Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door nounake »

't Was wel oerdom van haar om zo duidelijk te vissen achter de compagnon van Hélène ! Heel subtiel was het niet .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik denk niet dat het haar bedoeling was om subtiel te zijn, maar om duidelijk te maken dat Marianne weet 'waar Hélène mee bezig is' en dat ze in het oog gehouden wordt.

Ik vond het allemaal nog meevallen, ik had het veel erger verwacht.
Maar ik denk wel dat Marianne meteen door had dat ze Tom niet moet provoceren nu, ook niet als het om zijn schoonmoeder gaat.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Grrr, Marianne-Helène gaat nog wel een tijdje duren denk ik.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Wat probeert Marianne nu te bereiken of dat ze nu weet dat Geert nu wel of niet een relatie heeft met Héléne? Geert krijgt ze er niet door terug. Ze zou beter het verleden laten voor wat het is en verder gaan met haar leven maar hij maakt het haar ook niet gemakkelijk als hij daar in de praktijk blijft rondlopen. Geert had dit ook kunnen voorzien als hij Marianne dan toch zo goed kent dus is hij daar deels ook schuldig aan.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Heb ik dit al niet eerder gehoord en gelezen? :whistle:
Marianne is gekwetst en gefrustreerd en moet zich afreageren en als 't even kan wil ze Geert doen "bloeden".
Het omgekeerde is evenzeer van tel. Geert is gekwetst en wil Marianne doen "bloeden".
Een stel stomme kiekens zijn't! Laat ze doen en kijk of kijk niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat Marianne Geert wil doen bloeden, dat is duidelijk en als het even kan Helène erbij maar ik denk dat Geert er gewoon vanaf wil zijn met of zonder Helène. Maar en dat is juist,had hij niet terug in de praktijk moeten stappen. Gewoon weggaan en that's it. Maar ja,Thuis hé.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dit gaat toch écht te ver! Wat een ongelooflijk serpent! :boo: :thumbdown: :silent:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ze werd ook wel ontzettend uitgedaagd hè, en dan nog in haar eigen huis nota bene... De actie van Hélène kwetste Marianne waarschijnlijk even hard als de woorden van Marianne bij Hélène aan kwamen.
Dat Geert en Hélène daar gewoon wegblijven, zoals het hoort...: probleem opgelost. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat dan nog? En Kurt is dood bovendien, dat maakt het nog eens een pak erger. Dit zeg je gewoon niet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

En iemand die nog maar net met zijn hakken over de sloot in scheiding ligt, recht voor de neus van zijn vrouw op de mond kussen - terwijl je weet dat zij af ziet van die scheiding - doe je ook gewoon niet. Dat is net zo goed kwetsend en provocerend.
Wat ik maar wil zeggen: Hélène en Marianne zijn uit hetzelfde hout gesneden... ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Maar kun je een scheiding en iemand die een dierbare is verloren dan vergelijken? Tja, we kunnen erover discussiëren, maar ik blijf erbij dat ik dit echt heel laag vind. De streek van Hélène was ook gemeen, maar toch niet op de manier zoals die van Marianne?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond het eerlijk gezegd wel een fijn Thuis-moment! Helène die Geert expres kust waar Marianne bijstaat, Thuis op zijn best zou ik zeggen! Dit wordt Full Metal Jacket!!! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne zei geen dingen over Kurt die niet waar waren, toch? Het getuigde niet van veel klasse en het was ontzettend gemeen, maar dat geldt ook voor die kus van Hélène. Marianne is ook een dierbare verloren in Geert eigenlijk, zeker nu het allemaal nog zo vers is, en Hélène drijft die situatie heel doelbewust en uitgekookt op de spits, gezien haar bezoekje aan hem in de praktijk en vervolgens die kus.
Ik vind de één in elk geval niet onder doen voor de ander, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk... ;)
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Nu ja Helene doet dat natuurlijk ook wel, omdat ze weet wat Marianne allemaal heeft uitgestoken ., Had er geen medelijden mee. Marianne daarentegen ging weer veel te ver. Dit was van een bedroevend laag nvieau van haar. Dat Kurt al die dingen gedaan heeft, maakt eigenlijk niets uit- Marianne moet daarover haar mond houden, want er is niets zo erg als het overlijden van je kind en met zoiets daag je iemand niet uit.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, maar het punt is dat Helène Geert wil en dat Marianne hem (nog) niet wil afstaan. Daar zit nu juist het leuke Thuis-conflict!
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie