, hoe hij tekeer gaat tegen zijn moeder en dat alles omdat hij zijn zin niet kreeg? Die gast heeft het inlevingsvermogen van een lekke fietsband. Hoe hij tegenwoordig tekeer gaat... dat levert hem nog een attack op. De enige persoon die hij nu nog heeft is Karin.
Tom begint echt een zielig mannetje te worden die er bijloopt als een landloper. Hij moet zich heel snel herpakken anders glijdt hij linea recta de tokkiekuil in lieverds.
Tom begint echt een zielig mannetje te worden die er bijloopt als een landloper. Hij moet zich heel snel herpakken anders glijdt hij linea recta de tokkiekuil in lieverds.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 4
Na het doorgezaagd meubilair, en viezigheid op deur en auto, nu weer die vuilniszak omkieperen.
Waar is hun zelfrespect als ze hun ruzie op straat uitvechten. Doet me denken aan een song waarin
Dignity is the first to leave. Als het er op aan komt is waardigheid als eerste weg.
Waar is hun zelfrespect als ze hun ruzie op straat uitvechten. Doet me denken aan een song waarin
Dignity is the first to leave. Als het er op aan komt is waardigheid als eerste weg.
0 x
-
- x 435
Ik snap het niet meer: Tom is toch met kantoor en al verhuisd?ranske schreef:Na het doorgezaagd meubilair, en viezigheid op deur en auto, nu weer die vuilniszak omkieperen.
Gisteren had ik de indruk dat hij (toch nog) naar de overkant aan het roepen was... Bevindt het nieuwe kantoor zich (ook)rechtover zijn ouderlijk huis?
't Moet in ieder geval te doen zijn om een volle vuilniszak rap voor Ann's deur te smijten, of heb ik dat verkeerd begrepen?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Het kantoor wel, maar privé woont hij daar toch nog in het appartement boven het oude kantoor?
0 x
-
- x 435
Ach, dat kan de verklaring zijn. Ze maken het elkaar en zichzelf toch graag moeilijk, hé?!heidiw schreef:Het kantoor wel, maar privé woont hij daar toch nog in het appartement boven het oude kantoor?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij zou dat gebouw beter verkopen en (bijvoorbeeld via een stroman) de loft van Ann kopen, zou pas slim zijn 
Ik begrijp ook niet waarom hij het niet bijlegt met zijn moeder. Beter dan wie ook zou Tom moeten verstaan dat voor Marianne contact blijven houden met haar kleindochter het belangrijkste is, want dat kind is de zowat enige die haar nog oprecht graag ziet. Ann haat haar en Tom ziet haar enkel als nuttige bondgenoot bij het oplossen van problemen.

Ik begrijp ook niet waarom hij het niet bijlegt met zijn moeder. Beter dan wie ook zou Tom moeten verstaan dat voor Marianne contact blijven houden met haar kleindochter het belangrijkste is, want dat kind is de zowat enige die haar nog oprecht graag ziet. Ann haat haar en Tom ziet haar enkel als nuttige bondgenoot bij het oplossen van problemen.
Laatst gewijzigd door Tiboko op vr 02 mar 2018, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
Hoezo? Dat betekent dat hij een smak geld aan Ann zou geven.Tiboko schreef:Hij zou dat gebouw beter verkopen en (bijvoorbeeld via een stroman) de loft van Ann kopen, zou pas slim zijn
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Maar meteen twee problemen oplossen (hij woont niet meer rechtover zijn ex) én er is een oplossing voor dat kantoor dat toch maar leeg staat. Het verhuren lijkt me niet zo praktisch, als hij boven woont.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Pfffff, wat een driftkikker is hij toch!
Zijn moeder zou hem moeten bezig zien, haar Tommeke...
Zijn moeder zou hem moeten bezig zien, haar Tommeke...

0 x