Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Flower-Power »

Kwast schreef: Ann zou eens wat meer pit moeten hebben en eens logisch moeten gaan nadenken ipv blind af te gaan op wat haar vriendin zegt.
Helemaal mee eens.
En recent was ze weer helemaal zichzelf in haar reactie op haar eigen moeder :crazy:,
waarbij het steeds lijkt of ze Marianne diep haat :crazy:
Maar zoals vaak hebben moeders wel gelijk - zeker in deze wat betreft Ann en Mayra
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Nooit gedacht dat Ann ooit openlijk aan iemand zou toegeven dat ze gevoelens had voor Jessica.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vond ik ook wel heel verrassend, moet ik zeggen. Ze liet daarmee toch heel even blijken dat haar leven met Mayra niet zo perfect is als ze altijd zo ontzettend graag wil doen uitschijnen, en dat wil nogal wat zeggen voor Ann. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

satine schreef:Nooit gedacht dat Ann ooit openlijk aan iemand zou toegeven dat ze gevoelens had voor Jessica.
En dan vraag ik mij af .... weet Mayra dat?
Ik denk van niet.
Dacht dat Ann alleen had gezegd aan Mayra dat Jessica haar had proberen kussen,
en dat ze verder niets gezegd heeft. Jammer dat Marianne dat niet weet :mrgreen:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

He? Marianne mag Sandrienke niet meer zien? Ann is echt blind! Stekeblind!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Ann moet haar prut ogen eens open trekken.
En concluderen dat Mayra niet normaal reageerde op het feit dat ze zei om alsnog aangifte te doen tegen Jessica.
De manier waarop Mayra reageerde zou Ann de ogen moeten openen - maar neen - ze houdt ze liever toe :crazy:

Ik zou zelf boos hebben gereageerd moest mijn vriendin zo reageren zoals Mayra deed en de aap zou dan snel uit de mouw komen - en dat is nu niet omdat ik weet wat er is gebeurd tussen Mayra en Jessica terwijl dat Ann dat niet echt weet. K wil alleen maar zeggen Ann moet verder leren kijken dan haar neus lang is. En die is blijkbaar héél lang :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Natuurlijk weten wij als kijker meer dan Ann weet.
Maar misschien moest ze toch maar eens bij het volgende stilstaan:

Jessica is misschien niet de meest stabiele persoon op aarde, maar waarom zou ze alles op het spel zetten wat ze had (Sandrine, de Withoeve) en een aanranding verzinnen?
Na haar afwijzing door Ann heeft ze dat niet gedaan, waarom zou ze het dan na een afwijzing door Mayra wel doen?
En waarom zou ze eerst klacht neerleggen tegen Mayra en haar dan meteen daarna aanvallen?
Terwijl ze daar voor de aangifte ook de kans wel toe had?
Waarom laat Mayra Sandrine alleen net nadat Tim en Dieter zijn langs geweest en is het dan niet heel toevallig dat net Mayra daar ook passeert?

Ik hoop dat Ann niet te verblind is door haar onvoorwaardelijk geloof in hun gelukkige gezinnetje, om niet één en ander in vraag te stellen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: Jessica is misschien niet de meest stabiele persoon op aarde, maar waarom zou ze alles op het spel zetten wat ze had (Sandrine, de Withoeve) en een aanranding verzinnen?
Na haar afwijzing door Ann heeft ze dat niet gedaan, waarom zou ze het dan na een afwijzing door Mayra wel doen?
Misschien als ultieme poging, omdat ze anders toch alles kwijt zou zijn? Had ze na die mislukte poging bij Ann ook echt nog eens Mayra geprobeerd te verleiden, dan zou ze Sandrine sowieso kwijt geweest zijn en nog doorwerken in de Withoeve zou ook behoorlijk lastig geweest zijn. Ik kan me voorstellen dat Ann dit misschien als verklaring ziet in elk geval.

Maar die andere punten zijn inderdaad op geen enkele manier als "verklaarbaar" te draaien of te keren. Ook ik hoop dat Ann eindelijk eens verder kijkt dan haar neus lang is...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef:Misschien als ultieme poging, omdat ze anders toch alles kwijt zou zijn? Had ze na die mislukte poging bij Ann ook echt nog eens Mayra geprobeerd te verleiden, dan zou ze Sandrine sowieso kwijt geweest zijn en nog doorwerken in de Withoeve zou ook behoorlijk lastig geweest zijn. Ik kan me voorstellen dat Ann dit misschien als verklaring ziet in elk geval.
Ja, aan de andere kant weet Ann ook wel hoe Jessica reageerde toen zij haar duidelijk maakte dat Jessica haar boekje te buiten ging.
En Mayra zou dan aangerand geweest zijn, door dezelfde Jessica?

Daar klopt toch ergens iets niet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat klopt zeker niet, en dat vind ik misschien nog wel het meest verbazende aan dit alles. Ann is al jarenlang huisarts en ziet elke week ontzettend veel mensen passeren in haar praktijk. Heeft die dan helemaal geen mensenkennis opgedaan? :-?

Dat ze Mayra niet doorziet kan ik ergens nog begrijpen, aangezien liefde blind maakt (en het soort adoratie van Ann voor Mayra helemaal ;) ), maar dat ze Jessica ook maar één seconde verdenkt van dergelijk soort agressief gedrag, gaat mijn petje te boven. Jessica is daar helemaal niet het meisje naar, en is juist bij Ann op consultatie gekomen omdat ze zo verschrikkelijk onzeker was. Het één valt dan ook absoluut niet te rijmen met het ander... :nope:
Laatst gewijzigd door Christel op za 04 mar 2017, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat die toch eens twee keer nadenkt. Jessica is toch een stuk kleiner dan Mayra, hoe zou die haar dan fysiek iets kunnen aandoen, laat staan in die mate?! En het leugenachtige verleden vergeet ze ook nog steeds...!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Is die zo groot? Ik dacht toch dat Jessica ook niet van de kleinste is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ondanks alle ongetwijfeld opgedane mensenkennis, denkt An niet zo. Ze heeft Mayra tijdens haar escapades met de taxi ook onvoorwaardelijk geloofd en dat doet ze nu ook. Er zal wel een heel duidelijk bewijs boven tafel moeten komen wil An ook maar enigszins aan Mayra gaan twijfelen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Ondanks alle ongetwijfeld opgedane mensenkennis, denkt An niet zo. Ze heeft Mayra tijdens haar escapades met de taxi ook onvoorwaardelijk geloofd en dat doet ze nu ook. Er zal wel een heel duidelijk bewijs boven tafel moeten komen wil An ook maar enigszins aan Mayra gaan twijfelen.
Dat ze zich eens afvraagt waarom Mayra absoluut weg moest en Sandrine alleen liet ....
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Uiteraard, maar daar staat Ann niet bij stil. Niets van wat Mayra ook maar uitspookt wekt vragen bij Ann. Daarenboven komt Mayra steeds maar met verzonnen verhalen die naïve Ann gewoon slikt.
0 x
Gesloten