Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet wel dat dat kan, maar dat Waldek dat á la minuut uitvoert.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Hebben ze er nooit aan gedacht dna onderzoek te doen in de auto van Waldek? Of heeft hij die in een kruiwagen vervoerd?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het verhaal van Waldek tegenover Karin klopt niet. Dat van Sofia wil ik wel geloven (dat ze dachten dat hij haar vermoord had), maar dat hij daar ergens in een kast in de kelder alle ingrediënten/chemicaliën zomaar had klaar liggen voor het geval dat hij dit ooit eens nodig had
Zoiets vergt véél voorbereiding, je doet dit zomaar niet even spontaan op het moment dat het toevallig uitkomt.

Zoiets vergt véél voorbereiding, je doet dit zomaar niet even spontaan op het moment dat het toevallig uitkomt.
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
misschien moet je eens googlen naar 'Andras Pandy'.jessie V. schreef: di 24 jun 2025, 08:51 Moet ik nou echt geloven dat Waldek die man heeft opgelost?
Tamelijk bizar!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Klopt, die heeft dat nog voor elkaar gekregen. Om dat te bewijzen heeft wetsdokter Vandevoorde hemel en aarde en alle mogelijke ethische commissies moeten bewegen om een lichaam te mogen gebruiken dat was afgestaan aan de wetenschap.
Probleem voor Waldek is, nadat dit door dr Vandevoorde bewezen werd, chemicaliën zodanig aangepast werden dat dit onmogelijk werd. Je moet dus al een zeer goed chemicus zijn om dat nog voor elkaar te krijgen door de juiste stoffen te mengen. Ik zie in Waldek helaas geen chemicus.
Maar het is Thuis en daar kan alles natuurlijk.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik dacht: ik kan Waldek helpen. Er stond een fles Tonissteiner in z'n appartement. En ja, van wie het flesje is, dat is de dader.🥳 Maar ja moeilijk he in Thuis want iedereen drinkt Tonissteiner!
En Waldek is blijkbaar verstandiger dan z'n top advocaat toekomstige vrouw want hij geeft de goede raad om de politie erbuiten te laten.

En Waldek is blijkbaar verstandiger dan z'n top advocaat toekomstige vrouw want hij geeft de goede raad om de politie erbuiten te laten.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In zijn situatie (een lijk opgelost) zou ik ook liever niet teveel politie over de vloer krijgen
Maar serieus. In dit geval denk ik dat hij vooral over de gevolgen voor Robin nadacht. Deze misstap zou gegarandeerd naar opnieuw opname in de instelling leiden (want stond hij niet onder voorwaarden?) en dus wég toekomstige studies enz.
Alleen zag het duivels advocatenkoppel in deze situatie de ideale manier om zich van Thérèse te ontdoen, doen alsof zij hierachter zat...
Alleen héél kortzichtig want Robin gaat hier terecht nooit mee akkoord gaan én de buren van Waldek daar zullen ook wel getuigen dat het een jongen én meisje waren die het pand gekraakt hadden.
Alleen weer totaal ongrloofwaardig dat niemand van hen het nodig vond de politie te bellen

Maar serieus. In dit geval denk ik dat hij vooral over de gevolgen voor Robin nadacht. Deze misstap zou gegarandeerd naar opnieuw opname in de instelling leiden (want stond hij niet onder voorwaarden?) en dus wég toekomstige studies enz.
Alleen zag het duivels advocatenkoppel in deze situatie de ideale manier om zich van Thérèse te ontdoen, doen alsof zij hierachter zat...
Alleen héél kortzichtig want Robin gaat hier terecht nooit mee akkoord gaan én de buren van Waldek daar zullen ook wel getuigen dat het een jongen én meisje waren die het pand gekraakt hadden.
Alleen weer totaal ongrloofwaardig dat niemand van hen het nodig vond de politie te bellen

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Toen Waldek aankwam in zijn "oudemannenflatje dixit Karin" dacht ik eerst dat het Lynn was die vertrokken was met achterlating van een stort maar toen dacht ik : die is toch al maanden geleden moeten moven van Waldek en heeft hij dan nooit een kijkje gaan nemen ? En omdat ik niet verder meer moest nadenken kwam het antwoord in de vorm van het schoolrapport van Thérèse. Stom om dat te vergeten maar ja, zo zijn pubers meestal (heb jaaaaaaaaaaaren geleden ook zo één in huis gehad)
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Een beetje raar dat ze dit rapport had en tegen Sunny zei "allemaal goeie cijfers" terwijl ze wellicht dat examen van maandag niet eens meer had meegedaan, net zoals Robin - vanwege weggelopen en niet op school ??
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
De hamvraag die ik me stel : gaat Waldek zijn mond blijven houden mbt de doodslag op JM ? Gaat hij Karin blijven in bescherming nemen ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij heeft niet veel keuze, toch ??
Verlinkt hij haar, dan hangt hij ook, want hij heeft het lijk laten verdwijnen.
Verlinkt hij haar, dan hangt hij ook, want hij heeft het lijk laten verdwijnen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
De Waldek die wij allemaal kennen, zou Karin nooit verlinken.martha schreef: wo 24 sep 2025, 16:36 hamvraag die ik me stel : gaat Waldek zijn mond blijven houden mbt de doodslag op JM ?
Maar uiteraard zijn de scenaristen niet vies van een karaktermoord.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Was het niet deze drojvenman die nog geen maand geleden tegen Karin zei dat niets of niemand hen uiteen kon krijgen?
Tot zover zijn standvastigheid.
Tot zover zijn standvastigheid.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Slim gezien om die ontslagen manager van Cody uit te horen. Zo heeft hij inderdaad meer informatie over hem dan hij over Waldek. Je tegenstander een stapje voor zijn kan altijd van pas komen 

2 x