Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
fazou
Nog geen rang

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door fazou »

En om nu te zeggen dat hij de hele tijd Eddy zat op te stoken is ook overdreven. Bij mijn weten werd dit 1 keer duidelijk in beeld gebracht. De andere keren was het juist Peter die Eddy probeerde te temperen. Maar die was er natuurlijk aan voor de moeite, helaas....
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Maar ik vind dat hij er alleszins voorlopig kalm onderblijft dat er geknoeid werd en iedereen denkt dat het Peggy was.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Matthii schreef:Maar ik vind dat hij er alleszins voorlopig kalm onderblijft dat er geknoeid werd en iedereen denkt dat het Peggy was.
Verdacht kalm. Volgens mij geniet ie heel erg in stilte van de miserie die Peggy nu ondervindt
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,kon hij gezien de omstandigheden iets beter wensen?
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Matthii schreef:Maar ik vind dat hij er alleszins voorlopig kalm onderblijft dat er geknoeid werd en iedereen denkt dat het Peggy was.
Denk dat het vooral een opluchting is dat hij Femke niet meer als verantwoordelijke moet zien.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lolplayer schreef:
Denk dat het vooral een opluchting is dat hij Femke niet meer als verantwoordelijke moet zien.
Ik denk dat hij gewoon té aangeslagen is door het overlijden van Lukas om daar nu energie in te steken. :)
Je moet het ook niet te ver zoeken. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Lolplayer schreef:
Ik denk dat hij gewoon té aangeslagen is door het overlijden van Lukas om daar nu energie in te steken. :)
Je moet het ook niet te ver zoeken. ;)
Inderdaad...
En waarom zou hij Femke als verantwoordelijke zien? Peter heeft er van het begin af aan juist op gehamerd dat het Femke's schuld niet is. En terecht ook...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Gaat Peter zijn euro vallen? Dat Eddy eigenlijk mede door hem op eigen houtje heeft gehandeld? Want dat is het eigenlijk wel, het was Peter die een tijd geleden is afgekomen met Peggy iets aandoen samen met Eddy als de tijd er rijp voor zou zijn. Benieuwd of Peter gaat beseffen dat Eddy dus niet heeft kunnen wachten. En gaat hij het dan opbiechten? Zo ja, dan zal hij zijn Femke meteen kwijt zijn daar ben ik zeker van, en zo neen, dan moet hij ook nog eens leven met het feit dat hij eigenlijk ook mee verantwoordelijk is voor de dood van zijn zoon.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Geen gram, maar dan ook geen gram compassie. Hij heeft door zijn niet aflatende hebzucht en wraaklust zijn eigen kind de dood ingejaagd, hij zal er nu moeten leren mee leven. En dat hij eventueel gedumpt zou worden door Femke als zijn rol in dit drama bekend raakt zou toch niet meer dan normaal zijn.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Juist! Peter had deze mogelijkheid moeten voorzien. Toen hij met Eddy plannen aan het smeden was om Peggy te straffen, heeft hij dommekracht Eddy opgestart en al in eerste versnelling gezet. Alcohol en diens intelligentie hebben voor de rest gezorgd.
Nu mag hij leven met de gedachte dat ook hij ongewild Lucas de dood heeft ingejaagd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nu, we weten nog altijd niet wat ze tijdens hun nachtelijke uitstapje(s) besproken hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Captain Cuckoo schreef:Juist! Peter had deze mogelijkheid moeten voorzien. Toen hij met Eddy plannen aan het smeden was om Peggy te straffen, heeft hij dommekracht Eddy opgestart en al in eerste versnelling gezet. Alcohol en diens intelligentie hebben voor de rest gezorgd.
Nu mag hij leven met de gedachte dat ook hij ongewild Lucas de dood heeft ingejaagd.
Zo is dat. Ik heb medelijden met Peter. Hoe zeer moet dat doen, wetend dat hij Eddy's haat tegen Peggy aanwakkerde als gevolg van zijn eigen haat die nu als een strop rond zijn nek wringt.
Laat hem nu Femke niet verliezen, ze hebben elkaar nodig. Zij hoeft dit niet te weten, er zijn meer dingen die niet uitkomen in Thuis, dit kan er dan ook nog bij. :yup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wacht toch even. Peter heeft dit niet gewild hé. Hij is onvoorzichtig geweest door Eddy er bij te betrekken, iemand die compleet onbetrouwbaar en primitief is. Dat had Peter moeten weten. Maar hij is wel niet schuldig. Ik denk dat hij maar al te graag deze hele affaire zou willen bedekken met de sluier van het geheim. Mss kan hij terade gaan bij de Verbeecks,die zijn daar goed in. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Of Peter het (nu al) beseft of niet, maakt niet meer uit, maar had hij destijds bij Eddy zijn haat tegenover Peggy getemperd in plaats van toegejuicht, dan was Lucas nu levend. Met die gedachte zal hij moeten leven.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Donderdag zei hij nog : Eddy is nog één van de weinig goeien. :mrgreen: Denk niet dat hij nog zo over Eddy zal denken, onze Pontius Pilatus.
0 x
Plaats reactie