Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef: do 24 nov 2022, 09:22
Van mij een lap voor Waldek.
Ik vind het een beetje misselijkmakend hoe hij van beide dames profiteert.
Hoe langer hoe zwijgt, hoe meer ze allebei hun best gaan doen om bij hem in de bovenste schuif te liggen en hoe beter voor hem?
Waar is de tijd dat nonkel pater alleen maar het juiste wou doen?...
De tijd van "nonkel pater" is voor mij al "verleden tijd" sinds die hele historie met Rosa, dan weer Kris, dan weer Jelena en dan weer Rosa
Ik vind die man echt een verschrikking, en ik snap écht met de beste wil van de wereld niet waarom zowel Rosa als Nora hem nu weer als 2 zielige hondjes blijven nalopen.
Dit is in mijn ogen vooral een les in "hoe diep een mens kan zakken", en dat geldt dan toch wel voor het volledige trio. Wat een kansloze onderneming...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel schreef: do 24 nov 2022, 11:22
Wat een kansloze onderneming...
Hij zou bijna moeten aangeklaagd worden voor vrouwenmishandeling! Wat een idiote vrouwen zijn dit toch die zomaar aan z'n voeten blijven liggen. En dan die vraag over die 'koes'! Waar is hij eigenlijk mee bezig, iedereen zo aan het lijntje houden!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Dieter, en dat mogen er meerdere zijn , voor rechter te willen spelen, zonder niet eens naar Vince zijn verhaal te luisteren. Wat een vooroordelende en arrogante houding, bah
Thom schreef: di 29 nov 2022, 20:22
voor rechter te willen spelen, zonder niet eens naar Vince zijn verhaal te luisteren. Wat een vooroordelende en arrogante houding, bah
Gelukkig kwam Alexander tussenbeide en Dieter en Tim mochten afdruipen als een geslagen hond.
Zihame. Niet omdat ze iets mispeuterd heeft maar gewoon omdat ze binnenkwam toen haar moeder Rosa heel fijntjes aan het afdrogen was. Die scène had best wat langer mogen duren
Dat meisje zit ook altijd maar alleen he - BFF zit altijd te blokken, vader moet zijn lief in het oog houden, stiefvader in de gevangenis, de tweeling in het 'gemeenschapshuis' en moeder ook altijd de hort op.
Maar voor mij zijn het de twee 'dames' die de lappen verdienen - zo'n kleutergedoe!
Ik vond niet dat de ene de andere afdroogde, ze maken zich allebei even belachelijk.
satine schreef: do 01 dec 2022, 13:37
ze maken zich allebei even belachelijk.
Heel rare situatie daar! Eigenlijk verdient haar moeder ook een lap. Als dokter moet ze beter weten dat Waldek nog niet de jonge spring in het veld is zoals hij moet zijn. En dan komt hij uitgeput thuis en Rosa mag hem terug oplappen. En dan die opmerking: jij hebt toch gekozen om voor hem te zorgen vond ik er toch lichtelijk over. Hetgeen Rosa natuurlijk niet zou moeten doen, vermits zij niet het lief is van die Don Juan.
2 x
Dr. Judith! Geef die ook maar een flinke lap voor het schenden van haar beroepsgeheim!
Bij vermoeden van een misdrijf mag zij (dacht ik) wel de politie verwittigen, maar aan haar gezinsleden vertellen wie zij behandeld heeft op de spoed, en aan welke verwondingen, komaan, dat is er toch dik over!
Eddy die zo nodig het al zo korte lontje van Vince in vlam moet zetten.
Rosa die halsoverkop uit Waldek's appartement is vertrokken, maar de ware reden niet durft onthullen. Is ze vijf of zo?
De eicel-bende, hoeft geen commentaar.
Impulsieve Sam, die weer bezig is om andermans leven (Veerle/Joren...) in een emotionele chaos te storten, zonder dat ze ook maar één moment stil staat bij de mogelijke gevolgen...
Inderdaad!
En dan ook nog Bob die altijd goedkeurend zit te knikken en te glimlachen bij alles wat de op hol geslagen kleuters nu weer te vieren hebben.
Tamara: 'Ik hoop dat ik niet misselijk ga zijn, zoals vorige keer'.
Bob: 'Ik ben sowieso bij u in het ziekenhuis'... Echt...
En dan tegen Lowie: 'Dat is ok voor u he', alsof de kleuter die eindelijk - na een half leven (kuch) wachten op zijn speeltje - nu nee gaat zeggen.
Alexander, die daar een leugen in de wereld heeft geroepen, waarvan de gevolgen niet te overzien zijn. Snotadvocaat die beter zou het korte lontje van z'n klant kennen, voor hij dergelijke zware beschuldigingen een eigen leven laat leiden! Heel gevaarlijk.
0 x