Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Nu hij het gemaakt heeft en hij haar optrok van niets tot haar huidige positie wil ze wel trouwen.
Heel mooi maar zette mij ook aan 't denken, hopelijk zal dat niet nodig blijken.
Heel mooi maar zette mij ook aan 't denken, hopelijk zal dat niet nodig blijken.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Een huwelijk biedt net iets meer zekerheid dat ze een deel van het grote geld ( dat de Zus en zo zou kunnen opbrengen) kan recupereren bij een eventuele scheiding over een paar seizoenen of zo...
Als ze gewoon de vriendin of partner blijft, is die kans natuurlijk kleiner!
Als ze gewoon de vriendin of partner blijft, is die kans natuurlijk kleiner!
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vroeg ik mij ook af, maar ik dacht niet aan geldbejag maar aan de nodige cliffhanger(s)...satine schreef:Kort door de bocht? Misschien.
Maar haar plotse huwelijksaanzoek kwam dan wel op een moment dat het 'dingen' doet vermoeden.
Ook al zie ik dat niet meteen in Femke, ze houdt van haar gezinnetje, zit goed in haar vel...
Maar toch... dat klein beetje twijfel - 'waarom net nu?'
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Bwa.... Peter heeft het ook een paar keer gevraagd maar ze zei telkens nee. Toen ze eerder deze week het nieuws kwamen vertellen aan Nancy & Eddy over die overname, was Nancy ook al zo in de wolken omdat ze aan een huwelijk dacht. Misschien heeft dat de twijfels bij Femke afgezwakt. Ik zie er niet meteen iets vreemds achterikke schreef:Dat vroeg ik mij ook af, maar ik dacht niet aan geldbejag maar aan de nodige cliffhanger(s)...satine schreef:Kort door de bocht? Misschien.
Maar haar plotse huwelijksaanzoek kwam dan wel op een moment dat het 'dingen' doet vermoeden.
Ook al zie ik dat niet meteen in Femke, ze houdt van haar gezinnetje, zit goed in haar vel...
Maar toch... dat klein beetje twijfel - 'waarom net nu?'
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, helemaal niks vreemds. Na haar bevalling wou ze niet direct met Peter gaan samenwonen, vooral voor Peggy, maar daarna heeft ze wel ja gezegd. Ze heeft nu wat ze eigelijk altijd wou, een gezin. Ze is overtijd veel meer matuur geworden dan in haar "wilde" jaren.
Maar trouwen, ja daar had ze schrik van en zeg nu zelf, na al wat ze heeft meegemaakt zou je van minder. Maar nu valt alles op zijn plaats; een man,een zoontje en een positie die ze sowieso al had van Peter, trouwen of niet.
Wel, ze vond nu het goede moment. En komaan zeg, als je voor de 3de keer een relatie aangaat met dezelfde, dat wil wel wat zeggen hé. Ik zie Femke absoluut niet als een geldwolf want dat is ze nooit geweest.
Maar trouwen, ja daar had ze schrik van en zeg nu zelf, na al wat ze heeft meegemaakt zou je van minder. Maar nu valt alles op zijn plaats; een man,een zoontje en een positie die ze sowieso al had van Peter, trouwen of niet.
Wel, ze vond nu het goede moment. En komaan zeg, als je voor de 3de keer een relatie aangaat met dezelfde, dat wil wel wat zeggen hé. Ik zie Femke absoluut niet als een geldwolf want dat is ze nooit geweest.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Idd ze lijkt me eerder blind en naïef dat ze nog steeds niet doorziet dat Peter eigenlijk het vooral op Peggy gemunt heeft. Omdat Peter haar overstelpt met complimenten over haar werk, wordt ze ook steeds ambitieuzer en zelfverzekerder. Maar ze is ook goedgelovig en eigenlijk in Peters macht.Caligula schreef:Nee, helemaal niks vreemds. Na haar bevalling wou ze niet direct met Peter gaan samenwonen, vooral voor Peggy, maar daarna heeft ze wel ja gezegd. Ze heeft nu wat ze eigelijk altijd wou, een gezin. Ze is overtijd veel meer matuur geworden dan in haar "wilde" jaren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, niet akkoord. Peter (en dat moet ik toegeven) heeft alle moeite van de wereld gedaan om haar terug te krijgen, zelfs na de Rafael-episode. Dat is nu iets wat ge hem echt niet kunt verwijten, Peggy is in de tijd altijd een surrogaat geweest, zijn hart lag bij Femke. Weet je nog toen hij tegen Femke zei(na hun heu...brief encounter) een woord van u en ik trouw niet met Peggy (en het is wel degelijk ik die het zeg hé).
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

Maar dan nog krijg ik van Peter geen romantische, liefdevolle 'vibes', eerder manipulatief en behoefte aan bezitten. Hij heeft geen hart, maar een steen in zijn borst. Tom vond ik altijd een schuinsmarcheerder, maar zoals ie nu met Judith is vind ik hem een veel liefhebbender partner dan Peter ooit was.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, Amiche als je het met mij op een akkoordje wil gooien over Peter ben ik je man hé!
Maar in deze denk ik toch dat hij zijn Femke echt graag ziet maar dat de jongen nog altijd relationele problemen heeft daar ben ik het volledig met je eens.
Maar in deze denk ik toch dat hij zijn Femke echt graag ziet maar dat de jongen nog altijd relationele problemen heeft daar ben ik het volledig met je eens.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dus krijgen we volgend seizoen weer een trouw! Voorzichtig en in Thuis altijd met 2 woorden spreken.
Maar,als er een komt wil ik wel dat ze hem tonen, want ze hebben Peter-Peggy toch ook getoond en Peter-Femke gaat toch wel "echter" zijn denk ik. We will see...
Maar,als er een komt wil ik wel dat ze hem tonen, want ze hebben Peter-Peggy toch ook getoond en Peter-Femke gaat toch wel "echter" zijn denk ik. We will see...
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik hoop dat baby 2 er zonder problemen komt en dat ze gewoon een gelukkig gezinnetje blijven vormen 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel als het zo vlug gaat als de eerste keer gaan we niet lang moeten wachten. Maar we zitten wel in Thuis hé...
0 x
Potentia Principatum
-
zarsas
- Nog geen rang
Ik heb de indruk dat Femke toch een probleem heeft om Peggy en Rosa op straat te zetten. Misschien ook omdat haar broer daar woont.
0 x
-
tvx1
- x 435
Renzo en Peggy hebben toch een eigen huis?zarsas schreef:Ik heb de indruk dat Femke toch een probleem heeft om Peggy en Rosa op straat te zetten. Misschien ook omdat haar broer daar woont.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dacht ik ook, ze heeft natuurlijk wel aandelen in de zus&zo. Maar het bedrijf kan natuurlijk wel verhuizen naar een andere locatie.tvx1 schreef:Renzo en Peggy hebben toch een eigen huis?
Het gaat hier om de gebouwen en die zijn nu van Peter.
0 x
Potentia Principatum