Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het slaat nergens op, hoe hij zich gedraagt.
Ook gisteren weer met Nancy, inderdaad kindergedrag. En zijn "relatie" met Karin, als nu twee mensen totaal niet bij elkaar passen, dan zijn zij het wel. Zelfs Dries maakt er af en toe grapjes over.
Ook gisteren weer met Nancy, inderdaad kindergedrag. En zijn "relatie" met Karin, als nu twee mensen totaal niet bij elkaar passen, dan zijn zij het wel. Zelfs Dries maakt er af en toe grapjes over.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
En dan heeft hij er en passant ook nog even mee voor gezorgd dat Robin terug naar Tom is.
Niet alleen voor 'de grotere kamer' en het feit dat er altijd wel iemand thuis is, maar hij heeft al wel door dat Waldek niet met zich laat sollen, als het op Robin aankomt.
Voor de rest lijkt onze Pool de laatste dagen wel de dorpsgek.
Niet alleen voor 'de grotere kamer' en het feit dat er altijd wel iemand thuis is, maar hij heeft al wel door dat Waldek niet met zich laat sollen, als het op Robin aankomt.
Voor de rest lijkt onze Pool de laatste dagen wel de dorpsgek.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vind deze Waldek, toch wel leuker dan de zeurende Waldek van vroeger.
Toen Nancy over Rami vertelde, sprak zijn gezicht boekdelen, ook af en toe een sarcastische opmerking hier en daar.
Toen Nancy over Rami vertelde, sprak zijn gezicht boekdelen, ook af en toe een sarcastische opmerking hier en daar.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het is Waldek dan toch gelukt Robin buiten te pesten, nu heeft hij het kot vrij voor hem en Karin alleen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ben ook wel blij dat hij niet meer constant de zure Waldek is van vroeger, maar deze ommekeer is wel heeeeel drastisch. En het past totaal niet bij hem, vind ik.Kiki_Dee schreef: vr 01 nov 2024, 07:57 Ik vind deze Waldek, toch wel leuker dan de zeurende Waldek van vroeger.
Dat uitbundige gedans van hem is er helemaal over - zijn sarcastische humor en zijn mimiek daarentegen, vind ik echt wel tof om te zien.
Waldek heeft toch niemand buiten gepest? Hij heeft laten merken dat Robin met hem niet moet sollen en dat hij niet achter diens gat gaat lopen, zoals Karin en Tom wel doen.
Een normale reactie dus, op een puber met streken. Veel beter dan al dat gepaai en beloven van de andere betrokkenen.
Ik ben niet de grootste fan van Waldek, maar in zijn aanpak van Robin deed hij het 1000 keer beter dan de anderen samen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zo hard repeteren en dan nog de helft van de tekst niet kennen
Wijnboer blijf bij oe drojven!

Wijnboer blijf bij oe drojven!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vreemd, want in een Verjaardagstopic dat hier al jaren bij Thuis Algemeen staat, is zijn geboortedag vermeld als 16 december 1964, en op Wikipedia staat 14 december 1964.
Waldek man gaat dus deze maand nog twee keer verjaren.
viewtopic.php?f=4&t=900946
https://nl.wikipedia.org/wiki/Waldek_Kosinski
Waldek man gaat dus deze maand nog twee keer verjaren.

viewtopic.php?f=4&t=900946
https://nl.wikipedia.org/wiki/Waldek_Kosinski
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Heeft misschien weinig met een verhaallijn te maken, maar da's nu de 2e keer dat ik erop let , als Waldek aan de bar komt van Feniks, hij z'n muts afdoet en geweldig tekeer haar met het restantje van z'n haar. Wrijven, krassen, krabben, en dat alles juist boven de plaats waar de wijn geschonken wordt. Ik denk dat er daar toch wat ongewenste pelletjes rondzweven! 

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Keek Waldek een beetje jaloers toen krolse Rosa haar berichtjes op de foon kreeg ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Waldekski had beter Tom gebeld ipv de politie!
Robin mag komen filmen en wordt niet gecontroleerd, terwijl Waldek weet dat Robin nogal wat problemen aantrekt!
Robin mag komen filmen en wordt niet gecontroleerd, terwijl Waldek weet dat Robin nogal wat problemen aantrekt!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waldek mag n tijdje op de zetel slapen omdat hij iets over heilige Robin gezegd heeft.
De politie bellen was ms niet nodig maar iemand 'onafhankelijk' moest het toch vaststellen voor de verzekering ?
Iedereen heeft het over de kosten van de verloren wijn (8000 €) maar niemand over de kosten van het opkuisen, wat volgens mij toch ook niet weinig gaat zijn !

De politie bellen was ms niet nodig maar iemand 'onafhankelijk' moest het toch vaststellen voor de verzekering ?
Iedereen heeft het over de kosten van de verloren wijn (8000 €) maar niemand over de kosten van het opkuisen, wat volgens mij toch ook niet weinig gaat zijn !
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Raar dat hij deze week op de zetel in de living sliep. Dat Karin hem niet bij zich wou snap ik, maar in dat huis zijn minstens drie (of zelfs 4) slaapkamers, die na het vertrek van Tom, Marianne en Robin allemaal leeg staan...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276