Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Misschien heeft Tom de meubels meegenomen bij zijn verhuis en zijn die kamers nu leeg? 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Nog niet zo lang geleden verbleef ook Robin na de zoveelste ruzie met Tom daar. Dus minstens één andere slaapkamer heeft meubels (die waar Robin in slaapt als hij er is) en verder zal Karin toch ook wel een logeerkamer hebben zeker ?
Ik denk dat het eerder een signaal was naar Waldek toe, zo van "slaap jij maar op de bank vannacht".
Ik denk dat het eerder een signaal was naar Waldek toe, zo van "slaap jij maar op de bank vannacht".
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vond het een griezelig beeld gisteren van Waldek toen hij daar zo in de deuropening stond van Lowie. Het silhouet deed me een beetje denken aan Frankenstein, zo hoekig en vierkant en donker. Zo griezelig is hij wel niet, maar was dat beeld en dan nog tot 2 keer toe! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Omdat hij zélf ook een slachtoffer is, ga ik hem niet in de lappenhoek zetten - maar zijn uitval(len) gisteren tegen Lowie vond ik behoorlijk ongepast. Niet dat hij in sé ongelijk had (Lowie is inderdaad de hoofdoorzaak dat Adil compleet door het lint ging) - maar wél wat zijn eigen aandeel betreft. Hij is wel de laatste om nu anderen met de vinger te wijzen...
"Mijne beste maat is weg". Hum
Waar zat Waldek eigenlijk toen Adil het maandenlang moeilijk had? Toen hij in St. Tropez werkte en daarna af en toe een weekend over en weer kwam? Toen hij wel zijn hart uitstortte tegen god-beter-het Nancy - maar zijn "beste maat" Waldek niet eens om raad vroeg, zoals vroeger - toen hij problemen had met Christine? Ik herinner mij wat Adil ultiem tegen hem zei: "je bent mijn vriend niet, ik ben gewoon je huurder. Ik heb je al maanden niet meer gezien, waar zat je al die tijd" ??
Was Waldek er wél voor hem geweest, dan was dit alles misschien ook anders gelopen. Maar hij had het te druk met zijn jongste vlam Karin. Dus ik zou maar zwijgen, mijnheer Kosinski
"Mijne beste maat is weg". Hum

Was Waldek er wél voor hem geweest, dan was dit alles misschien ook anders gelopen. Maar hij had het te druk met zijn jongste vlam Karin. Dus ik zou maar zwijgen, mijnheer Kosinski

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ben benieuwd of hij Lyn uit het appartement gaat zetten. Uiteindelijk is zij mede-oorzaak van Adils acties.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Sowieso stond haar naam niet op het huurcontract, als dat er al was. Dus nu zijn "beste maat" er niet meer is, zal ze ofwel een huurcontract moeten afsluiten (en dat op haar eentje betalen) ofwel gewoon vertrekken. Ze kan wellicht een kamer huren bij Lowie, die gisteren al bijna uit zijn bed sprong "om haar te gaan troosten"...
Ben ook benieuwd of Waldek - eens weg uit het ziekenhuis - ook Lyn een verwijtend bezoekje gaat brengen.
Ben ook benieuwd of Waldek - eens weg uit het ziekenhuis - ook Lyn een verwijtend bezoekje gaat brengen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Waldek verwijt Lowie, snap het wel, maar wat hij gedaan heeft, met Jean-Marc te helpen "verdwijnen", vind ik wel duizend keer anders. Adil was gewaarschuwd, waarom dan niet Lynn en Lowie er over aanpakken op een andere manier, maar wel een bedrijf naar de kloten helpen, een bedrijf dat ook van Peter is, maar die is natuurlijk ook altijd een beetje een "vijand" voor hem geweest, want woont samen met zijn ex en zijn zoon. Ook dan nog andere mensen proberen schuld in de schoenen te schuiven (Adam en co), hij was precies toch al lang op slechte pad.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Hij heeft haar dus uit het appartement gezet. Dat ze maar een paar uur de tijd kreeg is niet erg eerlijk van Waldek. Ik denk niet dat er in bar madam een bed staat.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ze zal wel bij Emma en Thilly terecht kunnen. Of misschien in het appartement in het huis van Tim.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Wat was er weer gebeurd dat Waldek pijn heeft aan zijn schouder?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De instorting van de Vita gebouwen die Adil veroorzaakt heeft.frankeneddy1 schreef: ma 14 apr 2025, 20:41 Wat was er weer gebeurd dat Waldek pijn heeft aan zijn schouder?
1 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Wat een raar koppel is me dat toch! Elkaar aantrekken, afstoten, ....om dan toch akkoord te komen. En nu een groot feest met alles erop en eraan en zij heeft geld...Waldek zal nog moeten stevig in z'n schoenen staan om het lang vol te houden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En toch vind ik Waldek & Karin een leuk koppel, veel beter dan indertijd Karin & Tom die constant elkaar zaten al dan niet subtiel zaten te verwijen. Maar ..... volgens mij is Waldek 3 keer getrouwd geweest : twee keer met Rositska en één keer met Elena (die vlug vermoord werd).
0 x